Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 4.10.2008.Lauantai  (Luettu 1138 kertaa)

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 752
  • Lahti
Vs: 4.10.2008.Lauantai
« Vastaus #60 : 04.10.08 - klo:12:47 »

Sateista lauantaita toivottelen..on niin märkää,että ei paljon ulos tee mieli..kuitenkin nämä "pakolliset" kuviot on hoidettava,
eli Veran kanssa lenkkeiltävä..sadetakit päälle ja menoks..ei muu auta.
Kohta lähdetään äitiä moikkamaan..siis päiväkahville hänen luokseen.. [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 904
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 4.10.2008.Lauantai
« Vastaus #61 : 04.10.08 - klo:12:47 »

Pihahommat odottaa täälläkin - odottaa varmaan huomennakin... [:-P]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: 4.10.2008.Lauantai
« Vastaus #62 : 04.10.08 - klo:12:58 »

Täällä kanssa kirkastuu.  Jopa hetken aurinko paistoi. :-))
Kirjattu

Jaska

  • Vieras
Vs: 4.10.2008.Lauantai
« Vastaus #63 : 04.10.08 - klo:13:09 »

Mesis: Et sä mua loukannut, puolustelin vain itseäni mahdollisia lapsiperheitä ajatellen... [:-)]
Nyt kauppaan ja sitten odottelemaan leffakerhoon menoa, jossa ohjelmassa "Musta jää" + tekijävierailu. Yhtään en tiedä, kuka tekijöistä paikalla, jännää !
Kirjattu

hippiäinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 419
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
Vs: 4.10.2008.Lauantai
« Vastaus #64 : 04.10.08 - klo:13:11 »

Aurinko paistelee hiukka sillointällöin pilvien välistä  [:-)]  11,4 lämpöä, ruoka/päivänlehden lukutauko pönttöilyn ohessa. Oravien ruokinta-automaatti laitettu paikoilleen ja nyt vain odotellaan koska oravat saapuvat paikalle  [:-)] tintit kovasti tutkivat automaattia ja etsivät siemeniä  [:-)]

Pihahommia ei ole aloitettu vielä täälläkään ehkä tänään hiukka puidenlehtien silppuamista ruohonleikkurilla ja omenien kokoamista peuroille omenapuiden alta ...
Kirjattu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: 4.10.2008.Lauantai
« Vastaus #65 : 04.10.08 - klo:13:13 »

Täällä on  mitä ihanin ilma ja mä sisällä [:-)]  En viitsi ottaa riskiä mennä ulos ja pahentaa olotilaa, kyllä sitä sinne vielä kerkiää. Mulla melunsietokynnys on alhainen, liian alhainen. Nytkin täällä oli hiukkasen aikaa joku remppareiska joka porasi - melkeinpä siltä tuntui - korvan juuressa [:-/] Nyt on hiljaista. Nuorempana kotona piti aina soida, nyt vain harvoin. Sitä se ikä saattaa teettää. Nyt on tankattava valmiita lihapullia ja kermaperunoit, njam! [:-)]
Kirjattu

annulix

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 14 455
  • Ylöjärvi
Vs: 4.10.2008.Lauantai
« Vastaus #66 : 04.10.08 - klo:13:20 »

Hautausmaalta palattu. Kanervat ja havutukset laitettu sekä kynttilät sytytetty.
Pihahommat saavat odottaa täällä vielä ainakin muutaman päivän.
Täällä ei sada, pientä tihuuttelua ajoittain. Ei kyllä sitten paistakaan, edes ajoittain. Harmaata.
Tein uuniin tulet, jotenkin tuntuu niin kostealta ja kolealta. Semmoista syksyä täällä tänään. [:-)]
Kirjattu

Taina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 171
  • Kerava
Vs: 4.10.2008.Lauantai
« Vastaus #67 : 04.10.08 - klo:13:26 »

Airi lähettelee näiltä kulmilta terveisiä....
Ensin kastuttiin aamulenkillä  [:-/] Sitten lähdin viemään pyykit koneesen ja samalla petivermeet ulos tuulettumaan, ja olin lähdössä hakemaan Hopon rehusäkkiä Tuusulasta - Hopeanuoli ei inahtanutkaan  :-O [:´(] Onneksi paikalle osui naapuriautoilija jolta sain virtaa, eikun hakemaan säkkiä.
Tai ei, ensin hakemaan märät petivermeet narulta koska oli alkanut satamaan  [:-//]

En uskaltanut sammuttaa autoa hopotirehuliikeen pihalla, siellä mietin että josko kävisin katsomassa
vieläkö volvon pikahuolto on auki. Naapurikaupan (fillariliike) setä neuvoi ajamaan Tuusulan akkuhuoltoon.
Toiveikkaana sinne, mutta huolto olikin kiinni lauantaisin.  [?] Mutta, huoltoliikkeen pitäjä oli siinä pihalla
pesemässä autoaan, kysyi mikä hätänä ja sanoi että tottakai hän auttaa. Eiku Hopeanuolen nenä
sisätiloihin, mittaukset ja akunvaihto. Eikä maksanut kun 80 euroa, vaikka vapaapäivänään teki töitä.
Kyllä vain suosittelen kaikille Tuusulan akkuhuoltoa, aivan loistava palvelu ja pelasti onnettoman
naisautoilijan, joka ei olisi enää tuolla akulla lähtenyt huomenna töihin klo 7.  [KIPPIS]
Kirjattu

hippiäinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 419
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
Vs: 4.10.2008.Lauantai
« Vastaus #68 : 04.10.08 - klo:13:54 »

Onpas Taina sulla ollut monenlaista vastoinkäymistä tänään  :-O  onneksi sait autoon uuden akun  [:5] että edes jokin asia luonasi tänään  [:-)]

Aurinko paistaa  [:-)]  vieläkään ei ole oravia aamunjälkeen ruokinnalla näkynyt toivottavasti piipahtavat vielä ennen pimiää.
Jaahas, jospa veisi petivaattet ulos tuulettumaan ja hiukka niihin pihahommiin ennen ehtopuolen teehetkeä, heips [:-)]
Kirjattu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: 4.10.2008.Lauantai
« Vastaus #69 : 04.10.08 - klo:13:58 »

KÄRPÄLE!! Se poran viuhuuuminen ja vasaran kolkkaaminen alkoi taas [:-//] [:-//]  Pakkohan se jonnekin on sanoa että pattiin ottaa!! Kuulosuojaimet  päässä ja niidenkin läpi kuuluu, eli se on mun yläkerran ukko. No, pakkohan jolloinkin on tehdä jotakin remppaa, jos on pakko kun kerran viikolla ollaan töissä...vaikkakin järjestys-säännöissä sanotaan että ei lauantaisin  [:-I]
Kirjattu

iipa

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 706
  • Aina tonttuna
Vs: 4.10.2008.Lauantai
« Vastaus #70 : 04.10.08 - klo:14:19 »

Tulipas jotain ulkona tehtyä, vaikka vähän aikaa ripsuikin. Haravaan en tarttunut, kaikki on niin märkää. Kukan varsia katkoin ja tyhjentelin potteja. Nyt aurinkokin kaivautui esille, mutta menen hetkeksi sohvalle selälleen.
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 904
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 4.10.2008.Lauantai
« Vastaus #71 : 04.10.08 - klo:14:29 »

Nyt taas vähän teetä ja sitten pyörä liikkeelle (kuntotalolle saunaan) ja lehtien kurkistus minttukaakaoineen ja sitten varmaan takaisin sisälle
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

annulix

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 14 455
  • Ylöjärvi
Vs: 4.10.2008.Lauantai
« Vastaus #72 : 04.10.08 - klo:14:40 »

Täällä pilvet haihtuivat jonnekin ja  [:45] paistaa. [:-)]
Kirjattu

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: 4.10.2008.Lauantai
« Vastaus #73 : 04.10.08 - klo:14:55 »

Päivätorkut otettu.  Nyt ulos AURINKOON. :-)) [:45]
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 631
Vs: 4.10.2008.Lauantai
« Vastaus #74 : 04.10.08 - klo:15:01 »

Minä oon nyt juuttunut tuohon (minulle päivänpolttavaan) koira-asiaan. Olin sitten lähdössä koiran kanssa lenkille. Pyysin miehenkin mukaan mahdollisten irtokoirien (uroksien) takia. Hän lupasikin tulla. Ottipa vielä talutushihnan mukaansa, että saa ottaa koiran remmiin, jos sellainen tulee vastaan ja on häiriöksi. Emme päässeet kuin ovesta ulos, kun portin takan odotteli sulhasehdokas. Se oli tutun koira, joten mies soitti sinne ja pyysi, että jos tulisivat hakemaan sen kotiin, että pääsisimme lenkille. Sieltä pyydettiin ottamaan koira remmiin ja tuomaan kotiin päin. Tulisivat sitten vastaan. Näin sitten tapahtuikin. Kyllä se vaan niin on, että koira jää ilman lenkkiä, jos mies on pois kotoa. Yksin en uskalla pois pihasta mennä koiran kanssa.

Onpas Tainalle sattunut jos jonkinmoista juttua.
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.187 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.