Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Olen kokenut ihmeen (KulkijaKissasta tarinaa)  (Luettu 12941 kertaa)

Sus

• Vieras
Vs: Olen kokenut ihmeen (KulkijaKissasta tarinaa)
« Vastaus #195 : 07.10.08 - klo:22:04 »

Hienoa!

Tässä tilanteessa on se "paha puoli", että kun ei tiedä MONTAKO niitä pentuja on. [:-(] Ties kuinka monta... esim. 3-5. Kuusi olisi jo aika paljon, ehkä epätodennäköistä. Viisi on vielä mahdollista. Voi sentäs. Tiitu sai aikoinaan neljä pentua.

Hienoa työtä teette ja upeeta, että kaksi on jo pelastettu!
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #196 : 07.10.08 - klo:22:07 »

Mitähän ruokaa sinne laitatte? Tonnikala vois olla kova sana, siinä on niin voimakas haju/(tuoksu), että saattaisi houkutella tehokkaasti kisuja paikalle. [:-)]
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #197 : 07.10.08 - klo:22:13 »

Kissojen tonnikala on houkuttimena. Se haisee todella voimakkaasti.
Nyt voi olla vaan niin, että ne ovat jo niin isoja, että ovat lähteneet pois. Sitten huomasin myös sen, että joku oli vienyt ruokakipon toisen talon alle.
Olisi parempi, jos oppisivat vain yhdelle ruokapaikalle. Mutta kun tästä asiasta ei voi tiedottaa koko kylälle, koska kissanvihaajat ovat sitten heti liikkeellä. Jos löytävät loukun, päästävät ehkä kissan pois tai tekevät jotain muuta...

Ei tämä ole niin helppoa kuin heinänteko! Jos annat ruokaa liikaa, eivät tule loukkuun, jos et anna ruokaa tarpeeksi, ovat nälissään, milloin saat kuljetuksen, jos jäävät loukkuun....

Ei ole helppo homma - eikä loukussakaan voi olla kovin pitkään. Tulee varmasti kauhea stressi ja pelko.

Teepä itse perässä! Ja kun olet päivät työssä etkä voi olla vahtimassa loukkuja ja kun kun koko arkipäivän pihalla on hirveä työmaa käynnissä... meteli ja kaikki koneet

Onneksi nuo työmaan miehet ovat kaikki tässä tosissaan mukana - haluavat hekin pelastaa nuo pennut.
Kirjattu

jatta

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #198 : 08.10.08 - klo:09:50 »

Toivotan voimia Rouva Hömötiaiselle. Kyllä olet kultainen ihminen.
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #199 : 08.10.08 - klo:12:01 »

Kiitoksia kehuista, ne kuuluvat kyllä kaikille naapureille ja vapaaehtoisille, jotka ovat tässä auttaneet valtavasti.
No, eilen illalla siis viriteltiin vielä loukku ja kissatätimme lupasi käydä sen vielä myöhään katsomassa.
Menin aamulla sinne niin loukku oli hävinnyt! Mutta tilalla oli kipollinen ruokaa. Arvasin, että nyt on jotain tapahtunut.
Ja kolmas pentu on nyt saatu talteen!!! [:5]
Kaiken kaikkiaan niitä on siis pelastettu neljä, koska yhden on ottanut eräs naapuri jo aiemmin.
Jatkamme vielä tänään ja huomenna loukutusta ja varmistamme, että varmasti yhtään ei jää sinne talon alle.
Kiitokset kaikille auttajille ja kiitokset kaikille teille myötäelämisestä!

Taisi tämä juttu sittenkin saada onnellisen lopun.
Ja jos en olisi Lahjaa saanut kiinni ja vienyt pois, voisi olla, että noita pentujakaan emme olisi ajoissa havainneet. Olisivat voineet jäädä talon alle loukkuun koko sakki, kun työmiehet perjantaina rupeavat talon alustaa täyttämään!
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #200 : 08.10.08 - klo:12:18 »

VOI MITEN IIIIIIIHANAA!!!!!

Voi jukkkkratti miten hienoa!!! Jo NELJÄ!

En tiennytkään, että joku asukas on yhden pennun saanut kiinni ja turvaan vienyt. Ihanko syliinsä sai napattua, vai miten onnistui???

Taitavat olla aikas suloisia... (heh, taitavat kissanpennut olla joo :-)) ) Ovatko äitinsä näköisiä? Minkäs näköisiä? Lyhytkarvaisia? Mä oon ihan kauhian utelias. Oon ollut täällä hengessä mukana niin ettet arvaakaan, tai kai sää arvaat. :-)) Yläkerrastakin oon pyydellyt apuja, niin olen niin. [:-)] [:-)]
Kirjattu

Piipero

• Seniori
  • Poissa Poissa
  • Kissat jättävät tassunjälkensä sydämeesi
« Vastaus #201 : 08.10.08 - klo:12:25 »

[:5] [:10] [:72]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #202 : 08.10.08 - klo:13:04 »

VOI MITEN IIIIIIIHANAA!!!!!

Voi jukkkkratti miten hienoa!!! Jo NELJÄ!

En tiennytkään, että joku asukas on yhden pennun saanut kiinni ja turvaan vienyt. Ihanko syliinsä sai napattua, vai miten onnistui???

Taitavat olla aikas suloisia... (heh, taitavat kissanpennut olla joo :-)) ) Ovatko äitinsä näköisiä? Minkäs näköisiä? Lyhytkarvaisia? Mä oon ihan kauhian utelias. Oon ollut täällä hengessä mukana niin ettet arvaakaan, tai kai sää arvaat. :-)) Yläkerrastakin oon pyydellyt apuja, niin olen niin. [:-)] [:-)]

Anteeks Sus, että lainaan tekstiäsi, mutta sanoit sen, mitä minä ajattelin. HIENOA, HÖMIS. Ihana ihminen olet.
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #203 : 08.10.08 - klo:13:18 »

Ulkonäkökysymykseen en osaa vastata. Olen nähnyt vain yhden. Kaksi niistä on aika tummia, mutta mukana myös keltaista väriä, toisella naamassa enemmänkin. Yksi on "kullertava" elikkäs aikalailla keltainen koko kissa.
Äitinsä näköisiä ovat! Mutta onhan isälläkin sormensa pelissä!

Onnellinen loppu koko tarinalle kuitenkin kaiken kaikkiaan! [:-)]
Kirjattu

Motteri

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #204 : 08.10.08 - klo:16:45 »

Voi miten ihanaa, että jo neljä turvassa ja lämpimässä  [:-)]
Toivottavasti siinä oli jo kaikki.
Hyvä Hömis & naapurit ja työmiehet  [KIPPIS]

Kirjattu

ullu

• Ylläpitäjä
  • Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #205 : 08.10.08 - klo:16:49 »

Aivan kerrassaan mahtavaa!
Kirjattu
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #206 : 08.10.08 - klo:16:53 »

Onpa hienoa luettavaa kisunpennuista  [:5] [:5]            [:10] [:10] [:10] [:10]
Kirjattu

mummeli

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vantaa/varisto
« Vastaus #207 : 08.10.08 - klo:17:44 »

Upeaa...voi miten pyyteetöntä työtä Rva Hömis tekeekään...empähän tiedä siskoni lisäksi muita, hän asuu Kölnissä, tekee samaa siellä...ISO hali ja kukkaset mukaan...
Kirjattu

Marfa

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #208 : 08.10.08 - klo:18:04 »

En osaa sanoa muuta kuin et on kertakaikkiaan ihanaa, et pikkukissulit on saatu turvaan [:-)]

Hömikselle, "kissatädille"  ja kaikille pelastukseen osallistujeille halit [:30]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #209 : 08.10.08 - klo:18:08 »

Toivottavasti niitä ois vaan nuo neljä, meinaan, että jos on vielä viideskin... [:-I]

Mutta NELJÄN pelastaminen on aivan mielettömän upea teko!!! Minullakin on täällä NIIN hyvä mieli, niin oon ollu huolissani pikkukisuista.
Kirjattu

Sivu luotiin 0.05 sekunnissa. 17 kyselyä tietokannasta.