Meillä on pihapiirissä pyörinyt nyt varmaan ainakin viime keväästä lähtien KulkijaKissa. Arka, talon alle pujahtelija. Olen ruokkinut sitä aika säännöllisesti.
Jokunen aika sitten se hävisi, siitä ei kukaan ollut tehnyt mitään havaintoa. Pari päivää sitten meidän pihan "puutarhurit" olivat sen nähneet taas pihalla. Se oli ollut hyvin rauhallinen, ei kovasti häiriintynyt eikä pelännyt puutarhureita.
Eilen vein ruokaa kompostorille, jossa kuvittelen siilien majailevan. Kas, Hän olikin siellä syömässä. Antoi tulla melko lähelle ennenkuin lähti huuliaan lipoen pois.
Tänään iltapäivällä vein ruokaa ja kun kävin katsomassa, oli kaikki hävinnyt.
Juuri äsken menin viemään iltaruokaa ja Kulkija olikin jo odottamassa. Laitoin ruoan lautaselle ja juttelelin matalalla äänellä. Ette ikinä usko:
se tuli ruokalautaselle aivan jalkojeni juureen ja söi ahneesti!
Juttelin edelleen ja lähestyin aivan hiljaa..... sydämeni pomppivat äänet kuuluivat selvästi...... jännitin niin tätä tapaamista!
Ja ette ikinä usko nytkään:
se ahmi ruokaa kuin viimeistä päivää
ja................
ojensin hiljaa ja rauhallisesti käteni..................
ja sain..............
kuin .................
sainkin............
RAPSUTTAA sitä korvan juuresta!!!!
![Kissa [:10]](http://mylly.hopto.me:8080/pkfoorumi/Smileys/Ponttola_1/animal-smiley-057.gif)
Siis: olen koko ajan sanonut, että jos minulla olisi aikaa olla tuolla pihalla, niin tuo kissa olisi tuotapikaa kesytetty! Mutta että nyt näinkin vaikka minulla ei olekaan aikaa - olen haljeta onnesta!!!!
---------------------
Nyt syntyy vain kysymys: onko sillä mahdollisesti pennut jossakin koska noin ahnaasti tuota ruokaa syö. Seurailen siis tilannetta, syyskuussa olen lomalla ja sitä ennen selvitän tuon kissan tilanteen. Vaikka se vaatisi sitten sen, että itse menen tuonne talon alle katsomaan! Kyllä sinne pääsee!