Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 8.10.2008.Keskiviikko  (Luettu 1012 kertaa)

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 638
Vs: 8.10.2008.Keskiviikko
« Vastaus #30 : 08.10.08 - klo:13:01 »

 [:34]  [:-)]
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 638
Vs: 8.10.2008.Keskiviikko
« Vastaus #31 : 08.10.08 - klo:13:08 »

Nyt on kiire töihin. Mooooooi!  [:59]
Kirjattu

annulix

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 14 455
  • Ylöjärvi
Vs: 8.10.2008.Keskiviikko
« Vastaus #32 : 08.10.08 - klo:13:12 »

Aurinkoista Keskiviikkoa tältäkin pöntöltä. [:-)]
Täällä näyttää mittari yön alimpana lukemana -2. [:67]
Pitkään kesti aamulla varjopaikoissa huurteen sulaminen. Nyt on kyllä auringossa mukavan lämmintä ja varjossakin mittarissa sentään +8.
Pitää lähteä taas hetkeksi tuonne ulos puuhastelemaan, on niin kaunista ja raikkaan syksyiselle tuoksuvaa.
Mukavaa iltapäivää kaikille !
Kirjattu

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: 8.10.2008.Keskiviikko
« Vastaus #33 : 08.10.08 - klo:13:46 »

Pitäis lähtee ostamaan itelleni jonnimoinen takki. 
Inhoon vaatteiden ostoa! 
Miten sitä silloin tunteekaan ittesä mettäläiseksi?

Aurinko kuitenkin jaksaa paistaa! :-)) :-)) :-))
Kirjattu

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: 8.10.2008.Keskiviikko
« Vastaus #34 : 08.10.08 - klo:13:52 »

Hihiii, Sus.   Mistä jutellaan???? :-))
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 382
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: 8.10.2008.Keskiviikko
« Vastaus #35 : 08.10.08 - klo:14:04 »

Työpäivä ohi  [:-)] ja nyt kotia kohti  :-))

Sus

  • Vieras
Vs: 8.10.2008.Keskiviikko
« Vastaus #36 : 08.10.08 - klo:14:08 »

Hihiii, Sus.   Mistä jutellaan???? :-))

Jutellaan vaikka takeista. Mulla on ihan kauheesti takkeja, tuu hakeen. :-)) Mul on liikaa.
Kirjattu

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: 8.10.2008.Keskiviikko
« Vastaus #37 : 08.10.08 - klo:14:24 »

Sus, mä meen ny. :-))
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: 8.10.2008.Keskiviikko
« Vastaus #38 : 08.10.08 - klo:14:31 »

Sus, mä meen ny. :-))

Osta hyvä takki! :-))
Kirjattu

Marle

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 298
Vs: 8.10.2008.Keskiviikko
« Vastaus #39 : 08.10.08 - klo:14:49 »

Talo täynnä takkeja [NUT]

No niin, päivää [:-)]  Täällä etelässäkin on hieno koivuruska, melkein kaikki upean keltaisia!  Huomasin sen kun vein pyörää huoltoon ja korjattavaksi samalla: renkaat laitetaan pistosuojatut ja sellaiset joissa on heijastavaa ainetta koko renkaan ympäri, siis vanteiden vierellä.
Käsijarrun vaijeri, polkimet, nekin kun olin kursinut kasaan ilmastointiteipillä [8-)] ja täyshuolto, hinta pikkasen ylte 100 euroa. Itse kun ei osaa niin antaa alan ammattilaisen tehdä. Tuttu liike [:-)] Rannan kautta kotiin. Rannalla oli toista sataa hanhea, pulina sen mukainen. Nyt huomasi selvästi kuinka paljon valkoposket olivat pienempiä kanadalaisten serkkujensa rinnalla [:-)] Yksi vanha ukkeli sanoi että ne pitää ajaa pois, sotkevat. Sanoin jotta kyllä luonto omansa (kakan) rannalta korjaa, merivesi vie mennessään ja maa imee loput. Tutkimusten mukaan ei kaksusta vaaraa ole, toki rannalla kävely ei ehkä ole kovin mielekästä mutta ei ne hanhet enää kauaa siellä ole kun etelä alkaa vetämään oikein tosissaan. Nyt pikku päikkäreille [:-)] Tsau
Kirjattu

hippiäinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 419
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
Vs: 8.10.2008.Keskiviikko
« Vastaus #40 : 08.10.08 - klo:16:46 »

Kotona taas  [:-)] aurinkoinen ihana syysilma ulkona 9,4 lämpöä ja ruskanväriset lehdet auringonpaisteessa puissa loistaa  [:-)]
aamun kylmin oli -0,9 pakkasella.

Minniltä kiva kuva tilhiparvesta  [:-)]

Kaikille pönttölän poteville paranemisia  [:-)] [:-)]
Kirjattu

hippiäinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 419
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
Vs: 8.10.2008.Keskiviikko
« Vastaus #41 : 08.10.08 - klo:17:25 »

Tinteillä kiirettä ruokinnalla ja puidenoksilla [:-)]  jospa sitten ulkovaatetta päälle ja pikkuhiljaa koirulin kanssa pihalle ...  heips  [:-)]
Kirjattu

annulix

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 14 455
  • Ylöjärvi
Vs: 8.10.2008.Keskiviikko
« Vastaus #42 : 08.10.08 - klo:17:41 »

Olihan todella mukava sää olla ulkohommeleissa. Lehtiä melkoinen määrä jo tuli haravoiduksi pois, lisää on kyllä puissa ei siis työt lopu. :-))
Voi kun tämmöiset ilmat jatkuis, menis syksy paljon mukavammin.
Kirjattu

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: 8.10.2008.Keskiviikko
« Vastaus #43 : 08.10.08 - klo:18:18 »

Sus, mä meen ny. :-))

Osta hyvä takki! :-))

Tiiä hyvyydestä. :-))  Ostin ihan tavallisen kevyttoppapuvun, eikä maksanut paljoo.
Poikki oon.  Isoissa marketeissa saa hyötyliikuntaa ihan kerrakseen.
Tyytyväinen olen olooni.   [:70]

Sus.  Perusta nettikirppari, niin tiiä, vaikka yks takeistasii eksyis tännekin. :-))
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: 8.10.2008.Keskiviikko
« Vastaus #44 : 08.10.08 - klo:18:35 »

Sus.  Perusta nettikirppari, niin tiiä, vaikka yks takeistasii eksyis tännekin. :-))

Hyvä idis.

Mä oon saanut "köyhäinavustuksena" ihan kauheesti vaatteita. Mun tutut vissiin luulee, että mä oon köyhä vaikka mähän oon kauheen rikas. Melkein kroisos.  [:-DD] Ystävätär tyhjensi vaatekaapistaan ylimääräset mulle. (monta kassillista) Tänä kesänä naapuri tyhjensi vaatekaappiansa ja toi kaikki mulle. Siis aivan mielettömästi ja lähes käyttämättömiä vaatteita. Sit vielä yks toinenki naapuri toi mulle talvitakin. Mitähän ne musta luulee...? Nuo vaatteet ei kohta enää  mahdu mihinkään.

Voisin pistää pihakirppiksen pystyyn, sittehä mä vasta rikastuisinkin. :-))

(Suoraan sanottuna joillakin ihmisillä on selvästi joku ostovimma. Ostavat enemmän kuin koskaan kerkiivät käyttää. Ja KALLIITA vaatteita.) Nyt mulla on täällä mieletön arsenaali oikein laatuvaatetta ja silti vetelen päälle vaan T-paitaa jossa on kainalossa reikä jne. [:-DD] [:-DD] Mä en koskaan ole välittänyt paljoakaan niinku vaatteista silleen... Sitte sain vielä vaatteita - no tämä on aika surullinen juttu - mutta ystävättäreni kuoli jokunen vuosi sitten ja sieltäkin sitten tuli mulle vaatteita... [:-I] Mä en edes muista milloin oisin ostanut kaupasta vaatteen. Ennen näitä ostamani vaatteet on ostettu kirpparilta. Ja semmonen varasto on, että voisin lähtä vaikka Linnan juhliin. [:-I] :-)) On tää kans...

Itse asiassa mä oon delegoinut noita eteenpäin tuttaville paljonkin. Ihan kaikki ei oo ollu mun makuun, tai sitten koko ei oo ollu oikea. Tarvitsijoitakin on löytynyt, että hyvään tarkoitukseen ompi kierrätys osunut. [:-)]
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.178 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.