Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 4.10.2008.Lauantai  (Luettu 1129 kertaa)

Ruuti

  • Vieras
Vs: 4.10.2008.Lauantai
« Vastaus #120 : 04.10.08 - klo:21:04 »

Täällähän on sattunut vaikka mitä. Moottorisahaa käyttävistä kissoista alkaen

Töiden jälkeen lähdin koirien kanssa lenkille komiassa auringon paisteessa ja kuinkas kävikään
Lopputuloksena uitettu koira  :-))
Näemmä en ollut ainoa vaan jokunen muukin on tänään kastunut  [:-(]

Minä oon nyt juuttunut tuohon (minulle päivänpolttavaan) koira-asiaan. Olin sitten lähdössä koiran kanssa lenkille. Pyysin miehenkin mukaan mahdollisten irtokoirien (uroksien) takia. Hän lupasikin tulla. Ottipa vielä talutushihnan mukaansa, että saa ottaa koiran remmiin, jos sellainen tulee vastaan ja on häiriöksi. Emme päässeet kuin ovesta ulos, kun portin takan odotteli sulhasehdokas. Se oli tutun koira, joten mies soitti sinne ja pyysi, että jos tulisivat hakemaan sen kotiin, että pääsisimme lenkille. Sieltä pyydettiin ottamaan koira remmiin ja tuomaan kotiin päin. Tulisivat sitten vastaan. Näin sitten tapahtuikin. Kyllä se vaan niin on, että koira jää ilman lenkkiä, jos mies on pois kotoa. Yksin en uskalla pois pihasta mennä koiran kanssa.

Mullakin on tuo nuorimmainen juoksussa. Ihmeellisesti olen saanut kulkea uroksilta rauhassa. Ei edes oma urokseni ole siitä kiinnostunut  :-O
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 631
Vs: 4.10.2008.Lauantai
« Vastaus #121 : 04.10.08 - klo:21:17 »

Jos sillä ei ole vielä ihan "paras aika". Kyllä ne poijjaat sen tietää  :-)).

Tuosta vielä, että en uskalla yksin lenkille lähteä, niin en kertakaikkiaan mahda noille mitään, kun kumpikin "tahtoo"  :-)). Jos edes vaan toinen, mutta kun molemmat, enkä uskalla vieraita poikia paljon tuuppia pois, kun saattavat siinä tilanteessa olla kovinkin äksyjä  :-)).
Kirjattu

Marjuli

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 2 346
  • Nurmijärven mummo
Vs: 4.10.2008.Lauantai
« Vastaus #122 : 04.10.08 - klo:21:24 »

Tänään oli ihana ilma ja mukava päivä.  [:45]
Tante on vielä meillä ja käytiin ostoksilla. Tante osti graavia lohta mukaan otettavaksi kotiin. Hän lähtee maanantaina pois. Olemme viettäneet kuukauden hänen kanssaan. Huh!

Kaupassa katseltiin kahveja, kun Tante halusi ostaa tuliaisiksi ystävälleen. (Kahvi on halvempaa Suomessa.) Siinä katsellessamme kahvihyllyä ja Tanten höpötellessä saksaa tuli joku mies ja sanoi minulle saksaksi, että tämä kahvi on hyvää ja tummaa. (Minähän en kovasti osaa saksaa...) Vastasin hänelle "Danke" ja otin toista laatua kahvia. Tantea nauratti kovasti.

Kukkasipulit jäi taas tänään istuttamatta. Kävin yksikseni Mustikan kanssa ihanalla, pitkällä metsälenkillä. Meillä oli kivaa. Metsässä oli paljon rastaita ja erilaisia tinttejä. Täytyy nauttia näistä ihanista syyspäivistä NYT. Kohta on taas ne mahtavat marraskuun ilmat. Imaistaan energiaa pönttöön nyt!
Kirjattu
**** ei sitä koskaan tiedä mihin pystyy, ennenkuin yrittää ****

Ruuti

  • Vieras
Vs: 4.10.2008.Lauantai
« Vastaus #123 : 04.10.08 - klo:21:29 »

Jos sillä ei ole vielä ihan "paras aika". Kyllä ne poijjaat sen tietää  :-)).

Tuosta vielä, että en uskalla yksin lenkille lähteä, niin en kertakaikkiaan mahda noille mitään, kun kumpikin "tahtoo"  :-)). Jos edes vaan toinen, mutta kun molemmat, enkä uskalla vieraita poikia paljon tuuppia pois, kun saattavat siinä tilanteessa olla kovinkin äksyjä  :-)).

Naapurin poijjaat häkissä huutaa siihen malliin, että kyllä ne on parhaimmat päivät menossa  :-))
Toi mun urokseni on siitä ihmeellinen, ettei se ole koskaan ollut narttujen perään. Onkohan se puppeli  [:-P]
Kirjattu

Taina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 171
  • Kerava
Vs: 4.10.2008.Lauantai
« Vastaus #124 : 04.10.08 - klo:21:41 »

Eipä lähtisi edes Leevi kissajahtiin jos kissa tulisi moottorisahan kanssa vastaan  [:4]

Nyt se on sitten valmis, opinnäytetyö. Huomenna tulostan ja maanantaina vien koululle.
En mä siihen ihan tyytyväinen ole, mutta olkoon nyt millainen on, sivuja on 63 eli on siihen
töitä tehty kuitenkin. Eipä jää valmistuminen siitä kiinni, saa nähdä miten nämä viimeisen
jakson tehtävät ja tentit menee. Pieni stressi alkaa olla jos ei saakaan tenttejä läpi....  [:´(]
Kirjattu

Deb

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 854
  • ***Keiju***
Vs: 4.10.2008.Lauantai
« Vastaus #125 : 04.10.08 - klo:21:45 »

Niin ja, kivoja kuvia tässä ketjussa sekä hieno kuva Elmeristä! [:-)]  [:5]

Mittarissa nyt +4,3 astetta, pimiäää.

Väsyttääää, joten heti mentävä uinumaan.   [:54]    [:75]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 904
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 4.10.2008.Lauantai
« Vastaus #126 : 04.10.08 - klo:21:50 »

Lopputentitkin menevät Taianalla varmasti ihan hyvin kunhan vaan ei tarvitse töiden jälkeen jäädä juomaan myymättömiä juomia :-))

Nyt lukemaan ja sitten ehkä zzzz....
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

hippiäinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 419
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
Vs: 4.10.2008.Lauantai
« Vastaus #127 : 04.10.08 - klo:22:43 »

Saunomiset saunottu, hiki tuli ja ulkona oltu vilvoittelemassa, selkeä ilma 6,5 lämpöä ja pimiää on, taivas tähtiä täynnä  [:-)]
Kirjattu

Marfa

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 2 663
Vs: 4.10.2008.Lauantai
« Vastaus #128 : 04.10.08 - klo:23:31 »

Vieraat eli tutut käyvät nukkumaan niinkuin mekin. Oli kiva ilta.

Elmeri näyttää kyllä hiukan epäluuloiselta sahan suhteen [HUH] Hyvä niin ihana Elmeri [:36]

Äläpä Taina ressaa [:5]

Tosi lämpimältä tuntui ulkoilma vaikka pussaa on vain 9,9 astetta.

Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.37 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.