Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: tiistai 26.8.2008  (Luettu 2266 kertaa)

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: tiistai 26.8.2008
« Vastaus #45 : 26.08.08 - klo:11:37 »

:-)) Mesis.

Ei oo enää yöpaitaa päällä, ku ei ollu valokuvaajaakaan paikalla. Kohta tulis "valokuvaaja" käväsemään, mut en nyt viitti enää pukeutua yöpaitaan. :-))

Huomenaamulla sitte  [:-P]
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #46 : 26.08.08 - klo:11:46 »

Jopa ovat likat hauskall tuulella! :-))

Huomenta.  Vain 10 astetta on lämmintä, eikä aurinko paista.  Kohtahan tässä saa valoja alkaa lisämään.

Nyt pyykkikone laulamaan ja murua rinnanalle.

Mukavaa päivää kaikille.  Toivottavasti Tiinan luo tulee asiakkaita, ettei ihan yssikseen tartte olla. [:-)]
 [:45]
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #47 : 26.08.08 - klo:11:48 »

Toivottavasti Tiinan luo tulee asiakkaita, ettei ihan yssikseen tartte olla. [:-)]
 [:45]

Yks asiakas on jo käynyt joten ei tää ihan toivotonta ole tää kaupan pitokaan. [:-DD]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #48 : 26.08.08 - klo:11:49 »

No hyvä!!  :-))
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #49 : 26.08.08 - klo:11:59 »

Kierrettiin 4 kilometrin luontopolku ihan hissunkissun ja siellä meni reilut kaksi tuntia aikaa  [:-)]
Nyt maistui aamupalaksi paahtoleivät ja toiset kahvit.

Ihanan rauhallinen olo. Mitään ei ole pakko tehdä. Paitsi käydä ruokakaupassa. Eikä sekään ole ihan pakollista; vaihtoehtona on syödä tänään grillattua makkaraa  [:-DD] ja lisää paahtoleipää.

Pihalintu

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Väliaikaista kaikki
« Vastaus #50 : 26.08.08 - klo:12:01 »

Huomenta-päivää   [:45]

Edelleen pakkotyöt jatkuvat täällä kotikorjaamolla ja romppeet etsivät uusia paikkojaan.

Jospa lähtis kaupalle, siellä näkyi olevan niitä pitkiä säilytyslaatikoita pyörillä,
meen kokeilemaan montako saan pyörällä kotiin   [:-I] 

Moikkelis   [:59]

Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #51 : 26.08.08 - klo:12:25 »

Oi, oi, mulla kävi varsin hurmaava asiakas, 89-vuotias Amerikassa asunut rouva jonka sukunimi on LOVELADY. Eikö ole ihana nimi, ja hän on kyllä ihan nimensä veroinen, very lovely lady. Nytkin hän kertoi kuinka on aina ommellut itselleen kaikki vaatteet ja Amerikassa asuessaan teki iltapukujen kirjailutkin omakätisesti. [:-)]
Kirjattu

Veke 12v.

• Vieras
« Vastaus #52 : 26.08.08 - klo:12:32 »

Huomenta täältäki!
Putkiremonttimiehet jyrää mun!   :-O :-O

Onhan hiljainen aamu kaupassa, kello on 11.00 ja yhtään asiakasta ei ole vielä käynyt. [:-(]

Hei Tiina, ohan Sulla se Airi sielä. Telmit sen kaa, jolsei ala asiakkaita näkymää!   [:-DD]
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #53 : 26.08.08 - klo:12:37 »

Huomenta täältäki!
Putkiremonttimiehet jyrää mun!   :-O :-O

Onhan hiljainen aamu kaupassa, kello on 11.00 ja yhtään asiakasta ei ole vielä käynyt. [:-(]

Hei Tiina, ohan Sulla se Airi sielä. Telmit sen kaa, jolsei ala asiakkaita näkymää!   [:-DD]

Airin minä oon potkassu pellolle, ootelkaa vaan siellä kenen luo se seuraavaksi ryntää. :-))
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #54 : 26.08.08 - klo:13:13 »

Kävipä Tiinalla hurmaava asiakas. [:-)] Voin jotenkin sieluni silmin kuvitella millainen ihminen... [:-)] Ja hyvä kun kävi sentään ASIAKAS. [:-)] :-))

Täällähän ihan aurinko uskaltaa arasti välillä pilkistää. Lämpöä +17. Käytiin tsekkaas kanttarellipaikka... se joka vastikään tyhjennettiin. No ei paljoa ollut kerinnyt lisää tulla, saalis n. pari kourallista.

Kauhiasti LUTEITA minun kukkasissa. :-O Mikähän buumi niillä nyt on. Kukkien takana talon seinässäkin oli pienellä alueella 16 kpl ja kukkien lehdet täynnänsä. Niitä on ihan hurjasti. Ne on jotenki sööttejä... kauniit kuviot heitillä selässä ja niin erilaisia. Mut silti pelkään niitä yhtä paljo ku hämähäkkejä! [:67] [:-DD]
Kirjattu

tuulia

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #55 : 26.08.08 - klo:13:14 »

Kyllä se Airi taisi tulla nyt täällä meillä taas käymään, viekö se teiltä muilta aina toisen sukan pesussa olevista sukista vai onko minulla sukkia syövä kone
Kirjattu

-muru-

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kotka
« Vastaus #56 : 26.08.08 - klo:13:20 »

Huomenta Oulusta!

Pilvistä vain yhä, ja Lämpötila +10 asteessa... Aurinkoa ei eilen juuri näkynyt, ja tänään piti olla aamusta aika selkeää, mutta Pilvistä vain.

No aina ei loppukesän ( syksyn ) Korkeapainen pidä säätä kovin aurikoisena, vaan sumupilveä voi olla pitkälle päivään, ja pilvilauttoja.

Oulussa eilen vielä ainakin Lenteli Haara ja RäystäsPääskyt...

Mukavaa Tiistaita Kaikille!
 [:9] [:44] [:44] [:45] [:45]

Jani, täällä Hailuodossa pilkki aurinkokin ja auringonlasku oli upeaa.
Nyt täällä on lämpöä +14.5 astetta. Tosin ei nyt sitä aurinkoa, mutta ihan mukava ilma kuitenkin.
Nykyään sitä iloitsee ja tyytyy niin vähään  [:-DD]

Ja niitä haarapääskyjä sekä västiksiä täälläkin.
Kirjattu

-muru-

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kotka
« Vastaus #57 : 26.08.08 - klo:13:38 »

Lintuvinkki onkin hyvä vinkki, kiitti Tiina. Ei oo tullu mieleenkään, että nenän VOISI laittaa ulos ennen klo noin 9-10... En mä osaa! [:-DD] Tänäänkään en oo vielä laittanu. Yöpaitakin on vielä päällä. :-)) Pitää vissiin opetella. Suurin toiveeni kuitenkin on, että nukkuisin vielä silloin. :-))

Mee yöpaidassa sinne mettänreunaan, saisit ihan uusia elämyksiä. Lintujakin voisi ilmestyä sankoin joukoin katsomaan lepattavahelmaista ilmestystä... [:-DD]

lisäys: ja kamera tietty mukaan.

Ja joku toinen henkilö, joka ottaa Sususta kuvan yöpaita päällä, kamera kädessä metsässä [:-DD]
Pitäsköhän mun  [:-I]
Minulla on vaan se pikkupana  :-O
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #58 : 26.08.08 - klo:13:38 »

Kyllä se Airi taisi tulla nyt täällä meillä taas käymään, viekö se teiltä muilta aina toisen sukan pesussa olevista sukista vai onko minulla sukkia syövä kone

Mulla on sukkia syövä kone. Se on epäilemättä Airin suunnittelema... :-))
Kirjattu

-muru-

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kotka
« Vastaus #59 : 26.08.08 - klo:13:54 »

Ja nyt sitten vielä ennen siirtymistä lautalle ja Nallikariin, surullinen, hyvin surullinen juttu

Olimme patikoimassa tuolla hiekkadyyneillä. Marjaniemen venesatamaa kiertelimme.
Ja siellä ovat ne pahuksen "tappokoneet"  [:-//]
Taas muistin miksi olen niitä vastaan. Se on jotenkin niin kaksitahoinen juttu.
Toisaalta säästää luontoa, MUTTA.  .  .  . 

Aallonmurtajalla oli paljon variksia. Kävelimme sinnepäin ja sitten näin sen
Upea harmaalokki hypähti kivien välistä. Sen vasen siipi roikkui vain jänteiden varassa, verisenä.
Siihen se jäi istumaan. Varmaan kovissa tuskissa. Emme voineet mitenkään sitä auttaa. Emme olisi
saaneet sitä kuitenkaan kiinni. Lopetus olisi ollut armahdus sille.
Varikset olivat poistuneet siksi aikaa kun siinä olimme.
Palasivat kun poistuimme.

MITÄ meidän olisi pitänyt tehdä ????
Siellä se ehkä vieläkin kärsii
Suruani eivät voi kuvata mitkään itkuhymiöt .

Ihmisen takia kärsii nyt juuri tuokin hiipuva elämä  [:-/]

Kirjattu

Sivu luotiin 0.256 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.