Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Lauantai 30.8.2008  (Luettu 2405 kertaa)

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: Lauantai 30.8.
« Vastaus #90 : 30.08.08 - klo:17:33 »

Jaa, no täytyypä etsiä [:-)]
Kirjattu

Lisa

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 861
  • Jippijei
Vs: Lauantai 30.8.
« Vastaus #91 : 30.08.08 - klo:17:34 »

No ei oo pitkä matka. :-))
Kirjattu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: Lauantai 30.8.
« Vastaus #92 : 30.08.08 - klo:17:39 »

Kuin ois ollut melkein ääntä nopeammalla matkalla :-))
Kirjattu

iipa

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 706
  • Aina tonttuna
Vs: Lauantai 30.8.
« Vastaus #93 : 30.08.08 - klo:17:43 »

Tytär viety häihin, hääparia en onnistunut näkemään, mut komeeks oli tälläytyny tytärkin, vau.
On ihana Pulla alias Paksu-Bertta.
Isäntä meni nurmea ajamaan, mut multa on veto pois. Olen käynyt kurkkimassa lankojani kattilassa, ruskeeta tulee. Jatkaskos huomenna sitä leikkiä, voisi vaihtaa liemen pH:ta ja kokeilla mitä se vaikuttaisi?
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Lauantai 30.8.
« Vastaus #94 : 30.08.08 - klo:17:48 »

Mitens liemen pH vaihdetaan??
Kirjattu

Lisa

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 861
  • Jippijei
Vs: Lauantai 30.8.
« Vastaus #95 : 30.08.08 - klo:17:53 »

Mielenkiintoista toi lankojen värjääminen, mutta pelkäänpä, että ei mun kärsivällisyys riittäisi. Kerran nuoruudessa mä värjäsin (teollisella aineella) valkoiset haalarini pinkiksi ja sain monta vislausta perääni  :-)). ( väri muuten onnistui aika tasaisesti, vaikka kylpyamme myös, oli kauan sen jälkeen  vaaleenpunainen ).
Kirjattu

iipa

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 706
  • Aina tonttuna
Vs: Lauantai 30.8.
« Vastaus #96 : 30.08.08 - klo:18:15 »

Mitens liemen pH vaihdetaan??
Tässä suunnittelin laittavani liemeen ruokasoodaa (emäksinen)
Vein pyykit ulos ja saman tien sisään, alkoi sataa.
Kirjattu

Liinu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 639
Vs: Lauantai 30.8.
« Vastaus #97 : 30.08.08 - klo:18:20 »



Muuten, tuo vuorikiipely se oikeastaan on itsemurhahommaa [:-I] [:67]  Kyllä mä Saanalle kiipeen (luulisin), siihen ei ehkä liity hengenvaaraa ellei mene reunoilla kuikuilemaan ja vaaaallllllltava tuulenpuuska yllätä seläntakaa...Joillekin on käynyt Saanallakin turma ja surma.

Samaa mieltä. On kyllä huimaa hommaa vuorikiipeily.


Nyt Denali loppui, imuri esiin ja duuniin [:-)]
Mä kyllä ymmmärrän tuon himon, jos itse olisin nuorempi ja kovakuntoinen niin tuollaiset jutut vetäis, mutta onneksi ikä ja huonokunto ovat järjen puolella estämässä tekemästä hulluja [:-DD]



Marle, tosiaanko [:67]  
Mä en kyllä tuota harrastaisi, vaikka todella myöskin ihannoin ihmetellen niitä jotka vuorikiipeilyä harrastavat. Onhan se aika mielenkiintoista. [:-)]

Tosin, sitä seinäkiipeilyä olisin kyllä mieluusti kokeillut, jos silloin kun olin nuorempi olisi ollut siihen mahdollisuus.

Joo, mua kiinnostaa tuollaiset lajit, maisemat ovat varmaan ylhäällä huikaisevia, mutta en usko että oikeasti lähtisin mittelöimään luonnonvoimia vastaan enkä omaa kehoanikaan vastaan. Saana on ollut korkein paikka ja se saa riittää [:-)]  Mutta kummallinen imu olisi ylös mennä [:-)] Seinäkiipeily ei innosta taas mua. Nyt sitä on iloinen kun vielä pääsee "tavallisessa" luonnossa liikkumaan, sielläkin on paljon katsottavaa, ihmeteltävää kun vaan pitää silmät auki [:-)]
Kärpäseni on muuten vielä elossa, aika ajoin lyöttäytyy seuraan :-))

Sillä on ollut ikävä, kun se on ollut (oletettavasti) viikon melkein yksin. Nyt ihanaa kun on lauantai ja huomenna sunnuntai. Pientä ressukkaa, hemmoittele sitä vähän  [;-)] [:1]

Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Lauantai 30.8.
« Vastaus #98 : 30.08.08 - klo:18:22 »

voi hitsi, oon ainakin kolme kertaa lukenut KÄRPÄSSIENI, enkä ollenkaan oo tajunnut mistä täällä puhutaan. Nyt vasta tajusin, että "kärpäSENI". [NUT] [:-DD]
Kirjattu

Lisa

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 861
  • Jippijei
Vs: Lauantai 30.8.
« Vastaus #99 : 30.08.08 - klo:18:24 »

 :-)) Onko Marlen Kärpäle vielä hengissä? Ihastuttava lemmikki, elä vaan tapa sitä!  :-))
Kirjattu

Jaska

  • Vieras
Vs: Lauantai 30.8.
« Vastaus #100 : 30.08.08 - klo:18:24 »

Lisalle vastaus: Vähän huonoa kuuluu Pilville,olis viety varmaan jo eläinlääkärille, jos olisi ollut tuttu firma auki. Ajateltiin kuitenkin odottaa viikonlopun yli. Vaivana jokin pisuvika, tippa kerrallaan ja sitä rataa ja kova naukuminen aamuyöstä !  :-O Hiekkikset - 2 kpl - on siivottu ja tilannetta seurataan tarkkaan, jostain löytynee päivystys huomenna, jos näyttää huonolta.
Kirjattu

Lisa

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 861
  • Jippijei
Vs: Lauantai 30.8.
« Vastaus #101 : 30.08.08 - klo:18:30 »

Voivoi, olisko tulehdus tai kiviä. No se selviää varmaan ja toivotaan paranemista. Kylmäkin saattaa tehdä tepposet.
Mutta nyt, nyt kuuluu sellaiset äänet, että ne voi kuulua vain yhdelle henkilölle....." Rento askel, suuri diidaa...." . Mies tulee, Elvari kipittää jo vastaan. Adios joksikin aikaa!
Iloista iltaa. [:-)]
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Lauantai 30.8.
« Vastaus #102 : 30.08.08 - klo:18:33 »

Voi voi, voi! Pisuviat on kamalan kivuliaita ja tuskallisia. [:-(] [:´((] [:-(] Ne oikeesti on ja se naukuminen on sitä. Voi voi. Mahollisimman nopeesti tarvis Pilvi pieni apua nyt. [:-(] [:-(]
Kirjattu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: Lauantai 30.8.
« Vastaus #103 : 30.08.08 - klo:18:44 »

:-)) Onko Marlen Kärpäle vielä hengissä? Ihastuttava lemmikki, elä vaan tapa sitä!  :-))

Tuossa se käväsee kuiskimassa korvanjuuressa. Sitten kävelee näytöllä ja kun kursoria heiluttelee sen kohdalla se saa aikamoisia hepuleita :-))
Aamuisin se asustelee kyökin puolella ja jolloinkin päivällä innostuu kiusaamaan mua, annan kävellä käsivarsilla, kutittaa mukavasti. Naamaan sillä ei ole asiaa!  [:-DD]  Juu en tapa, ootan luonnollista kuolemaa [:-I] [:´((]  Kuinkahan kauan kärpäleet elää [:-I]
Kirjattu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: Lauantai 30.8.
« Vastaus #104 : 30.08.08 - klo:18:46 »

Juu Pilville pikaisesti rohtoja [:-(]
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.336 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.