Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Facebook  (Luettu 14404 kertaa)

Motteri

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: Facebook
« Vastaus #300 : 28.01.10 - klo:10:42 »

Minulta ei löytynyt, mutta silti hidastelee  [:-/]
Kirjattu

zeener

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vampula
« Vastaus #301 : 28.01.10 - klo:11:50 »

Kiitos tahmatassulle! Minulta ei löytynyt tuota vapaamatkustajaa. Ehkä edes vakoiluohjelma ei kestä hidasta yhteyttämme. Nytkin mennään vauhtia keskinopeus 4.6 Kbittiä/ s -> ulos ja 30,7 Kbittiä/s-> sisään.

Toihan on ihan järjettömän vähän... joku vika on nyt yhteydessä. Nopeuden pitäisi olla sadoissa kilobiteissä tai tuhansissa. Itselläni on nyt 8866.93 kbit/s  :-O
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #302 : 28.01.10 - klo:12:19 »

Mun nopeus, tai yhteyden nopeus 3533.97 kbit/s
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Sus

• Vieras
« Vastaus #303 : 28.01.10 - klo:12:26 »

Mulla oli nopeus tuota luokkaa kuin Hirsjärvillä, silloin kerran. Vika löytyi vanhasta puhelinjohdosta, tolpan ja talon välillä. Puhelinyhtiö vaihtoi johdon, veloituksetta.
Kirjattu

Hirsjärvet

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #304 : 28.01.10 - klo:12:26 »

Ou jee!! Meillä on ollut tässä nyt marraskuuta asti sellainen tilanne, että emme pääse välillä nettiin lainkaan. Tai siis emme ole lähes kolmeen viikkoon päässeet nettiin lainkaan. Ongelmat alkoivat marraskuussa kun dna rakensi tänne 3G-verkkoa jolla piti saada Uuraisillekkin nopea verkko. Paha vaan, että asuinalueemme on sellaisella kohdalla, että katvetta on ihan hirvittävästi eikä tuo uusi verkko kata tätä aluetta. Vanha GRPS-verkko toimi aikaisemmin, mutta viimeisen kolmen viikon aikana ei ole päässyt meidän mokkulalla nettiin ollenkaan ja dna ei tee asialle nyt mitään koska siellä on se työtaistelutilanne päällä ja kaikki ihan sekaisin. Uutisissakin oli maininta, että 20 000 palvelupyyntö on asiakaspalvelulla jonossa, eli ollaan varmaan jossain seillä mekin odottamassa. Ongelma on kuulemma nyt siinä, että vanhat mokkulat ja uudet softat eivät keskustele keskenään.

Nyt päästään nettii toisella mokkulalla, lainalaitteella- mutta nopeus on ihan sieltä justiinsa niin.... eli odotellaan lakon päättymistä. Harmillista selailla näitäkin sivuja kun kuvien lataantuminen kestää ikuisuuksia. Tällä erää ei juuri kuvakisan osallistujien kuvia jaksa katsella.
Kirjattu

Onni on hiljainen vieras, usein sen huomaa vasta kun se jo tekee lähtöä.

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #305 : 29.01.10 - klo:18:06 »

Tällä viikolla bongattu naamakirjasta Muru ja Tahmatassu!  :-))

tahmatassu3

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ylivieska
« Vastaus #306 : 29.01.10 - klo:20:39 »

Kaijalle   [:5]

Muoks.
Lisään tähän samaan, huomasin että sinnehän oli tullut muitakin pyyntöjä, joten kaikille teille  [:5]
« Viimeksi muokattu: 29.01.10 - klo:20:47 kirjoittanut tahmatassu3 »
Kirjattu
Kaikkea saa tehdä, kaikkea pitää tehdä, kaikkia ovia täytyy tempoa, kaikkia kuita kurkotella.
On vain yksi ehto, elinehto; Värisevää sielua ei saa tallata.
- Tommy Tabermann -

-muru-

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kotka
« Vastaus #307 : 29.01.10 - klo:22:56 »

Tällä viikolla bongattu naamakirjasta Muru ja Tahmatassu!  :-))

Kääkkkk, eihän mun koskaan pitänyt  [:17] [:21]
 [:-DD]

Kirjattu

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #309 : 02.02.10 - klo:20:16 »

Ilmoitus:

Olen peleissä

FarmVille
Country Life
FarmTown
Cafe World
Restaurant City
Fairyland
ja
Island Paradise

SAA tulla naapuriksi, jos et jo ole! :-))
Kirjattu

Tiina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #310 : 19.02.10 - klo:11:09 »

Eilen oli Kuningaskuluttajassa juttua siitä, kuinka pelaamalla Facebookissa joitain määrättyjä pelejä ja hyväksymällä niiden ehdot, samalla antaa luvan useille yrityksille lähettää mainospostiaan sähköpostilla. Usein ne on vielä ulkomaalaisia yrityksiä ja on tosi vaikeaa useista pyynnöistä huolimatta saada ne lopettamaan mainospostien lähettäminen.
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Sus

• Vieras
« Vastaus #311 : 19.02.10 - klo:11:12 »

Mulle ei ainakaan oo riesaksi tullut mitään kauheita määriä. Ainahan sitä roskapostia tulee jonkun verran, kun netissä on surffaillut paljon... Suurin osa menee automaattisesti roskapostiin mun koneella.
Kirjattu

pia58

• Konkari
  • Poissa Poissa
    • Pian päiväkirja
« Vastaus #312 : 19.02.10 - klo:11:46 »

Aikoinaan kun aloitin netin käyttöä opiskelemaan opetti kurssin vetäjä: Ei mitään netistä mitä et tarvitse. Se sääntö on pätenyt eikä mitään ongelmia  :-))
Kirjattu
Jos et elä tätä päivää, et voi elää huomistakaan.

-muru-

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kotka
« Vastaus #313 : 19.02.10 - klo:18:29 »

Kyllä minulle tulee aika paljonkin tuota ulkomaan ihme postia. Mutta sähköpostin roskapostisuodatin karsii ne aika tehokkaasti. Ihan muutaman silloin tällöin joutuu itse merkkaamaan roskapostiksi jolloin vahti sen seuraavalla kerralla muistaa.
Lisäksi minulla on kolme sähköpostia joiden kanssa hoitelen nää "hämärämmät" hommat kuten naamakirjan yms.
Kirjattu

pia58

• Konkari
  • Poissa Poissa
    • Pian päiväkirja
« Vastaus #314 : 19.02.10 - klo:20:32 »

Kyllä minulle tulee aika paljonkin tuota ulkomaan ihme postia. Mutta sähköpostin roskapostisuodatin karsii ne aika tehokkaasti. Ihan muutaman silloin tällöin joutuu itse merkkaamaan roskapostiksi jolloin vahti sen seuraavalla kerralla muistaa.
Lisäksi minulla on kolme sähköpostia joiden kanssa hoitelen nää "hämärämmät" hommat kuten naamakirjan yms.

Minulla sama tyyli  :-))
Kirjattu
Jos et elä tätä päivää, et voi elää huomistakaan.

Sivu luotiin 0.34 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.