Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Olen kokenut ihmeen (KulkijaKissasta tarinaa)  (Luettu 12907 kertaa)

Motteri

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: Olen kokenut ihmeen (KulkijaKissasta tarinaa)
« Vastaus #165 : 25.09.08 - klo:19:03 »

No nyt sitten vaan odotellaan, että ilmestyykö omistaja.
Muuten kai Hömiksellä on Lahjaan eka kiinnitys  [:-)]
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #166 : 06.10.08 - klo:16:56 »

No niin, näinhän tässä siis piti käydä!
Lahjalla oli kuin olikin pennut tuolla talon alla. Onneksi joku oli ne nähnyt ja nyt alkoi hillitön pentujahti.
Kun oikein organisoidaan ja saadaan koko alueen kissaihmiset liikkeelle, niin kyllä ihmeitä tapahtuu.
Sain loukun yhdeltä aivan tuntemattomalta kissaihmiseltä. Viritimme loukun ja jäimme odottamaan. Kohta minulle soitti tämän seudun kuuluisin "kissanpyydystäjä", ihana ihminen ja kyseli kuulumisia.
Sanoin että mennäänpä katsomaan. Ja menimme loukulle ja...........

Siellä oli yksi kissanpentu!!! [:10]
Hän on nyt lähtenyt kohti uutta sijoituskotia, lääkärintarkastusta ja sen sellaista. Aivan selvästi oli Lahjan poikanen. Ikää noin 4-6 viikkoa, vaikea vielä sanoa.
Nyt lähden tarkistamaan seuraavan kerran loukun, tätä jatkan niin kauan, että voin olla aivan varma, että viimeinenkin on pelastettu.
Minulla on niin huono omatunto tuosta Lahjan tapauksesta, että vaikka ryöminen itse sinne talon alle hakemaan ne pennut! (niin jos en mahdu, saavat rakennusmiehet kaivaa aukkoa suuremmaksi!)

Minulle kissan henki on aivan yhtä tärkeä kuin ihmishenki - älkää kertoko kenellekään---- vielä tärkeämpikin! Kissa on riippuvainen ihmisestä, se ei yksin selviä tuolla kylmässä maailmassa, ei ainakaan pikkuinen sellainen.
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #167 : 06.10.08 - klo:17:02 »

Kaikki taisivat pönttölässäkin pitää oikeana ratkaisuna Lahjan kiinni ottamista joten ei saa syytellä itseään, täällä tunnetaan ihan yhtä syylliseksi oma olo.
Ei voi muuta toivoa kun että kaikki poikaset jäisivät nyt kiinni
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

ullu

• Ylläpitäjä
  • Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #168 : 06.10.08 - klo:17:30 »

Ohhoh! Toivottavasti kaikki pennut saadaan pelastettua! Tsemppiä Hömis! Sinä jos kuka olet oikea ihminen tuota tilannetta hoitamaan.
Kirjattu
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Sus

• Vieras
« Vastaus #169 : 06.10.08 - klo:17:40 »

Voi hyvänen aika sentään!

Minäkin pidin Lahjan kiinniottamista oikeana ratkaisuna ja olin iloinen kun kuulin, että Lahja on pelastettu! Olihan mahdollisista pennuista jotakin puhetta, mutta ehkä se tuntui jotenkin epätodennäköisemmältä kuin todennäköisemmältä ja kuinka sen asian olisi voinut selvittää etukäteen... kai ryömimällä talon alle ja vaikka vielä naapuritalojenkin alle ja ja ja ...

Onneksi selvisi, että pennut ON! Niin voi sitten nekin yrittää pelastaa. Ja että yksi on JO saatu kiinni, on tosi hyvä alku! Onneksi pennut ovat sentään tuon ikäisiä, olin tosi huolestunut, että jos ovat aivan juuri syntyneitä imeväisiä, niin olisivat varmaan jo menehtyneet. Imeväisiähän tuonkin ikäiset ovat - kai. (nyt en kyllä muista kuinka kauan pennut imevät, kuinkahan kauan?) Mutta eka kiinnisaatu oli siis elossa, joten muutkin varmaan ovat!

Tsemppiä ja voimia sinulle Hömis, paljon voimia! Kaikki pönttöläiset täällä tsemppaavat!

Että näin pitikin käydä, et oo päässy helpolla! Nostan sulle hattua, todella!!!
Kirjattu

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #170 : 06.10.08 - klo:17:43 »

Hömis, niitä on tietty ne kolme ja ne ovat Eino, Toivo ja Lempi!
Eikö siellä missä Lahja on nyt katsottu Lahjan nisiä, maitoahan siellä pitäisi olla. Voi mikä hätä Lahjalla onkaan ollut, mutta Hömis kyllä hoitaa homman. Sinä olet tehnyt ihan oikein!
Kirjattu

ullu

• Ylläpitäjä
  • Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #171 : 06.10.08 - klo:17:55 »

Eikö siellä missä Lahja on nyt katsottu Lahjan nisiä, maitoahan siellä pitäisi olla.

No tuo minullekin tuli mieleen. Luulisi, että siellä ammattilaiset olisivat huomanneet. Vaan jos he eivät huomaa, niin miten voisi Hömis huomata. Enpä usko, että mitenkään.
Kirjattu

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #172 : 06.10.08 - klo:19:15 »

Tsemppiä Hömikselle kissojen pyydystämiseen.
Jos ensimmäisen saitte kiinni jo näin nopeasti,
etteköhän te ne loputkin saa  [:10]

Itsekkin pidin Lahjan kiinniottamista parhaana.
Eipä varmaan kenellekkään tullut mieleen, että sillä pennut olisi.
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #173 : 06.10.08 - klo:19:16 »

Oli siellä huomattu, Hömis kertoo päivän ketjussa:
 http://www.ponttokamera.net/foorumi4/index.php?topic=12636.0

Oli huomattu, että Lahja on vastikään synnyttänyt. Nyt Lahjalla on siellä löytökissanpentu imetettävänä.
Kirjattu

ullu

• Ylläpitäjä
  • Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #174 : 06.10.08 - klo:19:25 »

Oli siellä huomattu, Hömis kertoo päivän ketjussa:
 http://www.ponttokamera.net/foorumi4/index.php?topic=12636.0

Oli huomattu, että Lahja on vastikään synnyttänyt. Nyt Lahjalla on siellä löytökissanpentu imetettävänä.

Kappas, niinpä olikin. En ollut lukenut päivän ketjua.
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #175 : 06.10.08 - klo:19:26 »

Olihan se jossain vaiheessa huomattu, mutta kun ei minulle siitä mitään kerrottu eikä soitettu! Siitä olen erittäin vihainen. Jos olisin sen heti silloin tiennyt, olisin oitis jättänyt Säkylän reissun väliin ja jäänyt tänne pyydystämään niitä pentuja. No, nyt on näin ja tämän kanssa täytyy elää.

Kirjattu

Motteri

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #176 : 06.10.08 - klo:19:32 »

Miksi ihmiset ei leikkauta kissojaan, varsinkin jos antavat liikkua vapaana.
En ymmärrä en  [:-(]

Kyllä ne Lahjan lapset varmaan saadaan kiinni,
kyllä ruoka ajaa ne loukkuun nopeasti. Toivotaan niin.
Hyvä kun huomattiin niinkin pian että on pentuja.
Ja Hömis teki Lahjan kanssa ihan oikein, pois turha syyllisyys.

Kirjattu

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #177 : 06.10.08 - klo:21:31 »

Elämä on ihmeellistä. Juuri äsken juttelin tuonne yläkertaan ja sanoin Taivaalliselle Isännälle, että minä en nyt nyt sitten muuten enää jaksa tätä kissasouvia! Minun on mentävä aamulla töihin enkä pysty pyydystämään noita pentuja.

Kohta soi puhelin ja tämä meidän kylän aito ihana "kissanpyydystäjä" soitteli ja kyseli loukun tilaa. Hän lupasi vielä tänä iltana käydä loukun kokemassa ja katsoa tilanteen. Sen lisäksi hän lupasi loukuttaa huomenna koko aamupäivän. Jospa nyt onnistuttaisiin!

Se pentu, joka saatiin kiinni, oli hänellä kotona ja kehräsi niin hirveästi kuin vaan pienestä kissasta voi ääntä lähteä! Siis ainakin yksi on nyt onnellisesti turvassa!
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #178 : 06.10.08 - klo:21:34 »

[:-)] [:-)]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #179 : 06.10.08 - klo:21:53 »

Niinkuin kaikki muutkin pönttöläiset jo tässä ketjussa on maininneet, oikein sinä Hömis teit kun otit Lahja kisun kiinni ja veit turvaan sisätiloihin.
Yksi pikkuinen kisunpentu on jo saatu kiinni turvaan ja sisälle lämpöiseen, niin eiköhän ne loputkit pikkuiset saada kiinni apujoukkojen välityksellä, tsemppiä Hömis  [:-)] [:10] [:-)]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.266 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.