Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Olen kokenut ihmeen (KulkijaKissasta tarinaa)  (Luettu 13080 kertaa)

tintin äitee

• Seniori
  • Poissa Poissa
Vs: Olen kokenut ihmeen (KulkijaKissasta tarinaa)
« Vastaus #210 : 08.10.08 - klo:19:13 »

Upeeta että kissapienokaiset on saatu turvaan.

Hyvin teitte minkä teitte ja kissat suojaan veitte.

[:-DD] [:-DD] [:-DD] [:-DD] :-))
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #211 : 08.10.08 - klo:21:24 »

En malta olla kertomatta. Olen aivan ihmeissäni. Nyt minulla on jo kolme uutta kissojen ystävää, jotka ovat auttaneet tässä projektissa. He tekevät todella vapaaehtoistyötä kissojen hyväksi. Eräs heistä ilmoitti, että hän aikoo päivystää ensi yönä ja käydä tarkastamassa säännöllisesti meidän loukut. Itse en usko, että enää ketään löytyy.  Luulen, että kaikki pennut on saatu turvaan.

Perjantaina tulevat rakennusmiehet ja täyttävät talon alustan. Nyt ei mitään jätetä arvailujen varaan, vaan tilanne selvitetään loppuun asti. Ei jää ainakaan itselle huonoa omaatuntoa siitä, että juttu olisi jätetty kesken.
Minä en voi yöllä päivystää, koska huomenna on kurssipäivä töissä.
----------------------
Olen niin suuresti kiitollinen näille vapaaehtoisille ihmisille, jotka ottivat tämänkin projektin heti omakseen ja tarttuivat toimeen. En tiedä, kuinka voisin heitä kiittää! Ilman heitä minulla ei olisi ollut edes loukkua! Nyt siellä kököttää kaksi loukkua odottamassa mahdollista viimeistä mohikaania!
-------------------------
Loppu hyvin - kaikki hyvin. Lahja on turvassa ja päässyt imettämään orpoa kissanpentua. Lahjan pennut ovat turvassa ja ovat pääsemässä hyvän elämän alkuun. Aion kyllä pitää yhteyttä pentujen uusiin omistajiin kunhan se aika tulee.
Ja Lahja toivottavasti saa uuden kodin täältä meiltä.
Siinä voipi alku olla hankalaa, mutta onhan tässä ennenkin selvitty.

Tämä oli aikamoinen selviytymistarina. Enpä olisi koskaan voinut kuvitella, millainen souvi tästä oikeasti tuleekaan. Luulin vain yksinkertaisesti pelastavani yhden pienen KulkijaKissan. Se sinänsä olisikin ollut vielä aika helppo nakki, mutta että sitten siihen vielä sen pennut ja juuri silloin kun itse olin kaukana ulkomailla !!!!!
---------------------------------
Ja nyt on siis tuonne Yläkertaan lähetetty viesti ja suuri pyyntö: please, ei ihan heti ainakaan uutta Kulkijaa! Haluaisin nyt pienen hengähdystauon!
Mutta näinhän me pelastettiin jokin aika sitten myös Herra Kaapo Lilliäinenkin!
---------------------------------
Siis, alan uskoa, että tämä tarina on tältä osin loppuun kirjoitettu. Olen onnellinen ja helpottunut. En enää syytä itseäni siitä, että vein Lahjan. Ehkäpä olisi ollut niin, että jos Lahjaa ei olisi viety, emme koskaan olisi tienneet sen pennuista mitään.
Ja sitten olisi tullut iso kone, joka olisi täyttänyt talon alustan lekasoralla.... työmiehet kertoivat, että se haiseekin pahalle.... ja kissa pakenee viimeiseen nurkkaan....
Olisiko siinä mennyt äiti ja koko pesue
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #212 : 08.10.08 - klo:21:26 »

[:6]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Marfa

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #213 : 08.10.08 - klo:21:36 »

Hömis  [:30]

[:6] [:6] [:6] [:6][:6]

[:10] [:10] [:10] [:10] [:10] [:10]
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #214 : 08.10.08 - klo:21:41 »

Hauska juttu tuli taas mieleen!
Kunnallisvaalit ovat tulossa ja eräs naapuri oli saanut tuolla raitilla Keskustan vaalimainoksena pienen pienen kuusentaimen.
Sitä maanantaina soviteltiin tuonne pihamaalle. Sitten löydettiin hyvä paikka kuusen kasvaa vaikka aivan aikuiseksi.
-------------------
Minä nimitin sen sitten vallitsevan tilanteen mukaan :

"KaikkienKulkuKissojenKuusi"

ja hän tulkoon joskus saamaan kyltin juurelleen ja istutuspäivän. Se kun liittyy nyt niin kiinteästi tähän meidän kissasouviin!
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #215 : 08.10.08 - klo:21:52 »

Ajattele Hömis, olette (Herra Kaapo Lilliäisen jälkeen) nyt pelastaneet VIISI kisua!!!!! [:30]

Ja JOS et olisi vienyt Lahjaa, ja löytöeläintalossa todettu, että hän on synnyttänyt ja pennut ovat jossakin, niin tosiaankin, KAIKKI olisivat saattaneet jäädä loukkuun sinne talon alle. Kauhia! :-O Mutta näinpä ei käynytkään!

Sen lisäksi Lahjaa odotti löytöeläintalossa tärkeä tehtävä, aivan kuin olisi ollut tarkoituskin (uskon sellaiseen) että Lahjan tehtävä oli/on nyt antaa elämä orvolle imeväisikäiselle kissanpennulle, ihan pikkukisulle, joka on elämänsä alussa. [:37]

Teidän lisäksi, minun tekee mieli kiittää nyt yläkertaa... ja niin teenkin. [:6]
Kirjattu

Marfa

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #216 : 08.10.08 - klo:21:53 »

[:10]

[:-)]
Kirjattu

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #217 : 08.10.08 - klo:21:55 »

Hienoa Hömis ja kaikki muut vapaaehtoiset  [KIPPIS]

Ihanaa, että kisulit pääsi turvaan  [:10] [:10] [:10] [:10]
Kirjattu

Motteri

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #218 : 09.10.08 - klo:07:28 »

Kyllä kaikella on tarkoituksensa ja samaa ajattelen kuin Sus [:-)]

KaikkienKulkuKissojenKuusi hyvä muistomerkki  [KIPPIS]
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #219 : 09.10.08 - klo:08:23 »

Ei tämä tarina olekaan vielä loppuunkirjoitettu!!!

Viime yönä eräs vapaaehtoinen päivysti koko yön loukun luona. Siellä oli vielä yksi kissanpoikanen! Mutta ei mennyt loukkuun.
Nyt on todella kiire saada se turvaan. Työmaan miehet aikovat aloittaa täyttämisen jo ehkä tänään - meillä on kiire! Loukku on kohta siirrettävä toiseen paikkaan. Jos ei onnistu tänä päivänä, niin ensi yöksi on taas päivystys hoidossa.
Minun suuri kissasydämeni on nyt pakahtua!
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #220 : 09.10.08 - klo:08:30 »

Täällä ei voi muuta kun odottaa ja jännittää mukana ja toivoa parasta
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #221 : 09.10.08 - klo:08:35 »

Voi pientä. Tulisi nyt kiireesti pois sieltä  [:´(]. Eikö sinne talon alle mahdu ihminen menemään, että saisi otettua kisun talteen? Mitä sanoo eläinsuojeluviranomainen, jos aletaan alustaa täyttämään, vaikka tiedetään, että siellä on kissan pentu?
Sinne loukkuun pitäisi äkisti saada edes yksi niistä poikasista, että tämäkin ressukka uskaltaisi sinne mennä. Nythän se pelkää ihan tavattomasti, kun on jäänyt yksin.  [:-(]
Kirjattu

Evis

• Vieras
« Vastaus #222 : 09.10.08 - klo:08:45 »

Valtavan työn olet Hömis tehnyt kissojen kanssa, toivotaan että viimeinenkin pentu saadaan onnellisesti pelastettua ennen työmaamiesten urakan aloittamista.
  [:10] [:10] [:10] [:10]
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #223 : 09.10.08 - klo:08:49 »

Ei sinne loukkuun voi niitä toisia laittaa - eihän se siellä pysyisi, vaan karkaisi oitis. Miehet eivät täytä aivan kokonaan vielä tänään. Juttelin niiden kanssa. Uskon kyllä vakaasti, että tämä saadaan pelastettua, mutta on kaikkein vaikein tapaus.
« Viimeksi muokattu: 09.10.08 - klo:09:11 kirjoittanut Rouva Hömötiainen »
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #224 : 09.10.08 - klo:09:07 »

Voi, kun minä luulin niitä loukkuja samanlaisiksi kuin nekin ovat, millä esim: supeja pyydystetään. Niistä ei pääse pois, jos sinne on mennyt. Olisi se silti kamala järkytys pikku kisulle, jos se laitettaisiin taas loukkuun. En vaan osannut sitä heti ajatella, kun oli niin kova hätä sen alla olevan pikkuisen puolesta.
Kirjattu

Sivu luotiin 0.059 sekunnissa. 17 kyselyä tietokannasta.