Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Lauantai 30.8.2008  (Luettu 2413 kertaa)

Deb

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 853
  • ***Keiju***
Vs: Lauantai 30.8.
« Vastaus #45 : 30.08.08 - klo:10:42 »

No niin, kaffeeteltu tässä välillä ja nyt voi hetken jatkaa täällä. [:-)]

Lisalle tsemppiä tietokoneen juttujen kanssa! [:5]
Mäkään en kovin paljoa osaa noita kaikkia juttuja. Yhdessä aina yritetään selvitellä niitä täällä. :))
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Veke 12v.

  • Vieras
Vs: Lauantai 30.8.
« Vastaus #46 : 30.08.08 - klo:10:45 »

Huomenta täältäki.
Aurinkoinen paistelee ja viattomat oottelee piräs alkaa lähtee!   :-))


Niskat on jumissa, ei meinannut saada edes nukkua. Minkäänlaista tyynyä ei niskariepu kestä. Mikähän avuksi.

Meselle neuvosin tätä mun konstia, tohon nukkumisen helpottamisee.
Miä olen sängystä nostannu pääpuolen 10 senttii korkeemmalle. Se on mun kropalle sopivin korkeus. Sillon ei tarvitte tyynyä, eikä herättyää nuomaa olevansa jalkopäässä kippurassa. Meni monta yötä, ennenkun löysin sopivan korkeuden.
Sitte toinen konsti. Olen asentannu sängyn sivulautaan lämpöpatterin ja se on ny lämpösänky. Ei haittaa vaik unissaa myllää kui pal tahansa, ain pysyy lämpösenä ja luulen, et lämpö ei ainaskan o pahaks.
Kas, mulla on sellanen tapa, et miä näköjää ryömin nukkuessan ja toi 10 senttii vino sänky, pitää mut just sopivasti paikallaa. Sen mitä unissan ryömin, nin sänky valuttaa mut takas.
Sitte tohon hereilläolo jumppaan en tartte mitää apuvälinei, ei mitää keppei tai muita vempaimii, tai taikasauvoi.
Oman käsien paino riittää, ku laskee leuan rintaa kiini ja laittaa sormet ristii takaraivon päälle ja sitte hiljaksee pyörittää päätää ja ku ei pää enää enempää käänny, ni sitte viä käsillä vähä auttaa. Vuorotelle kumpaaki päi.
Sattuu muute esteks ihan julmetusti, mut sitte kohta kyl helpottaa.
Siltä OMT-terapeutilta vakoilin noit juttui. Se vaa laskutti joka käynnist satkun ja ehä mun persus semmosta merivettä kestä. Ny tulee halvaks ja ainaski mullen auttaa nopsaa.  Eiku tsemppiä!   :-))

Kirjattu

Deb

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 853
  • ***Keiju***
Vs: Lauantai 30.8.
« Vastaus #47 : 30.08.08 - klo:10:45 »



Muuten, tuo vuorikiipely se oikeastaan on itsemurhahommaa [:-I] [:67]  Kyllä mä Saanalle kiipeen (luulisin), siihen ei ehkä liity hengenvaaraa ellei mene reunoilla kuikuilemaan ja vaaaallllllltava tuulenpuuska yllätä seläntakaa...Joillekin on käynyt Saanallakin turma ja surma.

Samaa mieltä. On kyllä huimaa hommaa vuorikiipeily.
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 596
Vs: Lauantai 30.8.
« Vastaus #48 : 30.08.08 - klo:10:48 »

Kirjattu

Deb

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 853
  • ***Keiju***
Vs: Lauantai 30.8.
« Vastaus #49 : 30.08.08 - klo:10:52 »

http://www.jigzone.com/puzzles/daily-jigsaw Ihana kukkakuva

Mesis, olen kanssa tehnyt justiin noita palapelejä. Ovat kivoja. :-))
Siellähän on paljon erilaisia ja erilaisilla palamalleilla, jos haluaa kokeilla muitakin. Ne löytyy siitä etusivulta.
Pelin kokoaminen ei vie kauaa näissä tavanomaisimmissa paloissa ja koossa vain noin 5-10 minuuttia. :))

Kiitti Mesis linkistä.  [:-)]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Sus

  • Vieras
Vs: Lauantai 30.8.
« Vastaus #50 : 30.08.08 - klo:10:52 »

Kahtokee nyt näitä kasassanukkujia. Kuva on vähä sitä sun tätä ja Reiska alimmaisena hiukan varjossa, mut siis onks tää niinku joku gerbiilien kerrossänky...? [:-I] [:-DD]

Kirjattu

Pyryharakka

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 532
Vs: Lauantai 30.8.
« Vastaus #51 : 30.08.08 - klo:10:54 »

Aamupäivää.
Kirjattu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: Lauantai 30.8.
« Vastaus #52 : 30.08.08 - klo:10:54 »



Muuten, tuo vuorikiipely se oikeastaan on itsemurhahommaa [:-I] [:67]  Kyllä mä Saanalle kiipeen (luulisin), siihen ei ehkä liity hengenvaaraa ellei mene reunoilla kuikuilemaan ja vaaaallllllltava tuulenpuuska yllätä seläntakaa...Joillekin on käynyt Saanallakin turma ja surma.

Samaa mieltä. On kyllä huimaa hommaa vuorikiipeily.


Nyt Denali loppui, imuri esiin ja duuniin [:-)]
Mä kyllä ymmmärrän tuon himon, jos itse olisin nuorempi ja kovakuntoinen niin tuollaiset jutut vetäis, mutta onneksi ikä ja huonokunto ovat järjen puolella estämässä tekemästä hulluja [:-DD]

meselle: auttaiskohan myös rauhallinen venyttely ja kylmä/lämmin pussukka niskan päällä [:-I] Vekekin jo neuvoi  [:-)]
« Viimeksi muokattu: 30.08.08 - klo:10:58 kirjoittanut Marle »
Kirjattu

Deb

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 853
  • ***Keiju***
Vs: Lauantai 30.8.
« Vastaus #53 : 30.08.08 - klo:10:54 »

 :-)) :-)) :-))

Voi Sus, siis tosi IHANA kuva!



Lisäys: Näyttäisi olevan Reiska, Talvikki ja Lumi päällimmäisenä! Ihana kerrossänky! :D
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Sus

  • Vieras
Vs: Lauantai 30.8.
« Vastaus #54 : 30.08.08 - klo:11:00 »

Juu Lumi se taitaa olla, joka on päällimmäisenä. Kuvasta ei aina saa selvää, onko Talvikki vai Lumi, silmällä erottaa kyllä, on niissä pientä värieroa, vaikka ovatkin molemmat valkoisia. :-))

Talvikin virallinen väri on "kerma". Lumi taas on vitivalkoinen ja albiino, sillä on punaiset silmät. [:-)]
Kirjattu

Deb

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 853
  • ***Keiju***
Vs: Lauantai 30.8.
« Vastaus #55 : 30.08.08 - klo:11:02 »



Muuten, tuo vuorikiipely se oikeastaan on itsemurhahommaa [:-I] [:67]  Kyllä mä Saanalle kiipeen (luulisin), siihen ei ehkä liity hengenvaaraa ellei mene reunoilla kuikuilemaan ja vaaaallllllltava tuulenpuuska yllätä seläntakaa...Joillekin on käynyt Saanallakin turma ja surma.

Samaa mieltä. On kyllä huimaa hommaa vuorikiipeily.


Nyt Denali loppui, imuri esiin ja duuniin [:-)]
Mä kyllä ymmmärrän tuon himon, jos itse olisin nuorempi ja kovakuntoinen niin tuollaiset jutut vetäis, mutta onneksi ikä ja huonokunto ovat järjen puolella estämässä tekemästä hulluja [:-DD]



Marle, tosiaanko [:67]  
Mä en kyllä tuota harrastaisi, vaikka todella myöskin ihannoin ihmetellen niitä jotka vuorikiipeilyä harrastavat. Onhan se aika mielenkiintoista. [:-)]

Tosin, sitä seinäkiipeilyä olisin kyllä mieluusti kokeillut, jos silloin kun olin nuorempi olisi ollut siihen mahdollisuus.
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Deb

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 853
  • ***Keiju***
Vs: Lauantai 30.8.
« Vastaus #56 : 30.08.08 - klo:11:04 »

Juu Lumi se taitaa olla, joka on päällimmäisenä. Kuvasta ei aina saa selvää, onko Talvikki vai Lumi, silmällä erottaa kyllä, on niissä pientä värieroa, vaikka ovatkin molemmat valkoisia. :-))

Talvikin virallinen väri on "kerma". Lumi taas on vitivalkoinen ja albiino, sillä on punaiset silmät. [:-)]

 [:-)]  Juu.
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Pyryharakka

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 532
Vs: Lauantai 30.8.
« Vastaus #57 : 30.08.08 - klo:11:07 »

Minä en nousisi vuorelle edes laulamaan. Sen verran on korkean paikan kammoa...[:67]



 :-))
Kirjattu

Pyryharakka

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 532
Vs: Lauantai 30.8.
« Vastaus #58 : 30.08.08 - klo:11:08 »

Juu Lumi se taitaa olla, joka on päällimmäisenä.

"Lumivuori"  :-))
Kirjattu

Deb

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 853
  • ***Keiju***
Vs: Lauantai 30.8.
« Vastaus #59 : 30.08.08 - klo:11:09 »

Meselle tsemppiä niskavaivojen kanssa! [:-)]
-------------------------------------------

Katille Hyvää Tyttären Hääpäivää ja Onnitteluja täältä kanssa! [:-)]  [:38]

---------------------------------------------------------------------------------

Ja nyt hommiin ja ulos, kun näyttää aurikokin tulevan pilvien lomasta näkyviin.
Mittarissa nyt +10,0 astetta.

   [:46]   [:75]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta
 

Sivu luotiin 0.355 sekunnissa. 26 kyselyä tietokannasta.