Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Facebook  (Luettu 14260 kertaa)

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
Vs: Facebook
« Vastaus #540 : 27.12.11 - klo:14:44 »

On mulla aikajana ja tykkään.
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #541 : 27.12.11 - klo:17:46 »

On ollut aikajana jo tovin. Siitä näkee mitä on sivulleen laittanut jos tuppaa unohtumaan.  [:-)]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #542 : 13.01.12 - klo:18:15 »

Facen kautta tullut viesti:

Hello dear,

Good day to you.

It might be a surprise to you reading from me now. I am Mr. Dickson Umana, a legal practitioner from Republic of Togo.

Ordinarily, I wouldn't have been contacting you, but for the simple fact that I am looking for the possible beneficiary to the deposited funds of my deceased client- Engr. Freddy L. Toivonen whose unclaimed deposits in a finance firm is valued US$12.5 million dollars. And there has not been any next of kin to come and lay claims to the unclaimed deposits hence my contacting you now.

Your sharing the same last name informed my contacting you and I wish you not to countenance this offer. And I want to present you to the bank as the next of kin beneficiary to the funds deposited. Further explanatory details shall be made known to you upon your response through my private email address which is: dicumana01 @gmail.com

Regards,

Dickson Umana esq.
Attorney at Law

Vital info: If you must respond, strictly contact me directly using your own personal email address via my private email: dicumana01 @gmail.com or you give me your own email contact address
..

[:-DD] [:-DD] [:-DD]

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #543 : 13.01.12 - klo:18:17 »

Ja Sonia Love-nimiseltä nätiltä tummalta naiselta tullut viesti:

how are you dear, really i picked interest in you after reading you profile, hope you are fine and great?, well bye my name is Sonia, you can reply to know more reason why i contacted you?
................................................................................
¿Cómo estás querida, realmente me tomó interés en que después de leer tu perfil, espero que estés bien y grande?, y adiós, mi nombre es Sonia, usted puede responder a conocer más razones por las que en contacto con usted?
..

Pitkään aikaan ei ole tullut mitään tällaista soopaa.... tuleeko muille????  [:-/]

zeener

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vampula
« Vastaus #544 : 13.01.12 - klo:18:21 »

Ei oo ikinä tullu mitään tollasta  [:-DD] [:-DD] [:-DD]  Ja sähän tottakai annat tietos että saat miljoonia, heheheeeee. Kieltolistalle tommoset samantien vaan...
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #545 : 13.01.12 - klo:18:37 »

Mulla on FB:ssä sellainen "feikki"osoite jonne menee kaikki mahdollinen roskaposti. Sen tyhjennän aika ajoittain ilman että  klikkaan niitä auki [8-)]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #546 : 13.01.12 - klo:20:10 »

Ei oo ikinä tullu mitään tollasta  [:-DD] [:-DD] [:-DD]  Ja sähän tottakai annat tietos että saat miljoonia, heheheeeee. Kieltolistalle tommoset samantien vaan...

Ilman muuta mä annan henkilötunnuksen ja tilinumeron ja maanantaina mä sanon pomolle suorat  [RULES] sanat ja sanon itseni irti!  [:-DD]

Tuosta nätistä tummasta tytöstä tuli mieleen, että mullahan on nyt profiilikuvana sellainen, jossa ollaan yhdessä Pasin kanssa. Jos se viesti olikin tarkoitettu Pasille? Se mimmi yrittää hurmata MUN miehen!  [:-//] [:-DD]

Marleena

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #547 : 14.01.12 - klo:13:05 »

Naamakirijassa en oo, mutta muutaman kerran viikossa tullee skyppeen
naisilta kosintaviestejä. Miks ei koskaan miehiltä??? Taijan ottaa kuvani
pois proffiillistani.   :-))
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #548 : 14.01.12 - klo:13:34 »

Kirjattu

Hirsjärvet

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #549 : 16.01.12 - klo:22:58 »

On mullekkin tullut amerikan ukoilta pari tarjousta. Oli kuulemma niin mielenkiintoinen profiili. Vähän minä sitä ihmettelin kun siellä luki silloin vain että: politics sucks. Sitten yhden kaverin ulkomaalainen kaveri otti yhteyttä ja tyrkytti seuraansa. Ja Kaijan opas lintureissulta sieltä Afrikasta, olikos joku Pao tai jotain...kertoi rakastavansa ja pommitti viesteillä. Piti pistää poika boikottiin kun ei hienovaraiasta vihjettä tajunnut.

Jorelle on tullut kanssa ihailijapostia naisilta, mutta sehän vaan kertoo, että kyllä minäkin se kanssa voin olla kun se muillekin kelpais  :-)) Näitä kait aina tulee, mutta pääseehän niistä.
Kirjattu

Onni on hiljainen vieras, usein sen huomaa vasta kun se jo tekee lähtöä.

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #550 : 16.01.12 - klo:23:07 »

Mulle on tullut puolet mua nuoremmalta italialaiselta (muistaakseni) klopilta sähköpostiin kirje, jossa teki itseään tykö ja esitteli omaisiaan.  [:-)]
Kirje on vieläkin tallessa.  :-))
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #551 : 17.01.12 - klo:07:00 »

Miten ihmeessä te saatte noita sähköposteja FB:ssä? Mulla on kovat suojausasetukset, niiden läpi ei tule kuin ystävät ja sukulaiset.
Ja enkä klikkaa jokaiseen outoon kysymykseen, en salli. [:-I] Jos jokin heistä on sellaisen linkin laittanut viestinsä jatkeeksi.
Kirjattu

Hirsjärvet

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #552 : 17.01.12 - klo:09:30 »

Kyllä minulla on sallittu se, että joku voi lähettää viestin. Muutenhan en koskaan saa yllätyspostia sellaisilta ystäviltä tai tuttavilta jotka ovat sen fb.n kautta minut löytäneet. Sukulaisia tai parhaita ystäviä toivon tapaavani ja pitävänäni yhteyttä puolin ja toisin muutenkin kuin fb:llä. Jos mikään luukku ei ole auki, sehän on sama kuin salainen puhelinnumero.
Kirjattu

Onni on hiljainen vieras, usein sen huomaa vasta kun se jo tekee lähtöä.

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #553 : 17.01.12 - klo:09:33 »

Juu, tuon kyllä ymmärtää mutta outoja ulkomaisia ei [:-)]
Kirjattu

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #554 : 17.01.12 - klo:10:18 »

Tää ei tullut facebookiin vaan sähköpostiin:

Hi Friend,

I am Ismail Ibrahim Faraj, Head, Operations at National Commercial Bank Libyan. I have a secret business for you and it must be kept secret by you. it goes like this:  SAIF AL-ARAB GADDAFI, is dead and left the sum of US$ 9,370,000.00 deposited in our Bank. i want me and you to work together and still the money. Reply me so that we can plan together. sorry for my English.

Thanks,

Otin välistä yhden linkin pois, kun en tiedä mikä se on.
Menin nyt kertomaan suunnitelmamme teille  [:-DD]

« Viimeksi muokattu: 17.01.12 - klo:10:47 kirjoittanut Anniina »
Kirjattu

Sivu luotiin 0.195 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.