Eipä ole tullut käytyä facebookissa pitkään aikaan.Joku siinä tökkii. ?
niin tai väärillä nimillä siellä pyörivät tyypit??
Sitä mä ihmettelen, kun jotkut ihmiset rekisteröityy sinne salanimellä. Niitä ei ainakaan kukaan tuttu löydä?
Lainaus käyttäjältä: Kaija - 08.12.09 - klo:04:20Sitä mä ihmettelen, kun jotkut ihmiset rekisteröityy sinne salanimellä. Niitä ei ainakaan kukaan tuttu löydä? Minä olen ainakin siellä salanimellä. Puppu-nimellä. Joka mut puppuna tuntee, osaa ettiä. Muiden ei tartte tietääkään
Lainaus käyttäjältä: Hirsjärvet - 13.12.09 - klo:20:15niin tai väärillä nimillä siellä pyörivät tyypit??Mä olen siellä FC:ssä ihan ihka omalla nimellä,olen ainokainen suomessa jolla on sellainen nimi, siis olen todella harvinainen yksilö. Minun nimisiä ei muita suomessa löydy eikä koko maailmassa.
Lainaus käyttäjältä: KLETTERMUS - 14.12.09 - klo:10:56Lainaus käyttäjältä: Hirsjärvet - 13.12.09 - klo:20:15niin tai väärillä nimillä siellä pyörivät tyypit??Mä olen siellä FC:ssä ihan ihka omalla nimellä,olen ainokainen suomessa jolla on sellainen nimi, siis olen todella harvinainen yksilö. Minun nimisiä ei muita suomessa löydy eikä koko maailmassa. Eipä vaan sinua omalla nimelläsi Facebookista löydy, ellet sitten ihan viimeaikoina ole virallisesti muuttanut nimeäsi toiseksi.
Löyty Klettermus sieltä. Vähän mutkan kautta, mutta kummiskin. Kuvakin oli tuttu. Pöntöllä ollut esillä.
Lainaus käyttäjältä: Minni - 14.12.09 - klo:22:14Löyty Klettermus sieltä. Vähän mutkan kautta, mutta kummiskin. Kuvakin oli tuttu. Pöntöllä ollut esillä. Kiva kun löysit minut.
En ole vaihtanut nimeä kertaakan elämäni aikana. Sama nimi on ollut mulla aina, enkä tule sitä vaihtamaan koskaan.