Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Facebook  (Luettu 14326 kertaa)

Hirsjärvet

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: Facebook
« Vastaus #120 : 29.03.09 - klo:20:56 »

No piti sitten munkin mennä sinne pönttölän porukan jatkoksi. Olen siellä jos saatuisi kadoksissa olevia kamuja kouluajoilta löytymään, mutta en ole jaksanut vielä etiskelle sen enempää. Se on jotenkin niin kökkö käyttä, onko se enemmän nuorille tehty kun on tommosta siepellystä koko sivusto?
Kirjattu

Onni on hiljainen vieras, usein sen huomaa vasta kun se jo tekee lähtöä.

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #121 : 29.03.09 - klo:20:59 »

Täälläkin vielä yksi joka ei ymmärrä tuota Facebook touhotusta.
En ole liittynyt enkä liity. :-))

[:5]

Pitäisiköhän perustaa oma kerho "Ei facebookkilaisille" :-))
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Taina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kerava
« Vastaus #122 : 29.03.09 - klo:21:04 »

mitä facebookissa on mitä pönttölässä ei ole

No ainakin mä olen löytänyt sieltä vanhoja työkavereita Saksan ajoilta, just tuossa viestiteltiin
yhden englantilaisen tytön kanssa. Sieltä pystyn lukemaan kummityttöjen kuulumisia ja viesittelemään
monien muidenkin kavereiden kanssa. Kiva on myös katsella kavereiden valokuvia, etenkin niiden joita
ei ole nähnyt yli 15 vuoteen. Eli ihan mukava paikka pitää yhteyttä kavereihin!
Kirjattu

Hirsjärvet

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #123 : 29.03.09 - klo:21:05 »

Niin se on semmoinen muotijuttu kai...joku valitteli, että mitä pitäisi tehdä kun pomo haluaa kaveriksi siellä :-))
Kirjattu

Onni on hiljainen vieras, usein sen huomaa vasta kun se jo tekee lähtöä.

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #124 : 29.03.09 - klo:21:08 »

No ainakin mä olen löytänyt sieltä vanhoja työkavereita Saksan ajoilta, just tuossa viestiteltiin
yhden englantilaisen tytön kanssa. Sieltä pystyn lukemaan kummityttöjen kuulumisia ja viesittelemään
monien muidenkin kavereiden kanssa. Kiva on myös katsella kavereiden valokuvia, etenkin niiden joita
ei ole nähnyt yli 15 vuoteen. Eli ihan mukava paikka pitää yhteyttä kavereihin!

Kaikki muut taitavat onnistua pönttölässä tai sähköpostilla kuin tuo vanhojen kavereiden etsintä
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

mir

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • kaikkimullehetinyt
« Vastaus #125 : 29.03.09 - klo:21:15 »

En mää tommosiin viitti, kun mitä mä sieltä hakisin, siis en mitään. Mutta jos olisi joku ihan erityisempi syy, niin  ehkä sitten, mutta en kyllä muuten.
Kirjattu

KLETTERMUS

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #126 : 29.03.09 - klo:22:09 »

Mä olen siellä Facebookista löytänyt mun lapsuuden kavereita 40-vuoden takaa.Sekä mun sukulaisia läheltä että kaukaa. Myös vanhoja luokkatovereita on löytynyt ja serkkujen ja siskojen lapset. [:-)]
Kirjattu

titityy1

• Tulokas
  • *
  • Poissa Poissa
  • Olis hienoo saada pönttööni joku älykäs asukas
« Vastaus #127 : 29.03.09 - klo:22:27 »

Olen edellisen puhujan kanssa samoilla linjoilla. Hauska on ollut virtuaalitavata koulukavereita 33 vuoden takaa. Iällä ei ole mitään tekemistä sen kanssa käyttääkö tietokoneita vai ei.
Kirjattu

Tinttiina

• Vieras
« Vastaus #128 : 29.03.09 - klo:23:11 »

Vanhojen ystävien lisäksi mä olen löytänyt sieltä monta hyvää uutta ystävää. Niitäkään ei ole koskaan liikaa. Muutaman olen jo tavannutkin ja tässä olis joskus tulevaisuudessa tarkoitus mennä kahden luokse kyläilemään Englantiin. Norjalaisia facebook vieraita mulla kävikin kylässä viime vuonna. [:-)]
Kirjattu

emo

• Vieras
« Vastaus #129 : 29.03.09 - klo:23:14 »

Mulla kun ei ole mitään hinkua tavata vanhoja koulu ym kavereita.
(Ex koulukamuja varten on koulukaverit.com sivusto)
Eikä mulla ole muitakaan hukassa olevia tuttavia joita kaipailisin.

Hyvä ystäväni melkein tuhosi avioliittonsa kun tapasi Facebookissa vanhan ihastuksensa ja jäi kiinni.
Ei vaan ole mun juttu koko naamakirja.

Muutenkaan aika meinaa riittää työlle,perheelle,harrastuksille niin silloin pitää karsia jostain,lähinnä tietokoneella istumisesta.
Kirjattu

Marjuli

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Nurmijärven mummo
« Vastaus #130 : 30.03.09 - klo:23:59 »

Jarmo, kerronpa tässä pienen jutun omasta feisbuukkikäytöstä:

Eräänä iltana ennen nukkumaanmenoa päätin kurkistaa, että onkohan nuorin lapseni kirjoittanut jotain. Hän on tällä hetkellä seikkailemassa Etelä-Amerikassa. Eipä ollut kuopuksen sivuilla mitään. Sitten huomasin miniäni laittaneen kuvan ja kuvatekstin pari sekuntia aikaisemmin. KAUHISTUIN! Miniä oli poikani kanssa Chamonix:ssa Ranskassa ja miniä oli joutunut onnettomuuteen vuorella. Helikopteri pelasti heidät.

Pystyin heti kysymään miniältä asioista ja onko hän kunnossa. Viestittelimme siinä jonkin aikaa, kunnes päätin soittaa pojalle. Vakuutuin, että kaikki on "OK", paitsi että miniä joutuu kulkemaan keppien kanssa muutaman kuukauden ja edessä on ehkä leikkaus. Ovat kuitenkin kotiutuneet takaisin Oxfordiin.

Kuopuksen elämää seuraan jatkuvasti FB:ssa. Ilahdun, kun näen vaikka vain yhden lauseen tai kuvan häneltä. Samoin seuraan saksalaisten ja ranskalaisten sukulaistemme touhuja.

Niin että on siitä FB:sta jotain hyötyä joskus.  [:45]
Kirjattu
**** ei sitä koskaan tiedä mihin pystyy, ennenkuin yrittää ****

puppu

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #131 : 31.03.09 - klo:01:03 »

Meillä ei ole poika kovin innokas puhumaan puhelimessa, mutta facebookin kautta saan hieman tietoa missä mennään. Samoin on parin ystävän kanssa sitä kautta viestitelty. Toinen on Pakistanissa ja toinen asuu USAssa. Kiva myös heitellä välillä viestejä pönttöläistenkin kanssa.
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #132 : 31.03.09 - klo:06:49 »

Jarmo, kerronpa tässä pienen jutun omasta feisbuukkikäytöstä:

Eräänä iltana ennen nukkumaanmenoa päätin kurkistaa, että onkohan nuorin lapseni kirjoittanut jotain. Hän on tällä hetkellä seikkailemassa Etelä-Amerikassa. Eipä ollut kuopuksen sivuilla mitään. Sitten huomasin miniäni laittaneen kuvan ja kuvatekstin pari sekuntia aikaisemmin. KAUHISTUIN! Miniä oli poikani kanssa Chamonix:ssa Ranskassa ja miniä oli joutunut onnettomuuteen vuorella. Helikopteri pelasti heidät.

Pystyin heti kysymään miniältä asioista ja onko hän kunnossa. Viestittelimme siinä jonkin aikaa, kunnes päätin soittaa pojalle. Vakuutuin, että kaikki on "OK", paitsi että miniä joutuu kulkemaan keppien kanssa muutaman kuukauden ja edessä on ehkä leikkaus. Ovat kuitenkin kotiutuneet takaisin Oxfordiin.

Kuopuksen elämää seuraan jatkuvasti FB:ssa. Ilahdun, kun näen vaikka vain yhden lauseen tai kuvan häneltä. Samoin seuraan saksalaisten ja ranskalaisten sukulaistemme touhuja.

Niin että on siitä FB:sta jotain hyötyä joskus.  [:45]

Eikö tämä onnistuisi myös normaalilla sähköpostilla...
Kirjattu

mir

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • kaikkimullehetinyt
« Vastaus #133 : 31.03.09 - klo:08:32 »

Niin sähköpostilla mäkin yleensä hoitelen nämä sukulaissuhteet, enkä foorumeita siihen tarkoitukseen käytä. Koulun ajan kavereihin en ole pitänyt liiemmin yhteyksiä kouluajan jälkeen, ja kotikulmien tärkeimmät uutiset, heistäkin, kuulen siskoltani, puolin ja toisinkin.
Kirjattu

Kassu

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Miuku-kisun eno ;-)
« Vastaus #134 : 31.03.09 - klo:09:48 »

Täällä ei feisbukki edes auennut, tuli vain ilmoitus: "www-sivua ei löydetty"... [:-(] [?]
Aika usein taitaa olla häiriöitä siellä...
Kirjattu
Sei nett zu Tieren - Du könntest selbst eins sein... [:10] 

Sivu luotiin 0.234 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.