Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 4.9.2008.Torstai  (Luettu 1158 kertaa)

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 587
Vs: 4.9.2008.Torstai
« Vastaus #60 : 04.09.08 - klo:19:27 »

Ajatusten Aamiaisesta:

5-vuotias Peetu sanoi kaverilleen päiväkodissa:
"Hei, mä osaan ranskaa: "Ai lav juu!"
Se tarkoittaa, että "Hyvää päivää".


 [:-I]
 [:-DD]

 [:-DD] [:-DD] Tää on hauska  [:-DD].

Susulla ihanat auringonkukat  [:-)]


Voi Hippis parka, kun on saanut kipiät ampparin pistot.
Kirjattu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: 4.9.2008.Torstai
« Vastaus #61 : 04.09.08 - klo:19:38 »

Äsken mä touhusin Acerin kanssa, jo tuli kärpälekin näppiksen päälle [:-I]  Haisenkohan mä jotenkin pahalle kun se seuraa mua kuin hai laivoo, nytki istuu päälaelle, tunnen kun steppailee siellä, vai onkohan se täi [:67] [:-DD]  Taidan mennä suihkuun, tuli mukaan vaan, sain sekin kunnon pesun  :-))
Kirjattu

Pyryharakka

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 532
Vs: 4.9.2008.Torstai
« Vastaus #62 : 04.09.08 - klo:19:41 »

Mullon kurkku kipeä. Joten menen nyt lämpimään... Ei siitä ainakaan haittaa ole...
Kirjattu

Deb

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 853
  • ***Keiju***
Vs: 4.9.2008.Torstai
« Vastaus #63 : 04.09.08 - klo:19:54 »

Iltaa kaikille! Täällä oli aamulla vielä vesisadekuuroja ja sademittariin oli tullut eilisestä asti tähän aamuun yhteensä 20 mm vettä. Päivällä sitten alkoi seljetä ja oli puolipilvistä, mutta tuulenpuuskia aika lailla.
Viime yökin oli lämmin taas, mittarissa lukema +10,9 ja päivän ylin +17,3 sekä nyt 11,2 astetta.

Mutta nyt luen viestejä täällä jonkin aikaa taasen.

Kaikille toivotaan mukavaa torstai iltaa!   [:46]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Sus

  • Vieras
Vs: 4.9.2008.Torstai
« Vastaus #64 : 04.09.08 - klo:20:08 »

Mullon kurkku kipeä. Joten menen nyt lämpimään... Ei siitä ainakaan haittaa ole...

No joko se Pyriskin. Nyt on kyllä meneillään joku fluu/pöpö-aalto. Ystävätär ilmoitti viikonloppuna olleensa kaks viikkoo kipeä, nyt valittaa isäni, että on höntti olo, tänään soitti toinen ystävätär, että sama on ku mulla (joka toinen päivä kipee, joka toinen päivä luulee tulleensa terveeksi.) Ja mie kun eilen olin asiointimatkalla Karhulassa niin ihan terve ja pirtee olin, ja tänään kun tulin sieltä sienimettästä, niin ääni ihan maassa ja alkoi viluttaa, kaaduin petiin ja mittasin jo kuumeenkin, niin oli outo olo TAAS! [:-/] Tiistaina olin lääkärissä (puolituttu) niin kertoi olleensa kuumeessa ed. päivänä vielä jne jne jne. Terveyskeskuksestakin oli sanottu sille ystävälleni, että liikkeellä on semmosta nyt. [:-(] [:-(] Siis oon jo viisi kertaa luullu, että ohi on. Nyt taas hullu olo.

Että vali. En oo vissiin ainoo. [:-I] [:-(]
Kirjattu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: 4.9.2008.Torstai
« Vastaus #65 : 04.09.08 - klo:20:13 »

Mullon ollu mahavaivaa [:-(]  Ei se kärpäle olekaan musta kiinnostunut [:´((]  Tietokoneista vaan, niiden lämmöstä, kunhan mukamas mun mieliksi toisinaan käsivarrella steppailee, tietää että mä pidän hiplaamisesta - kärpästen meinaan :-))  Ny oon suihkunraikas [:-)]
Kirjattu

Vilukko

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 374
Vs: 4.9.2008.Torstai
« Vastaus #66 : 04.09.08 - klo:20:24 »

Onhan tämä aivan mahotonta! Nytkin sataa kaatamalla ja tuulee täällä Koillismaalla (+10,8), voisi sanoa, että hirvittävä sää..  mistä tuota vettä riittää?? Riittääköhän talven lumeksi  [:-(]

Parempaa iltaa ja vointia jokaiselle ja toivoa paremmasta huomisesta!  [:45]   [:45]
Kirjattu

Pyryharakka

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 532
Vs: 4.9.2008.Torstai
« Vastaus #67 : 04.09.08 - klo:20:31 »

Kuuma tee (huom. Jarmo!   :-)) ) on hautumassa. Mustaviinimarjasellainen...

Ääni on menossa, ei voi edes laulaa mukana, kun soittelen tuon musaketjun kappaleita... [:´((]
Kirjattu

Pyryharakka

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 532
Vs: 4.9.2008.Torstai
« Vastaus #68 : 04.09.08 - klo:20:33 »

Mullon kurkku kipeä. Joten menen nyt lämpimään... Ei siitä ainakaan haittaa ole...

No joko se Pyriskin. Nyt on kyllä meneillään joku fluu/pöpö-aalto.

Tohtori House paikalle ja heti....  [:-DD]
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 860
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 4.9.2008.Torstai
« Vastaus #69 : 04.09.08 - klo:20:36 »

Kuuma tee (huom. Jarmo!   :-)) ) on hautumassa. Mustaviinimarjasellainen...

Ääni on menossa, ei voi edes laulaa mukana, kun soittelen tuon musaketjun kappaleita... [:´((]

Tee, oikein  [:5] [:5] [:5] Toivotaan että olo helpottuu
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

iipa

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 706
  • Aina tonttuna
Vs: 4.9.2008.Torstai
« Vastaus #70 : 04.09.08 - klo:20:39 »

Hämärän hyssyä alkaa jo olla. Poutaa edelleen.
 [:56] [:60]Taidan siirtyä vaakasuoraan telkkua katsomaan... hetkeksi..
Huomenna olenkin työpäivän Längelmäellä, mutta illaksi kotiin taas.
Pikaista toipumista Pyrikselle!
Kirjattu

Pyryharakka

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 532
Vs: 4.9.2008.Torstai
« Vastaus #71 : 04.09.08 - klo:20:41 »

Ei se kärpäle olekaan musta kiinnostunut [:´((]  Tietokoneista vaan, niiden lämmöstä, kunhan mukamas mun mieliksi toisinaan käsivarrella steppailee, tietää että mä pidän hiplaamisesta - kärpästen meinaan :-))  Ny oon suihkunraikas [:-)]

Jos se onkin uudenlainen tietokonevirus, lentänyt sisään avonaisesta ikkunasta.  [:-I] [:-DD]
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: 4.9.2008.Torstai
« Vastaus #72 : 04.09.08 - klo:20:41 »

Mullon ollu mahavaivaa [:-(]  Ei se kärpäle olekaan musta kiinnostunut [:´((]  Tietokoneista vaan, niiden lämmöstä, kunhan mukamas mun mieliksi toisinaan käsivarrella steppailee, tietää että mä pidän hiplaamisesta - kärpästen meinaan :-))  Ny oon suihkunraikas [:-)]

Nyt kun oot suihkunraikas, se kärpäle tykkää susta vielä "vähemmän".  [:-I] :-)) Sun pitäis sivellä ittees kunnon "deurorantit", sillee semmoset kärpäsystävälliset... [:-I] [:-DD]

Tuo deurorantti muutes luki kaupan ikkunassa 70-luvulla. Mainos, käsinkirjoitettu, että ois etullisii "deurorantteja"... [:-I]

80-luvulla, kun oli Hesassa, siellä oli vielä "Siirtomaatavaraliike" (onks vielä/enää semmosia). Siinä ikkunassa oli ihana mainos. Semmottisella vanhan ihmisen kaunokirjoituskäsialalla oli valkoiselle paperille kirjoittu lappu:


                                                    Voi
                                                  rinkeliä



Minusta se oli ihana. [:-)]
Kirjattu

Deb

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 853
  • ***Keiju***
Vs: 4.9.2008.Torstai
« Vastaus #73 : 04.09.08 - klo:20:42 »

Sairastaville toivotaan pikaista paranemista ja tsemppiä! [:-)]

Täällä nyt taivas kirkastuu ja mittari näyttää lukemaa +10,5 astetta.
Koneen vierellä sisällä jo +24,1 astetta.
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Taina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 171
  • Kerava
Vs: 4.9.2008.Torstai
« Vastaus #74 : 04.09.08 - klo:20:52 »

Hieno aurinkoinen päivä sitä sitten saatiin kuitenkin, aamun sateen jälkeen.
Hopo sai tiistaina popot jalkaan ja tänään oli jo yksi nakattu jonnekin ties minne.
Onneksi tallilla on kaksi kaveria jotka osaavat laittaa kengän jalkaan ja saatiin tossu alle
ja päästiin kävelylenkille. Hopo kai meinas että johan tässä on kävelty, välillä voisi vaikka lomailla.
Puupäät saivat jolkottaa mukana 6½ km lenkin, nyt onkin kova nälkä ja raksut maistuu.  [:-)]
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.115 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.