Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Facebook  (Luettu 14305 kertaa)

Sus

• Vieras
Vs: Facebook
« Vastaus #90 : 19.03.09 - klo:20:46 »

Hauskaa! [KIPPIS] [:-DD]
Kirjattu

Motteri

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #91 : 19.03.09 - klo:20:49 »

Onhan siellä moni kerännyt julkkiskavereita satoja  [:-I]
Mä katos valkkaan hiukka eri tavalla, mut kaikki vesimiehet kelpaa kaveriks  :-))
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #92 : 19.03.09 - klo:20:54 »

Onhan siellä moni kerännyt julkkiskavereita satoja  [:-I]
Mä katos valkkaan hiukka eri tavalla, mut kaikki vesimiehet kelpaa kaveriks  :-))

Pasikin laittoi kaveripyynnön Hirvoselle! Me törmättiin siihen joskus Playa del Inglesissä, kun se oli esiintymässä.  [:-)]
Mä en ole periaatteesta laittanut kaveripyyntöjä sellaisille julkkiksille, joita en tunne. Yksi julkkis kuitenkin löytyy mun kavereista!  [;-)]

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #93 : 20.03.09 - klo:16:06 »

Mä oikein itsekin ihmettelen että kuinka tyhmä mä olen kun en meinaa päästä tosta Facebookista jyvälle [NUT]. En kertakaikkiaan opi käyttämään sitä, ihan liikaa ominaisuuksia ja joudun seikkailemaan siellä sun täällä. Mulle on ihan turha laittaa mitään kutsuja tai pyyntöjä, ohitan ne kaikki kun en mitään kuitenkaan osaa enkä löydä. Henkilökontaisen viestin just ja just osaan laittaa kaverille ja lukea jos kaveri on laittanut mulle.
Onks toi kaikki teistä muista ihan helppoa? ja miks siellä pitää olla niin pienellä kaikki tekstit? [:-/]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #94 : 20.03.09 - klo:16:16 »

Mulla tuntuu Facebook nyt hidastelevan ja tökkivän niin, etten paljoa siellä jaksa aikaa käyttää. Käämit palaa  [:-//] samantien, kun se lataa jotain simppeliä lausetta vaikka kuinka kauan!
Juu ja mistään hatching eggeistä ja vastaavista mä en tajua mitään. Mutta ei kai mun tarvikaan?

Ihan kiva juttu toi kuitenkin on!  [:-)]

Motteri

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #95 : 23.03.09 - klo:10:58 »

Ihan sama juttu mulla kuin Tiinalla, ohitan kaikki kutsut kun en mitään niistä ymmärrä.
Käytän sitä niissä rajoissa kun osaan, ei kaikkee tartte osaa tai ymmärtää  [:-)]
Ihan kiva se kuitenkin on, hidastelee kyllä usein.
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #96 : 23.03.09 - klo:11:21 »

Ihan sama juttu mulla kuin Tiinalla, ohitan kaikki kutsut kun en mitään niistä ymmärrä.

Ai kun kiva kuulla, luulin että oon ainoo kalkkis [:-DD]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Motteri

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #97 : 23.03.09 - klo:11:30 »

Mä olen luullut olevani ainoa  :-))
Sus sais meitä opastaa kun luulen et se hallitsee tuollaset  [:-I]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #98 : 23.03.09 - klo:11:44 »

Mä olen luullut olevani ainoa  :-))
Sus sais meitä opastaa kun luulen et se hallitsee tuollaset  [:-I]

Hei, ette oo ainoita. Minusta Facebookki on oikeesti vaikea. Se on ympätty ihan liian täyteen kaikenlaista krääsää. Vähempikin riittäisi. Mähän olin Facebookissa yli vuoden, ennen kuin aloin kattoon tarkemmin, eli oikeestaan vasta tän vuoden aikana oon tutustunut siihen. Alussa en jaksanut kun se oli niin vaikeeta. [NUT] Enkä todellakaan vieläkään tajua kaikkia juttuja siellä. Ne on semmosia, että jos haluaa perehtyä, niin AIKAA saa tuhraantumaan kyllä hirveesti ennen kuin pääsee jyvälle.

Mä luulen, että hidastelu johtuu just siitäkin, että se on niin täynnä kaikkea. Raskaat sivut koneen pyörittää. Tästä on kokemusta mun vanhalla koneella, se oli aivan tuskallisen hidas Facebookissa. Kirjoittaessakin sai oottaa ikuisuuden, että sana tuli näkyviin. Tällä uudella koneella ei paljoa ole hidastellut, ehkä tän tehot sitten riittää. Olen tuosta hidastelusta kuullut muiltakin.

Mut on siellä kivojakin jutskia, en mä vissiin muuten siellä aikaani tuhrais. :-))
Kirjattu

Tinttiina

• Vieras
« Vastaus #99 : 28.03.09 - klo:17:27 »

Mut on siellä kivojakin jutskia, en mä vissiin muuten siellä aikaani tuhrais. :-))

Joo mä oon ihan koukussa siellä myFarm aplikaatioon. Ihan joka päivä pakko päästä rakentelemaan omaa farmia.  :-))
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #100 : 28.03.09 - klo:17:29 »

Joo mä oon ihan koukussa siellä myFarm aplikaatioon. Ihan joka päivä pakko päästä rakentelemaan omaa farmia.  :-))

Mä oon hommannu kissan, koiran ja hevosen. [:19] [:16] [:-DD]
Kirjattu

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #101 : 28.03.09 - klo:17:34 »

Mä oon hommannu kissan, koiran ja hevosen. [:19] [:16] [:-DD]
Yhden kissan vainko? Tarttiskoos munkin alkaa opiskella sisäänpääsyä?
Kirjattu

Tinttiina

• Vieras
« Vastaus #102 : 28.03.09 - klo:17:34 »

Mulla on tämmönen ihan pikkunen vaan: http://apps.facebook.com/farmgame/index.pS   [:-DD] [:-DD]
Kirjattu

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #103 : 29.03.09 - klo:14:07 »

Mää oon sit liittyny, tytär avitti.  [:-)]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #104 : 29.03.09 - klo:14:14 »

Mää oon sit liittyny, tytär avitti.  [:-)]

Oletko löytänyt jo pönttöläisiä?  [:-)]

Sivu luotiin 0.205 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.