Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Olen kokenut ihmeen (KulkijaKissasta tarinaa)  (Luettu 12925 kertaa)

Liinu

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: Olen kokenut ihmeen (KulkijaKissasta tarinaa)
« Vastaus #45 : 29.08.08 - klo:21:25 »

Jännityksellä luin kertomusta ja koko ajan pelkäsin, että on tapahtunut jotain hyvin surullista, koska Hömis oli itkenyt. Onneksi ne olivat ilon kyyneleitä.
Mielenkiintoista seurata näitä tapahtumia ja ihana kun Hömis voittaa luottamusta vähitellen.
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #46 : 29.08.08 - klo:21:32 »

Niin, kyllä ne olivat ilon kyyneleitä - tai samalla surunkin. Minun on aika vaikeata sijoittaa Kulkijaa meidän perheeseen, mutta en haluaisi häntä aivan eläinsuojeluyhdistykseenkään....

jos  joku pönttöläinen voisi Kulkijan ottaa....
se olisi ihanne!
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #47 : 29.08.08 - klo:21:43 »

Voi miten upeesti on KulkijaKissa kesyyntymässä! [:-)] :-)) [:-)] Melkein henkeäni täällä haukon. Ymmärrän kyllä luultavasti Hömiksen tunteet tasan tarkkaan....

Ihan tässä välissä kysyn, että onhan sinulla vettä tarjolla KulkijaKissalle? Kermaakin vois välillä antaa... ihan noin kesyttämismielessäkin, herkkua. [:-)]

Kirsikkahan ois kaveria vailla, mutkun mie en oikein uskalla aikuista kissaa... kun ei tiedä miten Kirsikka hyväksyy. Mun sielu ei oikein kestäisi sitä, että Kirsikka ei kuukauteen suostu tulemaan sisään... Äitin kisu kun on välillä ollut kyläilemässä, niin Kirsikka ei heidän lähdön jälkeenkään meinaa uskaltaa tulla sisään. [:-(] [:-I]

Voi kun Kulkija saisi kodin joltakin tutulta ihmiseltä! Tietäisi, että saa hyvän luotettavan kodin! Eläinsuojeluyhdistyksestäkään kun ei tiedä millaiseen kotiin kisu oikeasti loppujenlopuksi päätyy... [:-I] [:-(] Toki koettavat etsiä hyviä koteja, mutta eivät hekään voi aivan varmasti aina kaikkea tietää...
Kirjattu

Liinu

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #48 : 29.08.08 - klo:22:02 »

En ole hankkimassa kissa, vaikka kovasti pidänkin kissoista. Selvisikö kissan sukupuoli?
Ehkä kohta saadaan kuvakin tänne. [:-I]
Kirjattu

ullu

• Ylläpitäjä
  • Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #49 : 29.08.08 - klo:22:25 »

Onnittelut Hömikselle hienosta työstä! Ihan mahtavaa!

Taas kerran harmittelen tätä kissa-allergiaani. Muuten olisi Kulkijalle varmasti paikka meillä. Saisi luvan tottua koiriin, eikä se varmasti noin lujahermoiselta kissalta mitenkään vaikeaa olisikaan. Nämä koirathan kyllä tulisivat kissan kanssa toimeen, ovat tottuneita, varsinkin Rusko. Mutta se siitä  [:-(] Toivottavasti jostain löytyy hyvä koti Kulkijalle! Jos se Reino sen hyväksyisi? Eihän sitä voi tietää varmaksi? Jos vaikka loma-aikana onnistuisi Operaatio Kulkijakissan kotiutus?
Kirjattu
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Ansku

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tält pualt jokke
« Vastaus #50 : 30.08.08 - klo:01:43 »

Niin, kumpaahan sukupuolta se oli? En nyt uskalla Luiperoa taata, mä luulen että se tottuisi helpommin pentuun tai edes puolikasvuiseen, kun aikuisista sillä on vaan kurjia kokemuksia...

Itku meinasi mullakin tirahtaa, kun luin luottamusmassusta ja kehräämisestä!  [:´(]  :-)) Kyllä se on hyvä kissa, varmaan joskus hyvin pidetty vaikka nyt huonoille teille joutunut! Kunpa voisin ottaa sen meille... mutta kun mulla ei ole yhtään ylimääräistä tilaa.  [:´(]
Kirjattu

KLETTERMUS

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #51 : 30.08.08 - klo:01:52 »

Toivottavasti tämä kisuli löytää hyvän uuden ja turvallisen kodin jossa jokainen perheenjäsen sitä rakastaa.
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #52 : 30.08.08 - klo:06:46 »

Jännityksellä luin kertomusta ja koko ajan pelkäsin, että on tapahtunut jotain hyvin surullista, koska Hömis oli itkenyt. Onneksi ne olivat ilon kyyneleitä.
Mielenkiintoista seurata näitä tapahtumia ja ihana kun Hömis voittaa luottamusta vähitellen.

Samoin minä olin ihan jännittynyt, että kohta tapahtuu jotain kamalaa, mutta kun selvisi, että tapahtuikin vallan ihanaa, niin silloin  [:´(]. -Ilon kyyneleitä.
Hömiksellä on aivan ilmiömäinen taito kertoa, mitä tapahtuu. Siinä itsekin ihan elää mukana.
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #53 : 30.08.08 - klo:07:07 »

Mitäs Hömis jos... jos KOKEILISIT, miltä tilanne Reinon kanssa vaikuttaisi...

Mie jos olisin sie, niin kokeilisin... Veisin kantokopassa Kulkijan kotiin, sitten kun sen sinne on onnistunut laittamaan. Antaisin kisujen nuuhkutella toisiaan piiiitkäääään, niin, että Kulkija on kopassa. Hänelläkin on siellä kopassa turvallinen olo. Eikä mitkään äkkihyökkäykset ja tappelut ole mahdollisia. Sitten voisi aluksi pitää Kulkijaa vaikka eri huoneessa, omassa huoneessaan... ja sitte varovasti päästää kisut yhteen jossakin vaiheessa ja kattoo mitä tapahtuu... [:-I]

Sitten JOS homma ei kertakaikkiaan toimi, tai tulee esim. hirvittäviä kissatappeluita, niin sitten operaatio kodinetsintä, tai pakon sanelemana se Eläinsuojeluyhdistys, harkintaan taas. [:-I]

Minä kun otin kissanpennun, kun Kirsikka oli jo aikuinen, niin kuukausi sitä kyräiltiin, tai Kirsikka kyräili, ja sitten jo syötiinkin samalta ruokakupilta. Parhaat kaverit heistä tuli. Mutta epäilen, että Kirsikka pelkäisi aikuista kissaa, pieni pentu ei ole niin pelottava kuin "suuri" aikuinen. Siks mie en uskalla ottaa aikuista kisua, vaikka mieli tekis! Kirsikka kun saa olla ulkona, niin se ei kertakaikkiaan suostuisi tulemaan sisään. [:-(]
Kirjattu

Ansku

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tält pualt jokke
« Vastaus #54 : 30.08.08 - klo:10:20 »

Ihan samaa minäkin pelkään Luiperon kanssa... eikä mulla ole kahta ovellista huonetta niin että voisin totuttaa kaksi kissaa toisiinsa! Tai no, on kylppäri, mutta yksikään kissa ei viihdy kylppärissä iän kaiken.  [:-(]
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #55 : 30.08.08 - klo:17:57 »

Kuvaa siitä oli vaikea saada, mutta tässä jonkinlainen.

Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #56 : 30.08.08 - klo:18:02 »

Voi pientä lutukkaa. Vooooi... hymyilyttää ja surettaa yhtaikaa... kun toinen joutuu kuljeksimassa olla, pikkanen.

Mut toivottavasti ei enää kauaa. Ihan sydän tässä sulaa.
Kirjattu

Henri

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Pirkanmaa
« Vastaus #57 : 30.08.08 - klo:18:03 »

Jännän värinen tuo Kulkija-Kissa.  [:-)]

Toivottavasti tämä kissa saa hyvän kodin, jos ei Hömiksen luota, niin sitten muualta. [:-)] [:-)]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #58 : 30.08.08 - klo:18:05 »

Niin ja tyttöhän tuo on, kun on kolmivärinen! Pojathan ei ole kolmivärisiä! Vain kai jossain harvinaisissa tapauksissa voi olla.
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #59 : 30.08.08 - klo:18:06 »

Onpas söpö [:-)]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.203 sekunnissa. 26 kyselyä tietokannasta.