Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 15.8.2008 Perjantai  (Luettu 1138 kertaa)

Taina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 171
  • Kerava
Vs: 15.8.2008 Perjantai
« Vastaus #15 : 15.08.08 - klo:09:24 »

Huomenta. Tulipa nukuttua pitkään, no jaksaa sitten olla puoleen yöhön töissä.  [:-)]
Hopoa lähdetään moikkaamaan, toistaiseksi kaikki mennyt hyvin. Tallinomistaja laittoi eilen
viestiä että on ollut rauhallisesti ja kääreet pysynyt. Huomenna ne saisikin jo ottaa pois.

Mistä noi kaikki mustat koirankarvat on  TAAS ilmestynyt mun lattialle?? LEEEEEVIIIII!  [:-/]
Kirjattu

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: 15.8.2008 Perjantai
« Vastaus #16 : 15.08.08 - klo:09:38 »

Huomenta Lahdesta! [:-)] Suht lämmintä eikä, sada mutta pilviä on kyllä taivaalla runsaasti.

Jatketaanpas sitä keskiviikkoista kaupassakäyntijuttua :-))
Ajattelin aamulla että olen viksu ja vilmaattinen ja käyn ostamassa Pertunmaalle viikonlopun ostokset aamulla, ettei tarvi illalla mennä ruuhkiin. Tein oikein kauppalapunkin valmiiksi ja läksin matkaan kahdeksan maissa. Ihan ekaks huomasin että lappu oli jäänyt keittiön pöydälle (huom! Airi), no ajattelin että kyllähän ne ostokset muistaa ulkoakin ja aika hyvin muistinkin, ainakaan vielä en ole huomannut että jotakin olisi unohtunut. Sitten pakkasin kaikki kasseihin ja samassa muistin että eihän mulla olekaan Repeä auton kanssa matkassa, että kuinkas mä saan kaksi kauhean painavaa kassia kannettua tänne työmaalle. Eipä muuta kun raahaamaan, tunsin itseni välillä Maailman vahvin nainen-kilpailijaksi kun roudasin ostoskasseja. Päätin aina että vielä tuonne ovelle jaksan, tai tuonne kadunkulmaan kannan ennenkuin vaihdan kasseja kädestä toiseen. Toinen kassi oli nääs huomattavasti kevyempi kuin toinen, vaikka painavia molemmat. Joskus sitä itsekin ihmettelee että kuin voi olla näin pönttö. [:-DD]

Mukavaa perjantaita kaikille! [:-)]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: 15.8.2008 Perjantai
« Vastaus #17 : 15.08.08 - klo:09:38 »

Airi on muuten löytänyt tänne meidän työpaikalle  [:7]

Tässä vaan istutaan odottelemassa ajan kulumista  [:-I]

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: 15.8.2008 Perjantai
« Vastaus #18 : 15.08.08 - klo:09:39 »

Sitten pakkasin kaikki kasseihin ja samassa muistin että eihän mulla olekaan Repeä auton kanssa matkassa, että kuinkas mä saan kaksi kauhean painavaa kassia kannettua tänne työmaalle. Eipä muuta kun raahaamaan, tunsin itseni välillä Maailman vahvin nainen-kilpailijaksi kun roudasin ostoskasseja. Päätin aina että vielä tuonne ovelle jaksan, tai tuonne kadunkulmaan kannan ennenkuin vaihdan kasseja kädestä toiseen. Toinen kassi oli nääs huomattavasti kevyempi kuin toinen, vaikka painavia molemmat. Joskus sitä itsekin ihmettelee että kuin voi olla näin pönttö. [:-DD]



Onhan sulla töissä tarpeeksi iso jääkaappi?  [:-I]

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: 15.8.2008 Perjantai
« Vastaus #19 : 15.08.08 - klo:09:45 »

Sitten pakkasin kaikki kasseihin ja samassa muistin että eihän mulla olekaan Repeä auton kanssa matkassa, että kuinkas mä saan kaksi kauhean painavaa kassia kannettua tänne työmaalle. Eipä muuta kun raahaamaan, tunsin itseni välillä Maailman vahvin nainen-kilpailijaksi kun roudasin ostoskasseja. Päätin aina että vielä tuonne ovelle jaksan, tai tuonne kadunkulmaan kannan ennenkuin vaihdan kasseja kädestä toiseen. Toinen kassi oli nääs huomattavasti kevyempi kuin toinen, vaikka painavia molemmat. Joskus sitä itsekin ihmettelee että kuin voi olla näin pönttö. [:-DD]



Onhan sulla töissä tarpeeksi iso jääkaappi?  [:-I]

Juu, siellä kiinalaiset pakastetut jokirapupaketit köllöttelee sulamassa. :-))
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 624
Vs: 15.8.2008 Perjantai
« Vastaus #20 : 15.08.08 - klo:10:00 »

Viimeinen kesälomapäivä on käynnistynyt  [:-(] huonosti nukutun yön jälkeen. Näin unta, että olin joessa uimassa, enkä päässyt mistään kohtaa ylös ja jalasta alkoi kamalasti sattua. Veti ilmeisesti vähän suonta. Kai tuo vesielementti tuli eilisestä, kun olimme meren rannalla katsomassa meren pauhaamista.

Hyvää tätä päivää kaikillen!
Kirjattu

terttukaarina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 374
  • Oulun lääni
Vs: 15.8.2008 Perjantai
« Vastaus #21 : 15.08.08 - klo:10:45 »

Huomenta kaikille. Minäkin valvoin saman ajan kuin Sus ja heräsin vasta 10.05.
Huomaan, että monet muutkin ovat valvoneet.
Vaikuttaisiko sunnuntaina syntyvä täysikuu.....
Ulkona 14,5 "lämmintä" ja märkää.

Virkistävää viikonloppua kaikille!
Kirjattu

kati

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 11 063
  • Ahmattitoukka Kymenlaakson perukoilta
Vs: 15.8.2008 Perjantai
« Vastaus #22 : 15.08.08 - klo:10:59 »

Heippa! Mua ei oo pöntöllä juurikaan näkynyt ja selitys löytyy valivaliketjusta!
Mutta aurinkoista Perjantaita kaikille!
Kirjattu
Syödä vai nukkua? Kas siinä pulma.

annulix

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 14 455
  • Ylöjärvi
Vs: 15.8.2008 Perjantai
« Vastaus #23 : 15.08.08 - klo:11:07 »

Huomenta. [:-)]
Yöllä tuli muutama tunti valvottua kun satoi ihan kaatamalla. Onneksi sentään katto kesti.  [:-DD]
Nyt onneksi on hiukan selkenevää säätä. Lämminta +15.
Pitää nyt miettiä mitä tänään tekisi, vai tekisikö mitään. [:-I]
Kirjattu

Veke 12v.

  • Vieras
Vs: 15.8.2008 Perjantai
« Vastaus #24 : 15.08.08 - klo:12:15 »

Päevää täältäki.  [:-)]
Olen huvittelemaa taas lähössä. Seutuliikennettä ja sisäistä. Seuraava vapaa on jossai ensviikol.  :-))

Mielenkiintosta on, et mun aamukampa on alkannu työnantajaa kiinnostaa. Sit haluu kaikki kynnellekykenevät väännellä. Jossai välis sen joku oli jo poikkassu kahtiakki, mut ny näyttäs,
et lääkälisetä on kieltänny niit katkomast ihmisten aamukampoja. Ihan varma en o,
ku en itte saa osallistua keskusteluihi!   [:-)]
Ehkä jonnai päivänä kipuan yläkertaa ja otan sen isopomon puhutteluu!   [:-DD]
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: 15.8.2008 Perjantai
« Vastaus #25 : 15.08.08 - klo:12:19 »

Veke, ihan kuin mä olisin tänään jostain (iltasanomien sivuilta?) lukenut, että on kuskeista pulaa  [:-I]
Ei ne sua ihan heti päästä eläkkeelle  [:-)]

Pihalintu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 817
  • Väliaikaista kaikki
Vs: 15.8.2008 Perjantai
« Vastaus #26 : 15.08.08 - klo:12:53 »

Päivää  [:-)]     tiedoksi "ilmainen" matka ei ollut ilmainen

Kroppa on raihnainen, tukisikohan tuollainen ritarin haarniska kasaan lysähtänyttä  [:-I]

Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: 15.8.2008 Perjantai
« Vastaus #27 : 15.08.08 - klo:13:05 »

Päivää, päivää.
Pilvistä, välillä oikein tummanpuhuviakin.  Eivät onneksi jyrise.

Täytyy mun seurata Katia tuonne valivali-puolelle.

Pikkasen meikää huvitti, kun KELALTA tuli kokonaista 7kirjettä.
Jokaisessa sama asia, mut rahasummat oli vaan muuttuneet. 
Käytin sairaalakeikoilla samaa taksia, jota ajoi sama kuljettaja.  Korvaukset oli eri.  Varmana noi ois voinut samalle arkille kaikki tiedot rustata. [NUT]

Taavikullalle terkkuja.  [:34] [:24] On kiltti koira, kun huolehtii, ey Taina saa hyötyliikuntaa kotonakin.

Meen nyt valittamaan.
Mukavaa päivän jatkoa.  [:45]
Kirjattu

Veke 12v.

  • Vieras
Vs: 15.8.2008 Perjantai
« Vastaus #28 : 15.08.08 - klo:13:33 »

Veke, ihan kuin mä olisin tänään jostain (iltasanomien sivuilta?) lukenut, että on kuskeista pulaa  [:-I]
Ei ne sua ihan heti päästä eläkkeelle  [:-)] 

No hei Kaija, noi Iltasanomien jututhan, (vaik niis hitunen tottaki on), ei ninkun mun oloihini mitekää vaikuta.
Meilhä on meneillää ihan eri meininki. Johamma sillon alkuvuodest sanoin aavistelevani, et jotaki erinomasta on meneillä ja niipä onkin.
Mun piräs alkaa ulkomaan kieliä opettelee, et saisin jonku sielä itteeni ymmärtämää ja en taida kuitekka alkaa.
Miä olen sielä vähemmistöä.
Arvelin sillon alkuvuonna, et onko koko virmaaka enää vuoden lopulla, no ainaki se on pilkottu, entiset pomot, ketä oli kiva kiusata, on häipynneet. Pomokopperon ovi on lukos. Yläkäytäväl nään joskus sen isopomon paperipinkka kainalos juoksevan ja niist huoneist kuuluu alas asti sen hitommoine ulkomaankieline molotus!
Lääkälisetä osaa niiten kieltä ja kai se joskus vähä mua niiltä puolustaa!   [:-DD] [:-DD]

Ou ou, nytpä lisään tähä vielä, et kurkkasin pankin tilisaldoa, nin on työnantaja pukannu mun tilille kamalan summan rahaa. Siis kolmen kuukauden käteetulevan määrän. Ny täytyy lähtä sinne kuuntelee, mitä niil oikee mielessä onkan.  :-O
« Viimeksi muokattu: 15.08.08 - klo:13:42 kirjoittanut Veke 12v. »
Kirjattu

annulix

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 14 455
  • Ylöjärvi
Vs: 15.8.2008 Perjantai
« Vastaus #29 : 15.08.08 - klo:14:00 »

Vekelle onkin sitten tullut yllätyspalkankorotus. [?] Tullut yllättäen ja pyytämättä. [:-DD]
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.208 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.