Muuten, tuo vuorikiipely se oikeastaan on itsemurhahommaa Kyllä mä Saanalle kiipeen (luulisin), siihen ei ehkä liity hengenvaaraa ellei mene reunoilla kuikuilemaan ja vaaaallllllltava tuulenpuuska yllätä seläntakaa...Joillekin on käynyt Saanallakin turma ja surma.
Samaa mieltä. On kyllä huimaa hommaa vuorikiipeily.
Nyt Denali loppui, imuri esiin ja duuniin
Mä kyllä ymmmärrän tuon himon, jos itse olisin nuorempi ja kovakuntoinen niin tuollaiset jutut vetäis, mutta onneksi ikä ja huonokunto ovat järjen puolella estämässä tekemästä hulluja
Marle, tosiaanko
Mä en kyllä tuota harrastaisi, vaikka todella myöskin ihannoin ihmetellen niitä jotka vuorikiipeilyä harrastavat. Onhan se aika mielenkiintoista.
Tosin, sitä seinäkiipeilyä olisin kyllä mieluusti kokeillut, jos silloin kun olin nuorempi olisi ollut siihen mahdollisuus.
Joo, mua kiinnostaa tuollaiset lajit, maisemat ovat varmaan ylhäällä huikaisevia, mutta en usko että oikeasti lähtisin mittelöimään luonnonvoimia vastaan enkä omaa kehoanikaan vastaan. Saana on ollut korkein paikka ja se saa riittää
Mutta kummallinen imu olisi ylös mennä
Seinäkiipeily ei innosta taas mua. Nyt sitä on iloinen kun vielä pääsee "tavallisessa" luonnossa liikkumaan, sielläkin on paljon katsottavaa, ihmeteltävää kun vaan pitää silmät auki
Kärpäseni on muuten vielä elossa, aika ajoin lyöttäytyy seuraan