En malta olla kertomatta. Olen aivan ihmeissäni. Nyt minulla on jo kolme uutta kissojen ystävää, jotka ovat auttaneet tässä projektissa. He tekevät todella vapaaehtoistyötä kissojen hyväksi. Eräs heistä ilmoitti, että hän aikoo päivystää ensi yönä ja käydä tarkastamassa säännöllisesti meidän loukut. Itse en usko, että enää ketään löytyy. Luulen, että kaikki pennut on saatu turvaan.
Perjantaina tulevat rakennusmiehet ja täyttävät talon alustan. Nyt ei mitään jätetä arvailujen varaan, vaan tilanne selvitetään loppuun asti. Ei jää ainakaan itselle huonoa omaatuntoa siitä, että juttu olisi jätetty kesken.
Minä en voi yöllä päivystää, koska huomenna on kurssipäivä töissä.
----------------------
Olen niin suuresti kiitollinen näille vapaaehtoisille ihmisille, jotka ottivat tämänkin projektin heti omakseen ja tarttuivat toimeen. En tiedä, kuinka voisin heitä kiittää! Ilman heitä minulla ei olisi ollut edes loukkua! Nyt siellä kököttää kaksi loukkua odottamassa mahdollista viimeistä mohikaania!
-------------------------
Loppu hyvin - kaikki hyvin. Lahja on turvassa ja päässyt imettämään orpoa kissanpentua. Lahjan pennut ovat turvassa ja ovat pääsemässä hyvän elämän alkuun. Aion kyllä pitää yhteyttä pentujen uusiin omistajiin kunhan se aika tulee.
Ja Lahja toivottavasti saa uuden kodin täältä meiltä.
Siinä voipi alku olla hankalaa, mutta onhan tässä ennenkin selvitty.
Tämä oli aikamoinen selviytymistarina. Enpä olisi koskaan voinut kuvitella, millainen souvi tästä oikeasti tuleekaan. Luulin vain yksinkertaisesti pelastavani yhden pienen KulkijaKissan. Se sinänsä olisikin ollut vielä aika helppo nakki, mutta että sitten siihen vielä sen pennut ja juuri silloin kun itse olin kaukana ulkomailla !!!!!
---------------------------------
Ja nyt on siis tuonne Yläkertaan lähetetty viesti ja suuri pyyntö: please, ei ihan heti ainakaan uutta Kulkijaa! Haluaisin nyt pienen hengähdystauon!
Mutta näinhän me pelastettiin jokin aika sitten myös Herra Kaapo Lilliäinenkin!
---------------------------------
Siis, alan uskoa, että tämä tarina on tältä osin loppuun kirjoitettu. Olen onnellinen ja helpottunut. En enää syytä itseäni siitä, että vein Lahjan. Ehkäpä olisi ollut niin, että jos Lahjaa ei olisi viety, emme koskaan olisi tienneet sen pennuista mitään.
Ja sitten olisi tullut iso kone, joka olisi täyttänyt talon alustan lekasoralla.... työmiehet kertoivat, että se haiseekin pahalle.... ja kissa pakenee viimeiseen nurkkaan....
Olisiko siinä mennyt äiti ja koko pesue