Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Maanantai, 6.10.08  (Luettu 1455 kertaa)

Jaska

  • Vieras
Vs: Maanantai, 6.10.08
« Vastaus #15 : 06.10.08 - klo:07:24 »

Sateenhan piti lakata aamuksi, vaan vielä ropisee..Yö olikin melkoista myrskyn kohinaa, sähköt vielä tallella. Kahvin voimin suihkuun ja siitä se päivä alkaa, pitkä maanantai, taas jälki-istunto (-valvonta ) !  :-O Mitä pahaa mä oon tehnyt ?  [:-DD]
Mukavaa päivää ja viikon alkua itse kullekin !
Kirjattu

Taina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 171
  • Kerava
Vs: Maanantai, 6.10.08
« Vastaus #16 : 06.10.08 - klo:07:26 »

Oletko Jaska laskenut montako tuntia olet elämäsi aikana istunut jälki-istuntoa?  [:-DD]
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 905
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Maanantai, 6.10.08
« Vastaus #17 : 06.10.08 - klo:07:54 »

Toinen iso kuppi teetä jos päivä lähtisi paremmin käyntiin. Ulkona sadekin loppunut
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

terttukaarina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 6 374
  • Oulun lääni
Vs: Maanantai, 6.10.08
« Vastaus #18 : 06.10.08 - klo:08:16 »

Huomenta!
Vettä näyttää satavan; siis tulossa tupapäivä.
Teet on jo juotu, nyt olisi kahvin aika....
Kirjattu

Pihalintu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 9 817
  • Väliaikaista kaikki
Vs: Maanantai, 6.10.08
« Vastaus #19 : 06.10.08 - klo:08:25 »

Huomenta  [:-)]                    Kolkko syyskeli  [:-I]

Pikkutervehdys Pöntölle, maailma tuulet ovat temmanneet meikäläisen, puolikuntoisena vaellan, tilkut vallanneet kotini vapaat tilat, pihahommat tekemättä, tietsikka pölyttynyt liian vähästä käytöstä, iltaisin pakotan itseni ajoissa petiin, kaikki on päälaellaan. Kaipaan sigoja  [;-)]

Alakoulussa olin jälki-istunnossa ja nurkassa harvase päivä, vaikka olin silloin hiljainen ja kiltti  [:-I]


Kaikille hyvää syksyä  [:59]


Kaffen keittoon täälläkin  [:26]
Kirjattu
koe, loiki, elä ja leiki Ole´

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 905
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Maanantai, 6.10.08
« Vastaus #20 : 06.10.08 - klo:08:32 »

Ja nyt ulkovaatteet oikeasti päälle ja katselemaan päivän lehtiä [:-)]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Jenna

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 4 324
  • Aurinkosta Mieltä Joka Päivään ;o)
Vs: Maanantai, 6.10.08
« Vastaus #21 : 06.10.08 - klo:08:49 »

Huomenta Kaikille  [:-)]

Reipasta Maanantai Päivän - Aamua  [:-)]

Nyt Aamukahvia Nauttimaan Ja Päivän Pikku Askareisiin [:26] [:27]

Mukavaa Päivää  / Alkanutta Uutta Viikkoa Jokaiselle  [:75] [:59]

 [:45] [:46] [:43] [:44] [:43] [:46] [:45]
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Maanantai, 6.10.08
« Vastaus #22 : 06.10.08 - klo:09:05 »

Huomenta kaikille tasapuolisesti.

Meillä paistaa aurinko. Koivujen latvat loistavat kullanhohtoisina tummanpuhuvaa taivasta vasten ja tuuli koivujen latvoja kaarruttaa. Värit ovat huikaisevat.

Minulla on huikaiseva nälkä. Kahvit on hörpitty vaan voileivät odottavat tekemättöminä kaapeissa. Voi kuinka pieninä palasina onkaan mun leipäni kaapeissansa. Miksei kukaan kokoa sitä palapeliä...? [:-I] Ota nyt leipä yhestä kaapista, sitte majoneesipurkki toisesta, ota tomaatti pöydältä ja juusto jääkaapista. Avaa majoneesipurkki, leikkaa tomaattisiivuja, leikkaa juustosta siivuja, rakenna leipäpalasen päälle niistä rakennelma joka pysyy kasassa! Ota vielä purjo! Leikkaa  siitäkin pari siivusta! Laita ne leivän päällimmäisiksi keikkumaan niin, että ne pysyvät siinä eivätkä ihan heti ole lattialla!!! Joskus liimaan ne leipään kiinni sinapilla, pysyy paremmin. Ja vielä aromisuola! Avaa purkki ja ripottele! Huh, mikä homma on voileivän teko!!!

Siinä syy miksi minä en vielä ole tehnyt voileipää ja minulla on karmaiseva nälkä.

TOTT

 :-))

Hmm, söiskö sen sijaan juustonaksuja............ [:-I]
Kirjattu

Jaska

  • Vieras
Vs: Maanantai, 6.10.08
« Vastaus #23 : 06.10.08 - klo:09:06 »

Oletko Jaska laskenut montako tuntia olet elämäsi aikana istunut jälki-istuntoa?  [:-DD]

Joka vuosi vähintään 2 x 2 tuntia ! Opettajana 34 vuotta ja sitten kerran istuin oman istunnon oppikoulussa...
Laske siitä !  [:-DD]
Kirjattu

mese

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 23 280
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: Maanantai, 6.10.08
« Vastaus #24 : 06.10.08 - klo:09:07 »

Huomenta Lapista!Sataa!
Olen tässä painiskellut hieman omituisen ongelman kanssa. Nokian kännykkä (6210 Navi) ei suostu ottamaan karttoja (MapLoaderilla) sisäänsä. Yöllä meni kahteen asti...huoh! Tais jäädä haaveeksi navi-kännykkä.
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

talitintti

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 1 612
Vs: Maanantai, 6.10.08
« Vastaus #25 : 06.10.08 - klo:09:08 »

Mulle iski yön aikana flunssa. Kuumetta ja nuhaa... Tuli siis vapaapäivä mutta kurja olla kipeänä. Ulkona syyskeli mutta aurinko pääsee paistamaan aina välillä. Nyt syömään myöhäistä aamupalaa.
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 380
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Maanantai, 6.10.08
« Vastaus #26 : 06.10.08 - klo:09:09 »

Minulla on huikaiseva nälkä. Kahvit on hörpitty vaan voileivät odottavat tekemättöminä kaapeissa. Voi kuinka pieninä palasina onkaan mun leipäni kaapeissansa. Miksei kukaan kokoa sitä palapeliä...? [:-I] Ota nyt leipä yhestä kaapista, sitte majoneesipurkki toisesta, ota tomaatti pöydältä ja juusto jääkaapista. Avaa majoneesipurkki, leikkaa tomaattisiivuja, leikkaa juustosta siivuja, rakenna leipäpalasen päälle niistä rakennelma joka pysyy kasassa! Ota vielä purjo! Leikkaa  siitäkin pari siivusta! Laita ne leivän päällimmäisiksi keikkumaan niin, että ne pysyvät siinä eivätkä ihan heti ole lattialla!!! Joskus liimaan ne leipään kiinni sinapilla, pysyy paremmin. Ja vielä aromisuola! Avaa purkki ja ripottele! Huh, mikä homma on voileivän teko!!!

Siinä syy miksi minä en vielä ole tehnyt voileipää ja minulla on karmaiseva nälkä.



Kuulostaa tutulta!  [:´((]
Tuossa vaiheessa mä laitan toisen kupin kahvia ja sitten ihmettelen, kun olo on ihan karmaiseva  :-O [NUT]

Sus

  • Vieras
Vs: Maanantai, 6.10.08
« Vastaus #27 : 06.10.08 - klo:09:17 »

Minulla on huikaiseva nälkä. Kahvit on hörpitty vaan voileivät odottavat tekemättöminä kaapeissa. Voi kuinka pieninä palasina onkaan mun leipäni kaapeissansa. Miksei kukaan kokoa sitä palapeliä...? [:-I] Ota nyt leipä yhestä kaapista, sitte majoneesipurkki toisesta, ota tomaatti pöydältä ja juusto jääkaapista. Avaa majoneesipurkki, leikkaa tomaattisiivuja, leikkaa juustosta siivuja, rakenna leipäpalasen päälle niistä rakennelma joka pysyy kasassa! Ota vielä purjo! Leikkaa  siitäkin pari siivusta! Laita ne leivän päällimmäisiksi keikkumaan niin, että ne pysyvät siinä eivätkä ihan heti ole lattialla!!! Joskus liimaan ne leipään kiinni sinapilla, pysyy paremmin. Ja vielä aromisuola! Avaa purkki ja ripottele! Huh, mikä homma on voileivän teko!!!

Siinä syy miksi minä en vielä ole tehnyt voileipää ja minulla on karmaiseva nälkä.



Kuulostaa tutulta!  [:´((]
Tuossa vaiheessa mä laitan toisen kupin kahvia ja sitten ihmettelen, kun olo on ihan karmaiseva  :-O [NUT]

Minäkin just tänäänkin otin tuossa vaiheessa toisen kupin kahvia. Ja sit vielä pitää lähtä tupakalle... jos se vaikka veis nälän.  [:-I] [:66] ... vaan ei! Ei auttant.  [:´((] Siinä vaiheessa alkaa jo vapisuttaa. Verensokerit liian alhaalla. Voi himskutarallaa, MIKS kaikki on aina niin vaikeeta?!
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Maanantai, 6.10.08
« Vastaus #28 : 06.10.08 - klo:10:02 »

LÖYSIN MEETWURSTIA!

Majoneesii alle, meetwurstisiivuja päälle, näiden alle leipäpala ja se oli siinä! Tilanne pelastettu ja hallinnassa!   :-))  Olin JOPA niin sinnikäs, että sain siihen vielä pari tomaattisiivua päälle. [:-DD]

TOTT
Kirjattu

Titti

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 2 137
  • Jyväskylä
Vs: Maanantai, 6.10.08
« Vastaus #29 : 06.10.08 - klo:10:02 »

Vettä tullut ja reippaasti  [:-I] Yöllä oli niin kova tuuli, että kattokin tuntui lähtevän reissuun. Syksyinen sade piiskaa ikkunaa ja mittarissa näkyy +6
Kirjattu
-Hyvät kuolevat nuorena, ihan hävettää olla hengissä -
 

Sivu luotiin 0.223 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.