Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Olen kokenut ihmeen (KulkijaKissasta tarinaa)  (Luettu 13069 kertaa)

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Olen kokenut ihmeen (KulkijaKissasta tarinaa)
« Vastaus #525 : 09.11.08 - klo:20:46 »

Kyllä kolmikon kelpaa [:10] [:10] [:10] [:5]  Terveiset myös alakeraan Kaapolle [:10] [:5]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #526 : 16.11.08 - klo:20:39 »

Ja vauhtia riittää vielä illallakin varmasti [:-)] [:-)] [:-)]

Kuinkahan moni muu pönttöläinen odottaa kuvia lisää [:-I]

[:10] [:10] [:10] [:5]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Risto

• Vieras
« Vastaus #527 : 16.11.08 - klo:20:41 »

Minäkin odotan kuvia.  [:-I] [:-I]
Kirjattu

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #528 : 16.11.08 - klo:22:25 »

Kuvia täälläkin odotellaan Pikku-Toivosta, Reinosta ja Arvosta  [:-)] [:-)] [:-)]
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #529 : 16.11.08 - klo:22:34 »

Tänään Pikku-Toivo suoritti "maailman"  valtauksen. Ensimmäistä kertaa hän kiipesi kirjahyllyn päälle. Siinä on niitä hyllyjä ikäänkuin rappusina, Toivo katseli ensin tarkkaan ja harkitsi ja punnitsi, että kuinkas tuonne huipulle (siis katon rajaan) voidaankaan mennä. Arvo-eno käy siellä useita kertoja päivässä, mutta pikkuisella ei oikein vielä riitä voimia eikä pituutta sinne hypätä.

Olipa hupaisaa seurata, kuinka hän laski ja mittaili  askelmia, keräsi rohkeutta ja sitten päätti yrittää! Jos kerran Arvo-enokin niin kyllä minäkin menen ja valloitan tuon vuoren!
Ja niin hän tekikikin!
Kiipesi niitä hyllyjä apuna käyttäen ylös asti. Hyllyt olivat ikäänkuin rappuset joista sai ponnistaa aina seuraavalle etapille!

Sitten hän juoksi alkuhuumassaan koko kirjahyllyn pituutta alusta loppuun , mutta sitten tuli se totuus, että alaskin pitäisi päästä.
Päätin, että en auta häntä siinä touhussa ja seurailin vaan touhuja. Hän mittaili eri kohdista, missä olisi paras kohta rantautua elikkä laskeutua alas. Lopulta pitkän harkinnan ja monen naukumisen jälkeen päätti tulla alas sieltä mistä mentiin ylöskin. Varovasti katseltiin ja koeteltiin.... uskaltaakohan, kestääköhän tuo..... ensimmäinen rappunen alas ja sitten

--------------

hups keikkaa aivan selälleen keinutuoliin mutta niinhän vaan tultiin alas!!!! Enot antoivat aplodit ja  ensimmäinen vuoristokiipeily on suoritettu!!!!
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #530 : 16.11.08 - klo:22:37 »

[:-)] [:-)] [:-)] [:10] [:5]
Kirjattu

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #531 : 16.11.08 - klo:23:42 »

[:5] Olipas ihanan hauskaa luettavaa Pikku-Toivon ekasta "vuoristokiipeily" seikkailusta ja enotkin mukana kannustamassa pikkuista  [:-)] [:-)] [:-)]
Kirjattu

Marfa

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #532 : 17.11.08 - klo:01:08 »

Ihana ihana tarina kummikissani Pikku-Toivon hurrrlljasta kirljahyllyvuoriljstokiipeilystä [:35]

Pitäähän hänenkin, koska Alrvo-enokin sinne kiipee :-))
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #533 : 17.11.08 - klo:20:23 »

Meilän mummi on ihan tyhmä. Te tanoi, että te jäljettää minulle lähettymitkiellon. Te tiit pelkää minua, kotka minä olen ITO  lellona!!! [:-DD]

Mutta minä jäljettän mummille lähettymitkiellon. Te ottaa aina minut tyliin ja puttailee! Ei itot lellonat tykkää tellaitetta!
Tittenpähän näkee!

toivoo Pikku-Toivo
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #534 : 17.11.08 - klo:20:24 »

:-)) :-))
Kirjattu

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #535 : 17.11.08 - klo:21:58 »

Jaahas, vai aikoo Pikku-Toivo järjestää mummille lähestymiskiellon liika pussailusta  [:10][:31][:10]          :-))
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #536 : 17.11.08 - klo:22:03 »

Taat te otti minut tyliin. Mutta minäpä kattelin tiinä telkkalia. Minä olen kova poika kattomaan telkkalia!
Titten päätin kottaa mummille ja päättin ITON tuhnun! Ja ajatelkaat, mitä te titten tanoi:
"Voi mummin pikkuinen kulta-vauveli! Pääsikö sieltä PIENI tuhnu! Voi kuinka herttaista! Mummin kulta saa tehdä ihan mitä vaan pikkuinen kultavauva haluaa!"

Täytyy ten olla aivan tälähtänyt! Jot mummi päättää tuhnun, niin ei te minutta ole mitenkään kivaa!

Titten minä kyllä muittin yhlen atian. Kun me oltiin titkojen kantta tiellä talon alla. Oli nälkä ja kylmä ja meitä pelotti.

Ehkä tittenkin on palempi olla täällä mummilatta! Ja kun on enotkin, itot pojat! Kyllä te mummikin tiinä menettelee.... muun mukana....

toivoo Toivo
Kirjattu

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #537 : 17.11.08 - klo:22:20 »

Tuhnuttelua ja pussailua  :-))  sittenhän Pikku-Toivo sun asiat on todella ihanasti ja saat olla lämpöisessä enojen ja mummin kanssa  [:-)] [:-)] [:-)] [:-)]
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #538 : 17.11.08 - klo:22:33 »

Niin, tuhnuttelua, pussailua ja tisuttelua!
Kyllä Toivolla on hyvä olla -kunhan isottelee! Enojen kimpussa hän on jatkuvasti. Käy kurkkuun kiinni, sitten pyllyyn ja sitten häntään! Enot ei oikein tykkää ja Pikku-Toivo saa oikein isosta käpälästä, mutta eipä ole siitäkään moksiskaan. Sama rumba jatkuu heti perään ja enot ovat hiukka väsyneitä!

Mutta kyllä Pikku-Toivolla on sitten niitä hetkiä, kun mennään mummin peiton alle ja tissutetaan. Se sattuu aika tavalla, mutta mitäpä ei pikkuisen antaisi tehdä. Käsivarsi onneksi kelpaa tisun asemasta! [:-DD]

Ei hän itse tietenkään muista mitään talonaluselämästä. Mutta pelkää selvästi vieraita ihmisiä ja kovia ääniä ja erikoisia ääniä (kuten pölynimuri). Hissin ääntä seuraa kovasti myös ja näyttää hiukka pelkäävän.
Pikku-Toivo on sopeutunut hyvin ja enot ovat hänet joillakin ehdoin hyväksyneet. Meillä on taas onnellinen perhe!

Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #539 : 17.11.08 - klo:23:02 »

:-)) :-)) jos tuleekin loitontumiskielto
Kirjattu

Sivu luotiin 0.178 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.