Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 20.9.2008.Lauantai  (Luettu 2325 kertaa)

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: 20.9.2008.Lauantai
« Vastaus #60 : 20.09.08 - klo:18:03 »

Mä haluan itse päättää mitä musiikkia kuuntelen, päivälläkin. Nyt sen tekee joku naapureistani  [:-/]

Pauhuuttaa niin että omien laitteiden napit on jo melkein kaakossa, että peityy sen musa mun musan alle [:-DD]

Jospa repäisisin ja lähtisin ulos, aurinkokin kun paistaa. Vois samalla nuuhkutella syksyn tuoksuja.
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 612
Vs: 20.9.2008.Lauantai
« Vastaus #61 : 20.09.08 - klo:18:04 »


Löysin vihdoin mukavat korvalaput talveksi lippiksen kanssa, nappijuttu [:-)]


Laittaisitko kuvan  [:-)]

Tässä



Muutama ledikin palaa malliksi kuten huomaa :-))  Kotsa on aika jämäkkää kangasta, kuin farkkukangasta [:-)]  Valkea reuna lipassa on heijastin. Noita "lenkkuroita" joita on kaksi, niin niiden tarkoitus on mulle hämärä. Toisella puolella on myös pikkuinen tasku jossa on paristo.
Noihin renksuihin voi vaikka pujottaa jonkin liinan, solmu taakse [NUT]
Korvaläpät voi olla hatun alla tai päällä, mä ajattelin pitää päällä, pitää lippiksen napakasti paikalla kovemmallakin tuiskulla. Mitenhän on, hyytyyköhän paristo pakkasella [:-I] Ei varmaan kun on lämmin pää lämmittämässä [:-)]


Hyvän näköinen lippis ja korvaläpät. Minunkin tarvisi hommata nuo läpät, kun kylmällä vihloo aina korvan takusia.
Kirjattu

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: 20.9.2008.Lauantai
« Vastaus #62 : 20.09.08 - klo:18:21 »

Minusta Marseille-saippua on hyvää niin silkille kuin villallekin.

Ja mä käytän sitä iholle :-))

Marseille-saippua on hyvän tuoksuista ja muutenkin hyvää iholle.  Mites mä olen sen unohtanut kokonaan? [:-I] 
Kirjattu

Pyryharakka

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 532
Kirjattu

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: 20.9.2008.Lauantai
« Vastaus #64 : 20.09.08 - klo:18:32 »

Kehtaako shaalin antaa häälahjaksi?
Taitaa olla ennemmin yhdelle henkilölle tarkoitettu lahja.. [:-I]
Mistä nuita osais lähtee etsimään?
En tarkoita mitään honkongilaista tuotetta.



Kirjattu

terttukaarina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 374
  • Oulun lääni
Vs: 20.9.2008.Lauantai
« Vastaus #65 : 20.09.08 - klo:18:57 »

Marseille-saippualla voi pestä nahkaakin. Minulla on yhdet vaaleat mokkanahkaiset kengät, jotka
voisinkin tänään vaikka pestä.
Kirjattu

annulix

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 14 455
  • Ylöjärvi
Vs: 20.9.2008.Lauantai
« Vastaus #66 : 20.09.08 - klo:19:01 »

Marseille-saippualla voi pestä nahkaakin. Minulla on yhdet vaaleat mokkanahkaiset kengät, jotka
voisinkin tänään vaikka pestä.
Minä olen pessyt usein nahkasandaaleitani marseille-saippualla ja toimii todella hyvin.
Kirjattu

Jaska

  • Vieras
Vs: 20.9.2008.Lauantai
« Vastaus #67 : 20.09.08 - klo:19:03 »

Täällähän ei sitten tietenkään satanut, vaan aurinko paisteli koko päivän, jonka vietimme sisätiloissa opiskelemassa koulu-yms. lainsäädäntöä ja työyhteisön viihtyisyyttä tai mitä se nyt oli...
Hyvä puoli oli usein toistuvat välipala-, kahvi- ja ruokatauot ja mukava seura !  :-))
Kotona olin vasta ½ viisi poikettuani ruuhkaiseen markettiin, josta tarttui sitä eestiläistä mustikkavalkosuklaata matkaani, nam !  [:-)]
Kirjattu

Lisa

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 861
  • Jippijei
Vs: 20.9.2008.Lauantai
« Vastaus #68 : 20.09.08 - klo:19:13 »

Mustikkavalkosuklaa kuulostaa vähintäänkin mielenkiintoiselta.....Jaska, vieläkö käytte elokuvakerhossa?
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 886
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 20.9.2008.Lauantai
« Vastaus #69 : 20.09.08 - klo:19:36 »

Kotona taas  [:-)]
Paljon tapahtunut pönttöläisillä päivän aikana
Inkelle pidetään peukkuja että lähipiirissä menisi kaikki hyvin
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Taina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 171
  • Kerava
Vs: 20.9.2008.Lauantai
« Vastaus #70 : 20.09.08 - klo:19:59 »

Minusta Marseille-saippua on hyvää niin silkille kuin villallekin.

Ja mä käytän sitä iholle :-))

Marseille-saippua on hyvän tuoksuista ja muutenkin hyvää iholle.  Mites mä olen sen unohtanut kokonaan? [:-I] 

Nyt kannattaa käydä hakemassa Marseille-saippuaa, eilen kuulin ekaa kertaa koko saippuasta ja siitä kertonut nainen sanoi että olikos se niin että se meni konkurssiin vai lopetettiin se saippuan valmistaja.

Työpäivä tehty, sen jälkeen käytiin tunti ja vartti tallustamassa ulkona puupäiden kanssa, vielä paistoi
aurinko. Imuria tuli myös vähän liikuteltua, kohta tarttis alkaa ruokaa laittelemaan. Päivän menu: ranskalaisia
ja kebabia sekä salaattia. Jäätelöä jälkkäriksi.
Kirjattu

Elina

  • Täysjäsen
  • ***
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 145
Vs: 20.9.2008.Lauantai
« Vastaus #71 : 20.09.08 - klo:20:03 »

Minusta Marseille-saippua on hyvää niin silkille kuin villallekin.

Ja mä käytän sitä iholle :-))

Marseille-saippua on hyvän tuoksuista ja muutenkin hyvää iholle.  Mites mä olen sen unohtanut kokonaan? [:-I] 

Nyt kannattaa käydä hakemassa Marseille-saippuaa, eilen kuulin ekaa kertaa koko saippuasta ja siitä kertonut nainen sanoi että olikos se niin että se meni konkurssiin vai lopetettiin se saippuan valmistaja.

Työpäivä tehty, sen jälkeen käytiin tunti ja vartti tallustamassa ulkona puupäiden kanssa, vielä paistoi
aurinko. Imuria tuli myös vähän liikuteltua, kohta tarttis alkaa ruokaa laittelemaan. Päivän menu: ranskalaisia
ja kebabia sekä salaattia. Jäätelöä jälkkäriksi.

Kirjoittelen täältä Elinan koneelta. Ellu ja Mika tarjosi meille elämän ekan Raclette-aterian. Mielettömän hauska ja herkullinen juttu. Voi olla, että joudutaan hankkimaan raclette-pannu kotiinkin!  [:-P]
Kirjattu

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: 20.9.2008.Lauantai
« Vastaus #72 : 20.09.08 - klo:20:05 »

Mulla on kans mielikuva, et jonkun syyn takia Marseille-saippuaa ei enää saanut.  Ehkä siksi olin sen unohtanut.

Suomen Pelkokerroin alkaa.  Tiedoksi erikoisesti Jarmolle!!!  :-))

Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 886
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 20.9.2008.Lauantai
« Vastaus #73 : 20.09.08 - klo:20:06 »

Ei televisiota netistäkin taitaisi nähdä ja taisi siellä ohjelmassa joku säkylässä olla  [:-I]
tai tv on mutta ei digiboxia vieläkään
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: 20.9.2008.Lauantai
« Vastaus #74 : 20.09.08 - klo:20:10 »

Lauantai-iltaa kotipöntöltä! [:-)]
Hiukan on takapuoli puuduksissa 900km autossa istumisesta. Reissu oli mukava ja antoisa kaikin puolin. Kerron enemmän ja laitan kuviakin kunhan tästä tokeennun, mikä tarkoittaa luultavasti maanantaita! :-))

Nyt täytyy lueskella että mitä olette poissaollessani kirjoitelleet, sen verran vilkaisin että sekä surua että iloa näyttäisi olevan. [:-)]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-
 

Sivu luotiin 0.285 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.