Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Uusia perheenjäseniä esittäytyy  (Luettu 585 kertaa)

-muru-

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 768
  • Kotka
Vs: Uusia perheenjäseniä esittäytyy
« Vastaus #15 : 12.10.08 - klo:17:20 »

Kiitos -muru- , täytyypäs käydä.  Gekot ovat lähinnä poikani harrastus, mutta
itsekkin niistä pidän.  Molemmilla on aivan eri persoona ja ne ovat molemmat
tosi seurallisia.
Niin, nuorten harrastus enimmäkseen nuo liskot, käärmeet ja gekot ovat.
Minä olenkin siellä sellainen kummajainen  [:-DD]
Niin rakkaita ovat nuo läskihännät minulle. Vaikka joillekin ne ovat VAIN gekkoja  :-O
Jos pojallesi tulee joskus jotakin kysyttävää gekkojen kanssa, käskepä minulle kirjoitella.

Kirjattu

Ruuti

  • Vieras
Vs: Uusia perheenjäseniä esittäytyy
« Vastaus #16 : 12.10.08 - klo:17:27 »

Luppakorvat seikkailee taas
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Uusia perheenjäseniä esittäytyy
« Vastaus #17 : 12.10.08 - klo:17:33 »

Heh, tämä nyt ei suoranaisesti asiaan liity, mut mää taidan olla vähän kummajainen noiden gerbiilien kanssa... Niitähän useimmiten hankitaan lapsiperheisiin... ja mää 4v. eiku 47v. oon aivan lääpälläni niihin. :-))

Se alkoi kyl siitä että mää vaa suostuin hoitotädiksi erään pienen tytön gerbiilikaksikolle ja ne muutti mun luo ja... sitten kun aika heistä jätti, niin puoli vuotta... ja ei ku ostamaan gerbiilejä! Ihan ittelle. :-)) Niin olin niihin ihastunut, ovat niin veikeitä.

Mutta - kuten muru tietääkin - mä pelkään noita liskoja... [:4] Nehän syö mut! [:67]
 :-))
Kirjattu

-muru-

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 768
  • Kotka
Vs: Uusia perheenjäseniä esittäytyy
« Vastaus #18 : 12.10.08 - klo:17:41 »

Heh, tämä nyt ei suoranaisesti asiaan liity, mut mää taidan olla vähän kummajainen noiden gerbiilien kanssa... Niitähän useimmiten hankitaan lapsiperheisiin... ja mää 4v. eiku 47v. oon aivan lääpälläni niihin. :-))

Se alkoi kyl siitä että mää vaa suostuin hoitotädiksi erään pienen tytön gerbiilikaksikolle ja ne muutti mun luo ja... sitten kun aika heistä jätti, niin puoli vuotta... ja ei ku ostamaan gerbiilejä! Ihan ittelle. :-)) Niin olin niihin ihastunut, ovat niin veikeitä.

Mutta - kuten muru tietääkin - mä pelkään noita liskoja... [:4] Nehän syö mut! [:67]
 :-)) 


Odotas kun näet meidän läskihännät. Nehän vamppaa sinut  [:-DD]
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Uusia perheenjäseniä esittäytyy
« Vastaus #19 : 12.10.08 - klo:18:06 »


Odotas kun näet meidän läskihännät. Nehän vamppaa sinut  [:-DD]

Saa nähhä... [:-I] [:-DD]

Gerbbareista vielä... sit kun mää ostin ne, ihan puhelimella vaan ostin ja tutut kävi ne autolla noutamassa. Piti ostaa kaks, mut ostinkin vahingossa kolme... [:-I] :-)) Ja se jota mun "ei pitänyt ostaa" osoittautuikin heistä kaikkein energisimmäksi, rohkeimmaksi ja uteliaimmaksi. :-)) Siihen miks vahingossa ostin kolme, liittyi yks hassu väärinkäsitys puhelimessa, mut onneks tuli se väärinkäsitys. Kivaa kun on kolme, sitä enemmän riittää huisketta ja katseltavaa ja hymyä. [:-)]

Jännää, että nuokin kolme ovat keskenään TÄYSIN eri luonteisia. Ihan omia yksilöitänsä. [:-)]
Kirjattu

Pyryharakka

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 532
Vs: Uusia perheenjäseniä esittäytyy
« Vastaus #20 : 12.10.08 - klo:18:13 »

Odotas kun näet meidän läskihännät. Nehän vamppaa sinut  [:-DD]

Hurmaava on...  [:-DD]

Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Uusia perheenjäseniä esittäytyy
« Vastaus #21 : 12.10.08 - klo:18:27 »

 [:-DD]
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Uusia perheenjäseniä esittäytyy
« Vastaus #22 : 12.10.08 - klo:18:40 »

Täytyykin kertoa yks juttu, joka tuli just mieleen. Eräs tuttava oli aikoinaan YK:n rauhaturvajouloissa Israelissa. Ravintolaillan päätteeksi hän oli mennyt teltassa makuupussiinsa alasti nukkumaan, mutta makuupussissa oli jotaki muutakin... siellä oli... PUOLIMETRINEN LISKO! [:67]

Kertoi, että KYLLÄ HÄNTÄ VIETIIN! Mutta niin vietiin liskoakin! Pelästyivät molemmat yhtä paljon. [:-DD] Osoittautui, että se oli "vain" gekko ja nehän eivät ole vaarallisia. Mutta eihän hän siellä pussissa alasti tiennyt mikä siellä oli... Aapuuvaa!!!

Mä oisin kuallu. [:-DD]
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 646
Vs: Uusia perheenjäseniä esittäytyy
« Vastaus #23 : 12.10.08 - klo:18:42 »

Hui!!!
Koska Susu tulee taas Gerbukuvia?  [:57]
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Uusia perheenjäseniä esittäytyy
« Vastaus #24 : 12.10.08 - klo:18:45 »

Hui!!!
Koska Susu tulee taas Gerbukuvia?  [:57]

Heti sit ku mä oon taas ottanu niitä. [:-DD]
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 646
Vs: Uusia perheenjäseniä esittäytyy
« Vastaus #25 : 12.10.08 - klo:18:47 »

 :-))
Kirjattu

Luppakorva

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 699
  • Nettimaskotti
    • kennel Goldbird´s
Vs: Uusia perheenjäseniä esittäytyy
« Vastaus #26 : 13.10.08 - klo:00:13 »

Heh, tämä nyt ei suoranaisesti asiaan liity, mut mää taidan olla vähän kummajainen noiden gerbiilien kanssa... Niitähän useimmiten hankitaan lapsiperheisiin... ja mää 4v. eiku 47v. oon aivan lääpälläni niihin. :-))

Se alkoi kyl siitä että mää vaa suostuin hoitotädiksi erään pienen tytön gerbiilikaksikolle ja ne muutti mun luo ja... sitten kun aika heistä jätti, niin puoli vuotta... ja ei ku ostamaan gerbiilejä! Ihan ittelle. :-)) Niin olin niihin ihastunut, ovat niin veikeitä.

Mutta - kuten muru tietääkin - mä pelkään noita liskoja... [:4] Nehän syö mut! [:67]
 :-))



On meillä ollu gebsujakin.  Alma ja Bertta
Tuo Bertta oli vähän lempeämpi kuin tuo Alma.  Oli ne ihania paljon olivat vapaana.
Kunnes... piti lähteä lomille ja gebsut hoitoon, mutta samana aamuna tytöt olivatkin
piiloutuneet astianpesukoneen sisälle ja siinä olikin hommaa saada ne sieltä pois.
Iso nippu ohuita johtoja oli poikki purtu, nämä mekaanikot saivat aika pahaa jälkeä  :-))
Vaistosivat kait joutuvansa hoitoon.

Oppia ikä kaikki. 

Kyllä itku tuli, kun tuli hyvästien aika.
Kirjattu
Entinen Mercinikka
Koirat eivät ehkä lisää vuosia elämääni,mutta varmasti lisäävät elämää vuosiini.

Anniina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 014
Vs: Uusia perheenjäseniä esittäytyy
« Vastaus #27 : 13.10.08 - klo:12:06 »

Voi miten suloisia kavereita luppakorvalla on  [:35]

Ja, että Muru=Geggo  :-)) Enpä olis arvannut. Itsekkin käyn jonniin verran tuolla herppi.net:issä, mutta lähinnä seurailen sivusta.
Tinnunculus (minäkö lintuharrastaja  [:-DD] ) taitaa olla miun nicci. On hyvä muisti  [:-I]
Jännän värinen tuo toinen leoski.
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Uusia perheenjäseniä esittäytyy
« Vastaus #28 : 13.10.08 - klo:12:25 »

Ihanat gerbiilitkin Luppiksella ollut. [:36]

Mä en voi näiden antaa vapaana juoksennella, kun sattuu oleen yks, joka kanssa varmaan "tykkäisi" niistä, meinaan Kirsikka-kissa. :-)) Sen lisäksi tässä töllissä on kyllä niin paljon kaiken maailman koloja ja rakosia, että en kyllä löytäisi niitä mistään. Yks tuttava kertoi pitävänsä asunnossaan niitä vapaana. (Eivät kuulemma olleet syöneet johtoja, ja menivät itse avoinna olevaan häkkiin takaisin nukkumaan.)  Kertoi, että yöllä, kun joku vilistää naaman yli, niin hän vaan aattelee, että "Aha." :-)) Ne pystyy HYPPÄÄMÄÄN SÄNKYYN! Siis niin korkeelle, noin pienet! Mutta niiden yks nimityshän onkin Mongolian hyppymyyrä. [:-)]

Tässä esimerkki hyppimisestä, gerbiilien agilitya (linkki ollu ennenkin Pöntöllä):
http://www.youtube.com/watch?v=NwNJi6SUOeE&feature=related

Suosittelen sydämestäni tuon kattomista, se on kyllä niin ihana ja pirtee esitys, että pois tieltä! Jos mistä, niin tuosta tuun hyvälle tuulelle, kattelen sen aina ku muistan. :-)) Äänet päälle, taustakipale sopii ku nyrkki silmään ja nenä päähän! Piste iin päälle! :-))
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 646
Vs: Uusia perheenjäseniä esittäytyy
« Vastaus #29 : 13.10.08 - klo:15:21 »

Voi vitsi, iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihana video, ja se musiikki  :-)).
Siinä oli vauhtia kerrakseen. Kyllä, kyllä tuli hymyä huuleen.  [:-)] [:-)]
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.317 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.