Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Facebook  (Luettu 14315 kertaa)

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: Facebook
« Vastaus #450 : 27.10.10 - klo:16:27 »

[:-DD]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #451 : 27.10.10 - klo:17:13 »

Varmaan netiketin vastaista laittaa tyypin nimeä näkyviin pöntölle, mutta mua alkoi jotenkin siepata. Eikös mun profiilista pitäisi ulkomaanelävänkin tajuta, että olen tiukasti naimisissa?  [:-/]

Ei sun profiilista Kaija tajua, kun siitä puuttuu tuo sanan "tiukasti". [:-DD]
Tuolla hengilöllä näyttää olevan 11 kaveria, kaikki naisia. :-)) Muutama suomalainenkin. Kertoo siellä etsivänsä seurustelua.
Kirjattu

-muru-

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kotka
« Vastaus #452 : 27.10.10 - klo:17:22 »

Varmaan netiketin vastaista laittaa tyypin nimeä näkyviin pöntölle, mutta mua alkoi jotenkin siepata. Eikös mun profiilista pitäisi ulkomaanelävänkin tajuta, että olen tiukasti naimisissa?  [:-/]

Ei sun profiilista Kaija tajua, kun siitä puuttuu tuo sanan "tiukasti". [:-DD]
Tuolla hengilöllä näyttää olevan 11 kaveria, kaikki naisia. :-)) Muutama suomalainenkin. Kertoo siellä etsivänsä seurustelua.

Joo, ja yhdellä hemaiseva tissiavatar. Tosin vauva mukana kuvassa  [:-DD]  . Taitaa olla "metsästäjä"   [:-I]
Kirjattu

zeener

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vampula
« Vastaus #453 : 27.10.10 - klo:19:14 »

Ihmeellinen on tuo naamakirja!

Kuinka mulle voi tulla erään entisen pönttöläisen viestejä luettavaksi, vaikka en tietääkseni ole hänen kaverinsa?????
Voiko noita viestejä siis lukea kuka tahansa????

:-O

Tähän on helppo vastaus, kyseinen henkilö on laittanut että hänen viestinsä näkyvät hänen kavereilleen ja näiden kavereille (tai niin että näkyy kaikille). Niistä omista asetuksista voi valita näkyvätkö kirjoitukset ja kuvat vain kavereille, myös kavereiden kavereille vai kaikille maailman ihmisille. Kannattaa ehdottomasti valita että näkyy vain omille kavereille.

Ja jos ei missään nimessä halua nähdä jonkin viestejä, voi tämän henkilön laittaa ns. sulkulistalle.
Kirjattu

zeener

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vampula
« Vastaus #454 : 29.10.10 - klo:04:53 »

Virtuaalinen dilemma... saako niitä henkilöitä onnitella nimi- tai syntymäpäivinä täällä Pönttölässä joiden tiedot olet saanut tietää muuta kautta esim. naamakirjan tai live-elämän kautta? Mun mielestä ei välttämättä ole korrektia onnitella koska kyseiset henkilöt eivät ole selkeästikään halunneet näitä tietojaan tänne esille esim. onnitteluketjuun. )(paitsi että mun nimpparia saa kyllä onnitella  [:-DD] )
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #455 : 29.10.10 - klo:05:59 »

Virtuaalinen dilemma... saako niitä henkilöitä onnitella nimi- tai syntymäpäivinä täällä Pönttölässä joiden tiedot olet saanut tietää muuta kautta esim. naamakirjan tai live-elämän kautta? Mun mielestä ei välttämättä ole korrektia onnitella koska kyseiset henkilöt eivät ole selkeästikään halunneet näitä tietojaan tänne esille esim. onnitteluketjuun. )(paitsi että mun nimpparia saa kyllä onnitella  [:-DD] )

Ei saa onnitella täällä, jos henkilö ei ole pöntöllä paljastanut synttäripäiväänsä!
Nimpparitkin on hiukan siinä ja siinä. Jos tietää henkilön oikean nimen, mutta se ei ole pöntöllä ehkä yleisesti tiedossa, voi onnitella päivän ketjussa tyyliin "Nimpparionnittelut Pönttölän Urmakselle", mutta on sitten henkilön itsensä päätettävissä, tarttuuko koukkuun ja kiitteleekö saamistaan onnitteluista!
Huh, toivottavasti olen muistanut itse toimia näiden ohjeideni mukaisesti?  [:-I] :-O

inke

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Pohjanmaa
« Vastaus #456 : 29.10.10 - klo:09:31 »

Mä olen täällä vain inke,vaikka jotkut tietävätkin oikean nimeni.
On varmaan joskus nimipäivänäni joku onnitellut päivän ketjussa,mutta en ole reagoinut. Saattaahan niitä muitakin olla samannimisiä.   [:-I]
Menee kyllä itsekin monesti sekaisin,kun tietää muutamien oikeetkin nimet.   :-)) :-))
Kirjattu

zeener

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vampula
« Vastaus #457 : 29.10.10 - klo:16:15 »

No esim. tänään onnitellaan sekä Marleenaa että Tainaa ja kummankaan synttärit ei ole Pöntöllä tiedossa  [:-I]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #458 : 29.10.10 - klo:16:24 »

No esim. tänään onnitellaan sekä Marleenaa että Tainaa ja kummankaan synttärit ei ole Pöntöllä tiedossa  [:-I]

Eikö muka ole? Marleena ei ole Facebookissa ja Marleenaa on onniteltu viime vuonnakin. Tainan synttärit mä nyt tiedän ihan live-elämästä ja uskon, että Tainalle tää sopii!

Muoks! Mä olin ihan varma, että molemmat löytyvät "Saapi onnitella"-ketjusta, enkä tarkastanut asiaa!
Toivottavasti kumpikaan ei pahastu!  [:17]

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #459 : 11.01.11 - klo:08:23 »

Naamakirjassa taas joku profiilin päivitys jota ei saa tehdä! Siinä se houkuttaa heti kun avaa sivun. Jostain luin, että tää on huijausyritys, joka kahmaisee... ylänurkan ruksista vaan veks.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #460 : 11.01.11 - klo:08:31 »

Joo, huomasin.  [:-I] Ruksasin pois.
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #461 : 11.01.11 - klo:09:21 »

Siinähän luki, että se tulee muutaman päivän päästä kaikille. Se uusi profiili. Kirsikalle tuli se ilmoitus, hällä on vielä se vanha profiili. Mulle ei tullut, kun mulla on ollut se uusi profiili jo kauan...

Ruksasin sen pois näkyvistä Kirsikalta, mutta kai se tulee silti kohta automaattisesti voimaan...?
Kirjattu

inke

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Pohjanmaa
« Vastaus #462 : 11.01.11 - klo:10:56 »

Mä ruksasin kans pois.Mulle riittää vanha profiili.
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #463 : 11.01.11 - klo:12:03 »

Se uusi tulee automaattisesti mun ymmärtääkseni...
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #464 : 11.01.11 - klo:12:04 »

Mä ruksasin kans pois.Mulle riittää vanha profiili.
Samoin. [:-)]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.261 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.