Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Olen kokenut ihmeen (KulkijaKissasta tarinaa)  (Luettu 12902 kertaa)

Motteri

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: Olen kokenut ihmeen (KulkijaKissasta tarinaa)
« Vastaus #570 : 28.11.08 - klo:10:16 »

Meilläkin kissat syö mitä ihmeellisempiä juttuja, kaikki ei välttämättä kauheen terveellistäkään,
mutta jos hiukan vaan antaa niin ei kai paha?
Santtu tykkää suklaasta, kaikki syö kesällä suurena herkkuna uutta perunaa, voita ja maitoa kastikkeeksi.
Dominokeksistäkin Santtu tykkää, makee jätkä siis  :-))
Juustot on herkkua kaikille pikku muruina syötettynä... ja mitähän muuta.

Toiston toiston toistoa, kyllä Toivo on söpö  [:-)]

Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #571 : 28.11.08 - klo:15:47 »

Sämpylä Toivon vauhdissa pitää  :-))
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Sus

• Vieras
« Vastaus #572 : 28.11.08 - klo:16:08 »

Jaakkokulta söi hyvällä ruokahalulla cous cous'ia. Olin ihan yllättynyt. Meetwurstikin menee, hää vaikuttaa aika kaikkiruokaiselta. :-))
Kirjattu

kati

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ahmattitoukka Kymenlaakson perukoilta
« Vastaus #573 : 28.11.08 - klo:16:21 »

Voi tuota Toivoa, on niin suloinen. Mä oon vissiin liikaa ihaillut näitä pönttölän punaisia kisuvauvoja, kun täsä yhtenä yönä näin unen, että sain aivan ihana punaisen kisupojan  [:-DD]
Kirjattu
Syödä vai nukkua? Kas siinä pulma.

Sus

• Vieras
« Vastaus #574 : 28.11.08 - klo:16:24 »

On tuo Toivo kyllä AIVAN samannäköinen kuin Jaakko. :-O :-))
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #575 : 08.12.08 - klo:11:52 »

Meillä on niin hirveä meno päällänsä ettei tosikaan! Mulla on tässä "työhuoneessani" pieni matto. Nyt se ei enää ole täällä, se on jo jossain ties missä! Pikku-Toivo antaa vuoroin kyytiä matolle ja vuoroin enoille. Kyllä enot pysyvät virkeinä!
Mutta olohuoneen matot olen jo suosiolla rullannut pois!
Kaksi kukkaa hän on jo tuhonnut. Tänään meinasi mennä kolmaskin, mutta silloin pidin Toivolle oikein kunnon puhuttelun. Hän katsoi aivan ihmeissään - ei hän ole tottunut torumisiin. Mutta vähitellen täytyy ruveta opettamaan talon tavoille!
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #576 : 08.12.08 - klo:13:26 »

Tai sitten täytyy oppia Toivon tavoille, eikä Toivon talon tavoille, kukat kunnolla kiinni ettei tule vahinkoja, kukat voisivat jäädä rauhaan jos tilalle tulisi muutama kuusipuu  [:-)] [:-)] [:-)]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #577 : 08.12.08 - klo:20:40 »

Kumpi onkaan helpompaa opettaa pikkuToivo talon tavoille, vai pikkuToivon opettaa talonväki pikkuToivon tavoille  [:10] [:5]
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #578 : 20.12.08 - klo:23:06 »

Olipas jäänyt kauas historiaan!
No, ei meillä varsinaista mitään uutta. Pikku-Toivo leikkii ja enot saavat kyytiä. Reino-eno on selvästi hänen kaverinsa, leikkitoveri ja uskottu. Arvo-eno on idoli, suuri esikuva, jonka jokaista tekemistä pitää pikkuisen yrittää matkia.
Harmittaa vaan, kun ei vielä pikkuinen pääse eteisen kaapin päälle - se onkin vielä Arvon omaa reviiriä - vaan ei kauan.

Toivo on oppinut "juttelemaan" - en tiedä mistä moinen. Hän pitää jatkuvaa kurnutusta. Olisiko Reinolta oppinut tuon jännän äänen. Reino nimittäin pitää tuota kurnutusta aina öisin, kun hän leikkii töppösleikkiään. Kaikki villatöppöset eteisen kaapista alas ja niitä kuljetetaan edestakaisin ja pidetään erikoista  kurnutusta.

Äsken Pikku-Toivo jo meni minun sänkyyni ja kurnutti siellä kovasti: "Mummi, alahan joutua, olisi aika saada tissutusta!"
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #579 : 20.12.08 - klo:23:15 »

[:5] [:10] [:10] [:10]

Jatkoa tarinaan olikin jo piiiiitkäään odotettu  [:-)]
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Tallinn, Estonia
« Vastaus #580 : 20.12.08 - klo:23:21 »

Kuvia tulee, kunhan saan tyhjennettyä kamerastani muistikortit. Laiskuutta vaan on ollut ilmassa jo pitkään.
Hyviä tilaisuuksia olisi ollut ottaa kuvia, on ollut niin mainioita tilanteita.

Tänään muuten sattui sellainen, että nauraa hohotin niin suureen ääneen, että varmaan naapuritalossakin kuultiin.
Toivo oli eteisessä ja Reino päätti tehdä yllätyshyökkäyksen hänen kimppuunsa. Reino hyökkäsi, pieni ei päässyt väistämään, kun oli oven edessä.
Toivo hyppäsi varmasti valehtelematta metrin korkeuteen suoraan seisovilta jaloiltaan, Reino joutui alle ja vielä kerran Toivo suoritti valtavan hypyn. Suoraan ilmaan ja takaisin - ei mitään kerien eikä kiertäen -
Siihen ei muuten ihminen pystyisi. Hypätä ilman vauhtia moninkertaisesti oma pituutensa suoraan ylös ilmaan!
« Viimeksi muokattu: 20.12.08 - klo:23:25 kirjoittanut Rouva Hömötiainen »
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #581 : 20.12.08 - klo:23:22 »

[:5] [:10]
Kirjattu

KLETTERMUS

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #582 : 21.12.08 - klo:02:24 »

[:5] [:10]
Kirjattu

Marfa

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #583 : 21.12.08 - klo:07:36 »

Hitsi sitä tomeraa Pikku-Toivoa  [:36] Kyllä enojen elämä vilkastui hänen myötään; virtaa piisaa [:-DD]  [:10] [:10] [:10]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #584 : 21.12.08 - klo:08:43 »

Kaikki villatöppöset eteisen kaapista alas ja niitä kuljetetaan edestakaisin ja pidetään erikoista  kurnutusta.

Silloin, kun minulla oli poikakissa, sillä oli myöskin tapana hakea joku, vaikka esim. lankakerä, jota se myöskin kantoi suussaan ja kurnutti. Sillä se ei jäänyt kurnutukseen, vaan se alkoi leikkiä, että se kerä on hänen "naisystävänsä", ja sitä touhua ei kyllä ilennyt katsella  :-O. Kun sitten leikkautin pojan, jäivät nuo "leikkimiset" ja kurnutuksetkin pois.  [:-)]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.081 sekunnissa. 18 kyselyä tietokannasta.