Hieno aihe Palokärki! Hyvä!
Mihinkähän ne ympäristö- ja ekoketjut ovat vajonneet...
En ole ehtinyt paljoa pöntöllä istumaan. Pitääpä niitäkin taas herätellä ylöspäin. Hyvä aihe ei vanhene koskaan!
Päivän hyvä teko - en voi olla mainitsematta , vaikka ei liity ilmastoasioihin - on tänään se, että ilmoitin työpaikkani yhteystyöhön SPR:n Veripalvelun kanssa! Eli meiltä tulee uusia verenluovuttajia mun lisäksi ainakin viisi, mahdollisesti enemmän. Ja meiltä on tarvittaessa mahdollisuus/lupa lähteä luovutukseen, kun verestä huutava pula. Tästä olen todella iloinen
Nuo ympäristöasiat on myös minun juttuni, sydämenasiani ja uskon niihin pieniin tekoihin. Ne kasvaa puron lailla meriksi, kun hyvät tavat ja tottumukset tarttuu ihmiseltä toiseen
Tänään minun ympäristötekoni oli mennä taas pyörällä töihin. Energiajätekeräysasian työstäminen ja toteuttaminen ja valistaminen niin töissä kuin kotona toimii täydellä teholla[:-)]
Biojätteen kompostointi jatkuu....
Auto on pakkojuttu taloudessamme, mutta nytkin kituutetaan yhdellä autolla..jatkossa varmaan yksi auto tulee riittämäänkin, kun yksi lapsistakin lentää kotoa pois...Vähemmän kyydittävää.
Näin täällä näinä aikoina.