Ihana oli tämä tarina KulkijaKissasta ja kun se päättyi vielä näin onnellisesti!
Ymmärsinkö oikein että Toivon lisäksi myös Lahja tulee saamaan kodin Rouva Hömötiaisen luota?
Olipa niin mielenkiintoinen tarina ja hyvin kirjoitettu, että melkeinpä luulin lukevani jännityskertomusta ![Hymyilee [:-)]](http://mylly.hopto.me:8080/pkfoorumi/Smileys/Ponttola_1/2.gif)
Ja nyt sitten kiinnostuneena seuraan Toivon edesottamuksia, totta kai. Oliskohan mahdollista saada vielä kuva Lahjastakin adoptiopennun kanssa?
Jään odottamaan....
-----------------------------------
No nytpä vastaan tuohon kysymykseen.
Tuleeko Lahja-äiti meille?
Olen pohtinut tuota asiaa kovasti ja kauan mielessäni. Silloin kun Lahjan kesytin enkä sen pennuista mitään tiennyt, päätin, että Lahja tulee meille.
Rakastuin Lahjaan ja halusin sille ainoastaan hyvän ja rakastavan kodin, jonka olisinkin voinut tarjota.
Sitten yhtenä iltana kävin katsomassa niitä Lahjan pentuja heidän "sijoituskodissaan". Menin vaan aivan uteliaisuuttani katsomaan, millaisia ne Lahjan kolme pentua olivat, jotka saimme loukutettua sieltä talon alta.
Siellä tapasinkin sitten kolme pientä kissanpentua. Kaksi oli sellaisia kilpikonnanväritteisiä ja yksi oli hiukka suurempi ja punainen väritykseltään. Jostain syystä se punainen joutui syliini ja häntä siinä hellittelin. Pikkukissojen väliaikaisemo sanoi minulle heti, että ota sinä tuo punainen kissa.
Minä vastustelin ja sanoin. että olen jo aivan liian vanha....... hän selitti että ei mitään hätää, meillä on turvaverkosto, joka auttaa mitä tahansa tapahtuu.
Sitten minä mietin viikon verran ja mielessäni vilisivät kaikki ne kuvat niistä kolmesta orvosta kissanpennusta ilman äitiä siellä talon alla ja ne kylmät, sateiset illat ja .........................
Ja niin siinä sitten kävi. että se punainen kisuli sitten tuli meille, siis tämä Pikku-Toivo.
------------------------------------------------------------------------------
Lasten äiti, Lahja, oli edelleen löytöeläintalossa ja imetti sitä löytökissaa. Soittelin sinne ja kertoivat, että molemmilla on hyvä olla.
Sitten ryhdyin miettimään tilannetta sekä omalta että Lahjan kannalta. Tulin siihen omalta kannaltani tuskaiseen lopputulokseen, että Lahjan paras sijoituskoti ei olekaan minun luonani. Täällä on jo nyt kolme kollia, kaksi vanhempaa ja sitten yksi villi nuorukainen. Lahja tulee imettämästä pientä vauvaa ja kun on päässyt vierotusvaiheeseen, ei ehkä ole aivan valmis aloittamaan taas sopeutumisen kolmen kollin kaartiin.
Ja niinpä tein raskaan ja vaikean päätöksen: Lahja Kulta Katriina ei tule meille asumaan. Meillä on liian villä porukkaa - Lahjan täytyy saada rauhallisempi koti.
Päätös oli minulle todella vaikea, mutta nyt se on tehty.