Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Perjantai 10.10.2008  (Luettu 809 kertaa)

Sus

  • Vieras
Vs: Perjantai 10.10.2008
« Vastaus #30 : 10.10.08 - klo:10:08 »

Vuonna 1992 tuli tänne etelä-suomeen, just tänäpäivänä talvi. :-O Lunta satoi
jotain 20 cm ja koska puissa oli vielä lehdet, niin monet oksat katkesivat, ja sähkötkin
oli ainaskin tästä kylätä pois koko päivän. Et semmosta  :-))

Mä muistan sen. Kun koivuissa oli keltaiset lehdet vielä ja lunta maassa kauheesti. Taisin ottaa valokuvankin. [:-)]
Kirjattu

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: Perjantai 10.10.2008
« Vastaus #31 : 10.10.08 - klo:10:08 »

 :-)) Onpa tyytyväinen kurre Mesiksen viestissä. :-))
Entäs Tiinan laittama kuva.  On tosi hauska. :-))

Mä menen jatkamaan unia ja eiköhän Kaijakin ala kohta sipsuttelemaan omaan sänkyynsä.

Ehei, en sipsutellut sänkyyn vaan ajoin töihin!  [:-)]

Kaija, en muistanut viestiä kirjoittaessani, et vastahan sulla oli yöhuki.
Nooo, jonnenni olit kuitenkin menossa pöntön kautta. [:-)]

Ulkona on satanut yöllä.  On kostee ilma.  Lämmintä seitsemän astetta.

Pirtsakkaa päivää. [:45] [:45] [:45]
Kirjattu

Minni

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 778
  • Itä-Uusimaa
Vs: Perjantai 10.10.2008
« Vastaus #32 : 10.10.08 - klo:10:12 »

Mulla on yks tollanen, vähän vastaava automaatti, kuin Tiinalla.
Mutta täällä on niin kauhian paljon tinttaroita, että tollaisia pömpeleitä
pitäisi olla ainaskin kymmenen kpl, muuten tulisi kauhea tappelu.
Näille tinttaroille sopii sellainen automaatti, mistä haetaan pähkinä, ja sitten mennään
muualle syömään.  [:-)]
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: Perjantai 10.10.2008
« Vastaus #33 : 10.10.08 - klo:10:18 »

Mulla on yks tollanen, vähän vastaava automaatti, kuin Tiinalla.
Mutta täällä on niin kauhian paljon tinttaroita, että tollaisia pömpeleitä
pitäisi olla ainaskin kymmenen kpl, muuten tulisi kauhea tappelu.
Näille tinttaroille sopii sellainen automaatti, mistä haetaan pähkinä, ja sitten mennään
muualle syömään.  [:-)]

En yhtään muista mistä olen ostanut nuo automaatit, mulla on niitä kaksi samanlaista. Noitahan on olemassa paljon isompiakin, olen nähnyt ainakin yhdessä puutarhamyymälässä täällä Lahdessa. Ja tossa pienessäkin on joskus roikkunut 5 kpl tinttejä yhtäaikaa [:-DD]. Varmaan tuollaisen voisi itsekin tehdä jostain tiheästä verkosta, sitten voisi tehdä sen kokoisen kun haluaa. Verkkoautomaatit myös säästää pähkinän menekkiä koska siitä tintit ei saa mitään vietäväksi kätköihinsä vaan kaikki nokitaan paikanpäällä. [:-)]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Paikalla Paikalla
  • Viestejä: 58 910
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Perjantai 10.10.2008
« Vastaus #34 : 10.10.08 - klo:10:21 »

ulos
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

-muru-

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 768
  • Kotka
Vs: Perjantai 10.10.2008
« Vastaus #35 : 10.10.08 - klo:13:05 »

Ihana kuva, Tiina! :-))

Mä oon ettinyt just tuommosta automaattia, mutta en oo löytäny. [:-(] Tosin en oo ettiny kuin Prismasta, jos ois auto, vois kierrellä ja kaarrella etsintämatkoilla, mutku... Prismassa ei oo. Pitäisköhän pyytää heitä tilaamaan. [:66] Että: "Tiätteks te se semmonen pähkinöille tarkoitettu lintujenruokinta-automaatti, jonka nimeä en tiedä, mutta siinä on niinku tiheätä verkkoa, että pähkinät ei pääse ulos, eikä närhi sisään..." [:-DD]

Sus, ootkos käynyt katsomassa MCKoneelta?
Siellä on paljon erilaisia lintujutskia. Oravallekin automaatteja.
Kirjattu

-muru-

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 768
  • Kotka
Vs: Perjantai 10.10.2008
« Vastaus #36 : 10.10.08 - klo:13:10 »

Huomenta ! Eipähän tarvitse minunkaan ensi perjantaina mennä kouluun ! Eikä torstaina eikä keskiviikkona ja joululoma on saatu näin vähän pitenemään. Nyt puurolle ja pakkaamaan ! Hauskaa viikonlopun aloitusta kaikille !   :-))
Tossa pohdittiin Pasilan ( H:ki ) parkkitilannetta, voisiko siellä jättää auton turvallisesti jonnekin illalla konsertin ajaksi ? Jos junat kulkee milloin huvittaa, on aika riskaabelia seistä Järvenpään asemalla niitä odottelemassa...
Please, jos joku tietää, kerro !
Areenan oma parkki on kuulema aika tukkoinen paikka nykyisellään.

Kai nuo metrot sentään kulkee? Minun pitäisi Rastilasta tulla sinne Areenalle metrolla.
Ellen nyt sitten taistele taksista  [:-I]

Jaska, teidän täytyy tulla sinne jo hyvissä ajoin. Ovethan aukeavat jo 19.30.
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 384
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Perjantai 10.10.2008
« Vastaus #37 : 10.10.08 - klo:13:19 »

Mä olin suunnitellut karkaavani yhdeltä, mutta just nyt ei ole ketään, joka voisi tulla mut vapauttamaan tästä rintamavastuusta  [:´((]
Ruokakauppareissu odottaa ja muutenkin olisi ollut hienoa lähteä ulos aurinkoon!

Taina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 171
  • Kerava
Vs: Perjantai 10.10.2008
« Vastaus #38 : 10.10.08 - klo:13:23 »

Autonrengaskaupoilla tuli käytyä, pitää ostaa 6 nastarengasta kun Mannessakaan ei ole nastoja.
Ensi viikolla hoidelllan renkaiden vaihdot, toki en vielä nastoja laita Hopeanuoleen alle (Manneen laitetaan) mutta pitää hoitaa vanteille vaihdot nyt kun renkaat saa vähän halvemmalla.
Rahan menoa ei voi estää, ei sitten mitenkään!
Kirjattu

annulix

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 14 455
  • Ylöjärvi
Vs: Perjantai 10.10.2008
« Vastaus #39 : 10.10.08 - klo:13:49 »

Täällä on ruokakauppareissu jo suoritettu. Siinä aina muutama tunti vierähtää kun täältä maaseudulta käydään ensin vähän Tampereen puolella ja sitten tässä oman kaupungin keskustassakin usein tulee asioita hoideltua.
Aamu oli hiukan harmaa, nyt aurinko paistelee mukavasti. Kiva lähteä taas tuonne ulos vähän puuhastelemaan.
Mukavaa Perjantaita kaikille ! [:-)]
Kirjattu

Henri

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 10 832
  • Pirkanmaa
Vs: Perjantai 10.10.2008
« Vastaus #40 : 10.10.08 - klo:15:05 »

Iltapäivää! [:-)] [:-)]

Ulkona on puolipilvinen, tuulinen ja +10 asteinen sää. Aurinkokin paistelee välillä.

Tintit käy ruokinnalla ahkeraan.  Nyt alkoi syysloma!! Ja Hesan reissu edessä, mahtavaa! [:5] [:5]
Kirjattu

Jaska

  • Vieras
Vs: Perjantai 10.10.2008
« Vastaus #41 : 10.10.08 - klo:16:14 »

Huomenta ! Eipähän tarvitse minunkaan ensi perjantaina mennä kouluun ! Eikä torstaina eikä keskiviikkona ja joululoma on saatu näin vähän pitenemään. Nyt puurolle ja pakkaamaan ! Hauskaa viikonlopun aloitusta kaikille !   :-))
Tossa pohdittiin Pasilan ( H:ki ) parkkitilannetta, voisiko siellä jättää auton turvallisesti jonnekin illalla konsertin ajaksi ? Jos junat kulkee milloin huvittaa, on aika riskaabelia seistä Järvenpään asemalla niitä odottelemassa...
Please, jos joku tietää, kerro !
Areenan oma parkki on kuulema aika tukkoinen paikka nykyisellään.
Kai nuo metrot sentään kulkee? Minun pitäisi Rastilasta tulla sinne Areenalle metrolla.
Ellen nyt sitten taistele taksista  [:-I]
Jaska, teidän täytyy tulla sinne jo hyvissä ajoin. Ovethan aukeavat jo 19.30.


Joo, ei ole ollut kyseessä kuin VR ja sen luotettavuus.
Aina on oltu ajoissa konsertissa, nyt päätettiin tulla omalla autolla, parkkihallikin löytyi netin avulla !  [:-)]

Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Perjantai 10.10.2008
« Vastaus #42 : 10.10.08 - klo:16:18 »

Ihana kuva, Tiina! :-))

Mä oon ettinyt just tuommosta automaattia, mutta en oo löytäny. [:-(] Tosin en oo ettiny kuin Prismasta, jos ois auto, vois kierrellä ja kaarrella etsintämatkoilla, mutku... Prismassa ei oo. Pitäisköhän pyytää heitä tilaamaan. [:66] Että: "Tiätteks te se semmonen pähkinöille tarkoitettu lintujenruokinta-automaatti, jonka nimeä en tiedä, mutta siinä on niinku tiheätä verkkoa, että pähkinät ei pääse ulos, eikä närhi sisään..." [:-DD]

Sus, ootkos käynyt katsomassa MCKoneelta?
Siellä on paljon erilaisia lintujutskia. Oravallekin automaatteja.

Ehä mää missään oo käynny ettimässä, kun kaikki on aina kiinni kyydeistä. Täältä on niin vaikia päästä mihinkään. [:´((] Missähän se MCKone sijaitsee...?
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Perjantai 10.10.2008
« Vastaus #43 : 10.10.08 - klo:16:33 »

Jess!
Sainpa kyyditsijän ja kävin kaupassa tekemässä SUUUUUUURostokset! Ja kyllähän minä ostinkin! :-)) Mut en kyl mitään turhaa. Kaikkee painavaa ja säilyvää, kuten tuoremehuja, limunaatia, linnunruokia talipötkylöistä lähtien (en kyllä niitä vielä oo ulos laittamassa) ja kauraa ja talipalloja. Ja erilaisia säilykkeitä purkeissa ja siis kauheest kaikkee, ettäs tiedätte. [:-DD] Ei sitte tartte pyörällä taas aikoihin rahdata kuin jotakin pientä. Nyt on millä mällätä. Ja kyllähän minä mälläänkin! [:-DD]

Arvatkaas mitä ostin muun muassa...? No, ARVATKAA! :-))

-no tiätysti APPELSIINIJUGURTTIA! [:-)] :-))

Arvatkaa mikä unohtu?

-no tiätysti KARKIT! [:´((] [:-(] [:´((] Nytteioo suklaatii eikä lakrittii. Kuin mä pärjään??? Nooh, suklaatinhimoo tyydyttää kyl kaakao ja lakrittii on ehkä tullu syötyä tarpeeks viime päivinä... Niin ja on mulla semmosia lakrittinmakuisia pastilleja, että kyllä mä varmaankin henkissä pysyn. Älkää olko huolissanne. :-))
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Perjantai 10.10.2008
« Vastaus #44 : 10.10.08 - klo:16:35 »


Sus, ootkos käynyt katsomassa MCKoneelta?
Siellä on paljon erilaisia lintujutskia. Oravallekin automaatteja.

Onks tuo MCKone Makkonen, siis...? Niin tuttu tuo nyt kyllä ompi tuo sana... Sehän on ihan lähellä, Makkonen, sinnehän pääseepi polkuautolla!
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.377 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.