Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 4.10.2008.Lauantai  (Luettu 1131 kertaa)

hippiäinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 419
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
Vs: 4.10.2008.Lauantai
« Vastaus #45 : 04.10.08 - klo:10:25 »

Sumuista on ilma ulkona edelleen, nyt 7,5 lämpöä.
Sisäpalloleikit koirulin kanssa leikitty ja pikkuhiljaa ulkovaatetta päälle ja kumpparit jalkaan ja pihalle oravan ruokinta-automaattia mäntyyn laittamaan ...  [:-)]
Kirjattu

Pyryharakka

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 532
Vs: 4.10.2008.Lauantai
« Vastaus #46 : 04.10.08 - klo:10:29 »

Täällä paistaa, sataa, paistaa, sataa... [:-I] :-)) Mä meen ny!

 [:59]
Kirjattu

hippiäinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 419
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
Vs: 4.10.2008.Lauantai
« Vastaus #47 : 04.10.08 - klo:10:31 »

 [:59]
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 631
Vs: 4.10.2008.Lauantai
« Vastaus #48 : 04.10.08 - klo:10:35 »

Onpas täällä kummaa porukkaa, kun yhdellä on harmaa, kehräävä "pilvi" sisällä ja toisella kehräävä "kirsikka" :-O  :-)).
Meillä ei ole kuin yksi musta "karvakasa", tosi levoton sellainen, kun ei ole pariin päivään päässyt lenkille. -Ai miksi ei???? No, kun sillä on juoksut ja kylän irtokolleja pyörii tuossa piha-aitauksen ulkopuolella tämän tästä  [:-//]. Kumma juttu, kun toisilla on "oikeus" pitää koiriansa irti. Olen minäkin ajatellut, että kunhan juoksut ovat ohi, niin päästän minäkin oman koirani irralleen.....tosin tuosta ei sen jälkeen uskalla kukaan kulkea, kun se saattelee joka ohikulkijan. No en päästä. Joskus vaan tekisi mieli toimia samoin kuin muutkin. Huomaatteko, että olen itsekin vähän levoton, kun en ole päässyt lenkille  :-))
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 904
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 4.10.2008.Lauantai
« Vastaus #49 : 04.10.08 - klo:10:57 »

Aurinko taitaa vilahdella nyt jostain pilvien välistä, ruokinnalla näkyy kirkkaalta, joten ulkovaatetta päälle ja lisäkilometrejä pyörän mittariin. Torstaina tuli vaihdettua lukkopolkimet tavallisiin.

Nyt ulos [:42]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Sus

  • Vieras
Vs: 4.10.2008.Lauantai
« Vastaus #50 : 04.10.08 - klo:11:28 »

Täällä paistaa aurinko oikein kauniisti. Tänään ei oo satanut ollenkaan, ainakaan vielä... Pilviä kyllä näkyy...

Tieätteks, että jotenkin minusta ei ole oikein omakotialueella soittaa omalla pihalla autoradiosta kovalla volumella musiikkia auton ovet auki. Niinku omaksi ratoksi. Musa kuuluu jokaiseen pihaan. Usein vielä niin, että lähinnä bassot jumputtaa. [:-/] Minusta se on ajattelematonta.

Tuossa mun naapurissa on nyt soinut puoli tuntia en tiedä kuinka kauan jatkuu... [:-/] Ei viittis mennä sanomaankaan... Onneks nuo on lastenlauluja, ei sentään rokinrämpätystä, jota sitäkin kyllä välillä kuuluu tuosta toisesta pihasta..... huoh.
Kirjattu

Jaska

  • Vieras
Vs: 4.10.2008.Lauantai
« Vastaus #51 : 04.10.08 - klo:11:35 »

Samaa mieltä, Sus ! Meidän naapurissa oli ennen sellainen pikku mökki, jossa asui vähän epämääräistä väkeä epämääräisine vieraineen ja heillä oli tapana kuunnella radiota/kasettisoitinta samalla tavalla, lempimusiikkina humppa. Joskus ei ollenkaan humpattanut itsellä, muttei uskallettu mennä sanomaan, muutenkin osoittelivat ilmakiväärillä ohikulkijoita ja usein nähty vieras oli poliisi. ( siis niitten epämääräisten lisäksi...)Naapurit muuttivat pois, mökki purettiin ja tilalle rakennettiin 2-kerroksinen paritalo, jossa asuu kiljuvia lapsia, no ei ne aina kilju... :-))
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 631
Vs: 4.10.2008.Lauantai
« Vastaus #52 : 04.10.08 - klo:11:38 »

Kyllä vaaditaan ihmisiltä pitkää pinnaa ja sopeutumista, että tulee juttuun naapureitten kanssa.  [:-)]
Kirjattu

Jaska

  • Vieras
Vs: 4.10.2008.Lauantai
« Vastaus #53 : 04.10.08 - klo:11:49 »

Kyllä vaaditaan ihmisiltä pitkää pinnaa ja sopeutumista, että tulee juttuun naapureitten kanssa.  [:-)]

En mä nyt tarkoittanut tätä mitenkään lapsiperhevastaiseksi, itselläkin on ollut pieniä joskus. Mutta kun tulee raskaan työpäivän jälkeen koulusta, kaipaisi rauhaa...Sitten istun sisällä luurit korvilla ja kuuntelen leppoisaa musiikkia, hiljaa.  [:-)] Ja kuten sanottua, eihän ne lapset aina siellä pihalla mellasta.
Kirjattu

Marfa

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 2 663
Vs: 4.10.2008.Lauantai
« Vastaus #54 : 04.10.08 - klo:11:49 »

Heips [:-)]

Orava-automaatin kansi kolahtelee kiivasta tahtia, tintit kateina vieressä. Tinteille ei ole vielä jatkuvaa ruokintaa. Onkohan se väärin, kun muutaman kerran päivässä laitan niille pähkinöitä; onko näin, et itse eivät sitte hae ruokaa, vaan norkoovat "herkkua"  [:-I]


Täs nyt vaan odottelen Pietarin justavia tulevaks. Kaupassa pittää kyllä vielä asioida, kunhan saan auton käyttööni.

 Kuka on netin äärellä tänään klo 18, niin näkee kun Hömis vilkuttaa meille Krakovan vanhankaupungin torilta. Linkki löytyy ketjusta: Hömis nettikamerassa.....

Oikein mukavaa lauantaita teille kaikille [:-)]


Sus, ajattele, että kyllä se melu aikanaan loppuu [:40] [:72]

Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: 4.10.2008.Lauantai
« Vastaus #55 : 04.10.08 - klo:12:00 »

Juu siis tuokin naapuri on oikeestaan VALTAVAN mukavaa sakkia. Eivät vaan huomaa... Riippuu siitä millä tuulella itte täällä oon... se ärsytyskynnys siis. Sielläkin on pieni lapsi, mutta siellä ei kilju lapsi vaan... ÄITI! Kun leikkii lapsen kanssa. SE joskus ylittää mun sietokyvyn kun joskus se on niin jatkuvaa ja jokapäiväistä ja minusta ihan kuin hiukan liioiteltua... [:-I] Että vali. Mutta ei tämäkään ihan jatkuvaa ole, enkä aio mitään mennä sanomaan. Ovat muuten hyvin mukavia ja iloisia ihmisia. Ollaan vaihdeltu kukkien taimia ja he kutsuvat koko naapuruston mm. lasten synttärikekkereille yms. Sosiaalisia ihmisiä. [:-)]

Tänään vaan rupes ottaan pattiin... [:-I] Kyl tää täst. :-)) Siellä hiljeni jo.
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 631
Vs: 4.10.2008.Lauantai
« Vastaus #56 : 04.10.08 - klo:12:09 »

Kyllä vaaditaan ihmisiltä pitkää pinnaa ja sopeutumista, että tulee juttuun naapureitten kanssa.  [:-)]

En mä nyt tarkoittanut tätä mitenkään lapsiperhevastaiseksi, itselläkin on ollut pieniä joskus. Mutta kun tulee raskaan työpäivän jälkeen koulusta, kaipaisi rauhaa...Sitten istun sisällä luurit korvilla ja kuuntelen leppoisaa musiikkia, hiljaa.  [:-)] Ja kuten sanottua, eihän ne lapset aina siellä pihalla mellasta.

En kohdistanut tätä mitenkään Sinuun, vaan noin yleisesti. Esimerkiksi itse tässä tilanteessa, kun naapurin koirat käyvät tuossa aidan ulkopuolella kytiksessä, kun koirallani on juoksut, niin se on vaan kestettävä. Ei voi mennä soittelemaan niille, että sopu säilyy. Anteeksi, jos loukkasin tahtomattani  [:-(]
Kirjattu

mir

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 3 714
  • kaikkimullehetinyt
Vs: 4.10.2008.Lauantai
« Vastaus #57 : 04.10.08 - klo:12:13 »

Sataa paistaa ja sataa puolipilvistä. Taitaa olla syksy.
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: 4.10.2008.Lauantai
« Vastaus #58 : 04.10.08 - klo:12:27 »

Pihahommat odottaa. Edelleen!
Nyt ei tarttis sataa muutamaan tuntiin!  [:-)]

Marfa

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 2 663
Vs: 4.10.2008.Lauantai
« Vastaus #59 : 04.10.08 - klo:12:31 »

Nyt kyllä vaan paistaa ihan aurinko :-))

Vanhan kansan sanonta "syksyinen yö on yhdeksänlainen" oli eilispäivänä, kun satoi ja paistoi vuorotellen koko päivän.
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.307 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.