Veke, ihan kuin mä olisin tänään jostain (iltasanomien sivuilta?) lukenut, että on kuskeista pulaa
Ei ne sua ihan heti päästä eläkkeelle
No hei Kaija, noi Iltasanomien jututhan, (vaik niis hitunen tottaki on), ei ninkun mun oloihini mitekää vaikuta.
Meilhä on meneillää ihan eri meininki. Johamma sillon alkuvuodest sanoin aavistelevani, et jotaki erinomasta on meneillä ja niipä onkin.
Mun piräs alkaa ulkomaan kieliä opettelee, et saisin jonku sielä itteeni ymmärtämää ja en taida kuitekka alkaa.
Miä olen sielä vähemmistöä.
Arvelin sillon alkuvuonna, et onko koko virmaaka enää vuoden lopulla, no ainaki se on pilkottu, entiset pomot, ketä oli kiva kiusata, on häipynneet. Pomokopperon ovi on lukos. Yläkäytäväl nään joskus sen isopomon paperipinkka kainalos juoksevan ja niist huoneist kuuluu alas asti sen hitommoine ulkomaankieline molotus!
Lääkälisetä osaa niiten kieltä ja kai se joskus vähä mua niiltä puolustaa!
Ou ou, nytpä lisään tähä vielä, et kurkkasin pankin tilisaldoa, nin on työnantaja pukannu mun tilille kamalan summan rahaa. Siis kolmen kuukauden käteetulevan määrän. Ny täytyy lähtä sinne kuuntelee, mitä niil oikee mielessä onkan.