No niin, näinhän tässä siis piti käydä!
Lahjalla oli kuin olikin pennut tuolla talon alla. Onneksi joku oli ne nähnyt ja nyt alkoi hillitön pentujahti.
Kun oikein organisoidaan ja saadaan koko alueen kissaihmiset liikkeelle, niin kyllä ihmeitä tapahtuu.
Sain loukun yhdeltä aivan tuntemattomalta kissaihmiseltä. Viritimme loukun ja jäimme odottamaan. Kohta minulle soitti tämän seudun kuuluisin "kissanpyydystäjä", ihana ihminen ja kyseli kuulumisia.
Sanoin että mennäänpä katsomaan. Ja menimme loukulle ja...........
Siellä oli yksi kissanpentu!!!
![Kissa [:10]](http://mylly.hopto.me:8080/pkfoorumi/Smileys/Ponttola_1/animal-smiley-057.gif)
Hän on nyt lähtenyt kohti uutta sijoituskotia, lääkärintarkastusta ja sen sellaista. Aivan selvästi oli Lahjan poikanen. Ikää noin 4-6 viikkoa, vaikea vielä sanoa.
Nyt lähden tarkistamaan seuraavan kerran loukun, tätä jatkan niin kauan, että voin olla aivan varma, että viimeinenkin on pelastettu.
Minulla on niin huono omatunto tuosta Lahjan tapauksesta, että vaikka ryöminen itse sinne talon alle hakemaan ne pennut! (niin jos en mahdu, saavat rakennusmiehet kaivaa aukkoa suuremmaksi!)
Minulle kissan henki on aivan yhtä tärkeä kuin ihmishenki - älkää kertoko kenellekään---- vielä tärkeämpikin! Kissa on riippuvainen ihmisestä, se ei yksin selviä tuolla kylmässä maailmassa, ei ainakaan pikkuinen sellainen.