Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Facebook  (Luettu 14365 kertaa)

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: Facebook
« Vastaus #180 : 20.08.09 - klo:19:47 »

Onkohan mulla iso aukko nyt sivistyksessä kun en vieläkään ole tutustunut tuohon Facebookkiin? [:-I]

En ole minäkään siihen tutustunut. Enkä tunne itseäni yhtään vähemmän sivistyneeksi kuin ennenkään.  [:-DD]
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #181 : 20.08.09 - klo:19:48 »

En minäkään mutta mukava lukea hyviä syitä [:-)]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Jaska

• Vieras
« Vastaus #182 : 20.08.09 - klo:19:50 »

Onkohan mulla iso aukko nyt sivistyksessä kun en vieläkään ole tutustunut tuohon Facebookkiin? [:-I]

En usko ! En minäkään, enkä aiokaan.
Kirjattu

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #183 : 20.08.09 - klo:19:56 »

Tunnen olevani yhtä sivistynyt kuin ennenkin. [:-DD]
Naamakirjasta en ole kuullut mitään sellaista hyötyä jota ilman en voisi olla. Näinhän me "taantumukselliset" aina perustelemme asiat. Toistaiseksi aion olla vanhoillinen, saatan olla väärässäkin.  [:-I]
En kyllä usko.  [:-DD] [:-DDD]
Kirjattu

Punarinta(Pettirosso)

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #184 : 20.08.09 - klo:20:05 »

Juu,minä ja sivistymättömyyteni myönnän  :-))En ole enkä aio liittyä naamakirjaan vaikka Zeeneri on jo useammankin kerran kysellyt että koska..... :-)) :-))

Todella hyvin olen pärjäillyt ilmankin...... [:-P] [:-P]
Kirjattu

Jaska

• Vieras
« Vastaus #185 : 20.08.09 - klo:20:19 »

Ei se mun naamani tarvi kaikille näkyä...  [:-DD]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #186 : 20.08.09 - klo:20:28 »

Ei sinne oo pakko laittaa omaa naamaa, eikä omaa nimeäkään... tunnen eräänkin... joka vaihtelee nimeään tämän tästä... [:-DD]
Kirjattu

Jaska

• Vieras
« Vastaus #187 : 20.08.09 - klo:20:29 »

Ei sinne oo pakko laittaa omaa naamaa, eikä omaa nimeäkään... tunnen eräänkin... joka vaihtelee nimeään tämän tästä... [:-DD]

Liian monimutkuista mulle... [NUT]
Kirjattu

Punarinta(Pettirosso)

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #188 : 20.08.09 - klo:20:40 »

Ja mulle  [:-I] [:-I]
Kirjattu

mir

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • kaikkimullehetinyt
« Vastaus #189 : 20.08.09 - klo:20:46 »

Olishan se mukava katsoa, millainen juttu se facebookki oikeen on, kun siitä niin paljon kerrotaan. Mutta onhan tässä tullut toimeen ilmankin ja kun siitä niin paljon varoitellaan.
Kirjattu

annulix

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylöjärvi
« Vastaus #190 : 20.08.09 - klo:20:48 »

Minä en todellakan tiedä miksi minun pitäisi olla kiinnostunut naamakirjasta, en siis ole.
En myöskään paheksu heitä joita se kiinnostaa. Saammehan onneksi tehdä vapaasti valintoja.  [:-)]
Kirjattu

Jaska

• Vieras
« Vastaus #191 : 20.08.09 - klo:20:50 »

Maidän perheestä nuorempi sukupolvi, tai oikeastaan ½ siitä osallistuu, niin mun ei tartte...  [:-)]
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #192 : 21.08.09 - klo:11:57 »

Facebookin teksti on niin pientä että mun on hankala käyttää koko Facebookia, mutta jonkun verran tulee siellä käytyä, lähinnä katsomassa kavereiden tilapäivityksiä. Kaikenlaisia testejä ja kutsuja en kyllä voi sietää ja ohitankin kaikki kutsut ja klikkaan näkymättömiin testit.
Osittain kyllä mun mielestä Facebookin idea vesittyy jos siellä käyttää jotain muuta nimeä kuin omaansa, eihän sieltä silloin kukaan sua löydä. Mutta jos haluaakin pitää yhteyttä vain määrättyihin kamuihin, niin silloinhan siellä voi olla tosiaan ihan millä nimellä vaan ja tuntemattomana. Ymmärrän senkin jos joku työnsä tms. takia ei halua "julkisuutta".
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Sus

• Vieras
« Vastaus #193 : 21.08.09 - klo:12:09 »

Se on kuiteskin hyvä, että on mahdollisuus klikata pois se, mistä ei pidä. Siellä on niin paljon kaikkea, ja jokainen käyttää sitä omalla tavallaan.

Luulen, että tosiaan syy siihen, ettei käytä omaa nimeään, on nuo mitä mainitsit. Ammatti voi olla sellainen, että ei halua esim. asiakkaiden, potilaiden yms. löytävän itseä sieltä ja tutuille voi aina kertoa millä nimellä on. Itte oon ihan omalla nimellä. Ei sillä niin väliä juu. :-)) Mutta semmoinen mahdollisuus on, että ei käytä omaa nimeä ja ottaa kavereiksi vain tietyn piirin ihmisiä.

Monta tapaa käyttää feisbukkii.
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #194 : 21.08.09 - klo:16:22 »

Tekstin koko muakin suututtaa. [:-/] 
Ite en ole bookkiin omia juttuja laittanut.  Vastailen toisten kommentteihin ja muutaman testin olen tehnyt.
Onhan facebook ihan kiva olemassa, jos ei ole itellä mitään tähdellistä tekimistä( [:-DD]), eikä pöntöllä synny keskustelua. 
Aina bookista jonkin tutun löytää. :-))

Itestäni en ole antanut sinne henk. koht. tietoja.  Omalla nimellä kuitenkin olen. [:-)]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.305 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.