Mä otin kahden tunnin päiväunet ja kylläpä maistui makealta! Pasi kävi sillä välillä kokeilemassa kalastamista, mutta eipä tuolla ollut lohta mukana Kunhan juo ton kahvin, niin saa mennä uudestaan yrittämään; maksettua aikaa olisi tunti jäljellä!
Lainaus käyttäjältä: Kaija - 26.08.08 - klo:16:01Mä otin kahden tunnin päiväunet ja kylläpä maistui makealta! Pasi kävi sillä välillä kokeilemassa kalastamista, mutta eipä tuolla ollut lohta mukana Kunhan juo ton kahvin, niin saa mennä uudestaan yrittämään; maksettua aikaa olisi tunti jäljellä! Pasi on tainnut laskea saamansa kalan takaisin järveen, kertoi nääs sunnuntaina mulle että ei hän osaa kalalle mitään tehdä jos sellaisen saa.
Kotona jos vaikka huomenna tekisi Wagnerit
Ei mitään maljakoita
Lainaus käyttäjältä: Sus - 26.08.08 - klo:06:52Sul tulee Pyris kiire kuvakisan kuvien suhteen, kun ne pitää laittaa tänään klo 18 mennessä, etkä sää oo vielä edes ottanu niitä! Se ei täysin pidä paikkaansa, ainoastaan lintusarjassa minulla ei ole kuvia.
Sul tulee Pyris kiire kuvakisan kuvien suhteen, kun ne pitää laittaa tänään klo 18 mennessä, etkä sää oo vielä edes ottanu niitä!