Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Olin saada sydärin...  (Luettu 172 kertaa)

mummeli

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vantaa/varisto
Olin saada sydärin...
« : 30.08.08 - klo:21:04 »

...hain narulta saunapyyhkeet ihan sillee niiku ainakii, tiituli tuli ulos vaunusta ja enhä mie.. [NUT] tajunnut että viiden metrin päässä oli peura syömässä omppuja, joita papparaine toi...voitte arvata, kaksi >nato-ohjusta< lähti nuolena pitkin metsää..mie huuan kurkku suorana TIITUS!!!!!! takasiin ja äkkiä, tuli nielu ihan kippeeks...nooh ku aikansa karjuin ja pelkäsin niin turkasesti, jotta kumpiko nyt auton alle jää :-O..miul oli vaan aamutöppöset jalas, lähenkö pinkomaan pitkin mettää, jot mis on koiruus [NUT]

Aikansa ku karjuin ni jo tuli tiituli häntä koipiin välissä naama lurpallaan, sille niiku, jot nyt tulloo"turpiin"..enhä  mie voinnu ku kehhuu Tiitulii ku hää nii kiltisti tuli takasii... [KIPPIS]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: Olin saada sydärin...
« Vastaus #1 : 30.08.08 - klo:21:07 »

Loppu hyvin, kaikki hyvin  [:-)]. Varmaan oli sydäri lähellä.  :-O
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #2 : 30.08.08 - klo:21:58 »

Huh, no ei tunnu kivalta jos hauva katoaa pimeään yöhön. :-O Onneks tuli nopeesti takas, peura tais olla nopeempi. [:-)]
Kirjattu

mummeli

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vantaa/varisto
« Vastaus #3 : 31.08.08 - klo:13:13 »

Lissää Tiitulin temppui...hällä niitä näyttää riittävän... [:-DD]
Nooh, eilen illalla, olin just sulkenut kioskin klo 22.15...kipasin vielä varastossa ja kuis ollakkaa, kun avasin oven ni eikös Tiituli istuu nökötä oven vieres... [:67]..mie katon ovet/ikkunat, kaikki kiinni, ei pantaa ei remmiä.. [NUT]Kurkkasin terassille ja aloin kyselee, jot onkos papparaine jossai piilos...eheii, tiituli tulla hölkytteli iteksee yön pimeydestä, iha niiku asiakkaaksi :-))
Voi herratähe, mie soitan papparaiselle...tiituli on kioskilla..ahaa, hää päästi vaan pojan pisulle, ni tää otti ja lähti tietäen mis mie oon... :-O

Voi mokoma, et oli vaikiaa viijä poika takas stönölle, miul fillari (ei valoja) poika ilman remmii, käs kopelolla melkei mentii, mitä nyt matkalla viel poika päätti avartaa matkailuu ja katos pimiään...onnekx vaan hetkeksi, sit myö mentii iha nätisti loppumatka arvaamalla mis vaunu oikei on... :-)) [NUT]....et semmone koiruus meillä, mitähä seuraavaksi.. [NUT]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #4 : 31.08.08 - klo:15:50 »

Tiitulin tuli ikävä  [:-)] [:-)]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.326 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.