Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Äänestys

Osaatko vaihtaa sulakkeen?

Osaan
- 37 (97.4%)
En osaa
- 1 (2.6%)

Äänestäjiä yhteensä: 33


Kirjoittaja Aihe: Osaatko vaihtaa sulakkeen? Gallup  (Luettu 820 kertaa)

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 385
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Osaatko vaihtaa sulakkeen? Gallup
« Vastaus #45 : 11.10.08 - klo:18:17 »

Sus, löytyykö ne kuvat vielä?
Multa jäisi Nukketalo tekemättä. Se vaatisi liikaa huolellisuutta ja pikkutarkkaa näpertämistä, joka on enemmän tuon mun laillisesti vihityn aviomieheni heiniä!  [;-)]

Sus

  • Vieras
Vs: Osaatko vaihtaa sulakkeen? Gallup
« Vastaus #46 : 11.10.08 - klo:18:31 »

On ne mulla koneella jossaki ja on ne Photobucketissakin... siellä vaan on mulla yli 1000 kuva... köh... Jos se ketju löytyisi... Ettei ollu vanhan Pönttölän aikoihin. Miepäs vähä vilkasen...
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Osaatko vaihtaa sulakkeen? Gallup
« Vastaus #47 : 11.10.08 - klo:18:37 »

Sus, löytyykö ne kuvat vielä?
Multa jäisi Nukketalo tekemättä. Se vaatisi liikaa huolellisuutta ja pikkutarkkaa näpertämistä, joka on enemmän tuon mun laillisesti vihityn aviomieheni heiniä!  [;-)]

Tästä löytyy nukkekodin saunakuvat ainakin, +kissa (vielä keskeneräisen) nukkekodin olohuoneessa.  [:-DD]

http://www.ponttokamera.net/foorumi4/index.php?topic=900.1140
Kirjattu

mir

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 3 714
  • kaikkimullehetinyt
Vs: Osaatko vaihtaa sulakkeen? Gallup
« Vastaus #48 : 11.10.08 - klo:18:39 »

Mä olen rakentanut mökin ulkohuussin. Moottorisahalla sahasin puut ja laudat sopiviksi jne. Kehikoiden pystytyksessä auttoi mies, mutta hän ei silloin ehtinyt enempää sitä tehdä, niin mä jäin rakentamaan sen lopppun. Pömpeli on vieläkin käytössä.
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 385
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Osaatko vaihtaa sulakkeen? Gallup
« Vastaus #49 : 11.10.08 - klo:18:40 »

Sus, monesko sivu

Jestas, mit'h'n m' olen painanut, kun multa katosi ' eikun siis @ a umlaut@ ja heittomerkit ja kysymysmerkki_

Sus

  • Vieras
Vs: Osaatko vaihtaa sulakkeen? Gallup
« Vastaus #50 : 11.10.08 - klo:18:43 »

Sus, monesko sivu


Tuo linkki vie suoraan sille sivulle, ne on tuolla sivulla.

Aiemmat kuvat oli vanhalla foorumilla, (tai siis pari kuvaa enemmän), voin mä ne koneelta etsiä, menee kyl vähän aikaa...
Kirjattu

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 385
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Osaatko vaihtaa sulakkeen? Gallup
« Vastaus #51 : 11.10.08 - klo:18:45 »

Sus, mä päädyin sivulle 77 eikä ne olleet siellä  [:-(]

Kaija

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 25 385
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Osaatko vaihtaa sulakkeen? Gallup
« Vastaus #52 : 11.10.08 - klo:18:47 »

Mä olen rakentanut mökin ulkohuussin. Moottorisahalla sahasin puut ja laudat sopiviksi jne. Kehikoiden pystytyksessä auttoi mies, mutta hän ei silloin ehtinyt enempää sitä tehdä, niin mä jäin rakentamaan sen lopppun. Pömpeli on vieläkin käytössä.


Tuokin homma jäisi multa tekemättä! Mä en uskaltaisi ottaa riskiä, että pömpeli kaatuu kesken asioiden hoitamisen  [:67]

Sus

  • Vieras
Vs: Osaatko vaihtaa sulakkeen? Gallup
« Vastaus #53 : 11.10.08 - klo:18:51 »

Löyty nukkekodin vessa ja vinttikerrosta. :-))

Tuo nukkekodin teko on kyl semmonen ikuisuusprojekti, se on aina kesken. Näiden lisäksi siinä on olohuone, keittiö ja lastenhuone.  :-)) Tuo vessakin on nykyään sisustetumpi kuin tuossa...siellä on mm. kylpyamme + muuta krääsää, tein vessapaperirullankin. [:-DD]

Kaikki kalusteet oon tehnyt itse, sohvasta lähtien. En oikeestaan oo ostanut kuin nuo kaksi valkoista tuolia ja tuon kirjoituskoneen ja ompelukoneen.

Ei noista kuvista kyllä paljon mitään näe, siellä on nykyään paljon enemmän ja suunnitelmia vieläkin enemmän, kukaan vaan ei tee mitään... [:-I] :-))
Kirjattu

mese

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 23 280
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
Vs: Osaatko vaihtaa sulakkeen? Gallup
« Vastaus #54 : 11.10.08 - klo:18:59 »

Ai ai, ai laik! tuota Susun nukketaloa. [:-DD]
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Taina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 171
  • Kerava
Vs: Osaatko vaihtaa sulakkeen? Gallup
« Vastaus #55 : 11.10.08 - klo:19:00 »


Tainalla oli tästä hauska tarinakin: Taina oli punnertanut pakua ylös ja joku mies oli pysähtynyt henkilöautonsa kanssa siihen viereen ja aikansa tarkkailtuaan avannut auton ikkunan ja sanonut, että hän vain halusi nähdä, onnistuuko pakun renkaiden vaihto naiselta  [:-DD]

Kertookos tarina sitä, saiko mies sanomisensa jälkeen tunkista päähän, tms  [:-I]

Ei ilmeisesti saanut! Pikkusiskolla on pitkä pinna!  [:-)]

Ei, vaan tunkki oli auton alla niin sitä ei  saanut riittävän nopeasti käsiin sieltä  [:-DD]
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Osaatko vaihtaa sulakkeen? Gallup
« Vastaus #56 : 11.10.08 - klo:19:06 »

Sus, mä päädyin sivulle 77 eikä ne olleet siellä  [:-(]

On on. Viestit numero 120 ja 117. Saunakuvat on n:o120 ja kissakuva n:o117. [:-)]
Kirjattu

annulix

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 14 455
  • Ylöjärvi
Vs: Osaatko vaihtaa sulakkeen? Gallup
« Vastaus #57 : 11.10.08 - klo:19:13 »

Ootte uskomattoman taitavia.  [:-I]
Renkaanvaihto kenties juuri ja juuri henkilöautoon onnistuisi. Teoriassa tiedän. Tuskin uskaltaisin kävelyvauhtiakaan sillä sitten ajaa.Jos olisin maailman ääressä aivan yksin, kai olisi pakko yrittää. [:-I]

Sokeripalasta en tiedä tuon taivaallista ellei isäntä hoida näitä hommia, soitan nuorimmaiselle että äiskä on pulassa. [:-DD]

PuuCeen rakentaminen jäisi. Riuku kenties onnistuisi.  Tai sitten kyykkisin pusikossa.  [:-DD]

Ja nukkekoti, siihen ei todellakaan kärsivällisyyteni riittäisi. Ei mun kipeillä sormien nivelillä tehdä mitään noin hiuksenhienoa. Ei olisi taito nuorempanakaan riittänyt.

Hatunnosto kaikille. [:-)]
Kirjattu

Rouva Hömötiainen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 645
  • Tallinn, Estonia
Vs: Osaatko vaihtaa sulakkeen? Gallup
« Vastaus #58 : 11.10.08 - klo:20:14 »

Sulakkeet kyllä osaan vaihtaa - ja on pakko osata! Renkaatkin osaan vaihtaa ja olen tehnytkin.
Ja tänään ostin taskulampun, kun nuo loukutushommat vaatii sellaistakin. Miehelläni oli kaikenlaisia vehkeitä, mutta enhän minä niitä osaa käyttää. On ollut pakko opetella edes jotain hommia, kun on yksin jäänyt.
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Paikalla Paikalla
  • Viestejä: 58 935
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Osaatko vaihtaa sulakkeen? Gallup
« Vastaus #59 : 11.10.08 - klo:20:58 »

Mihin se sulake pitäisi vaihtaa [:-I]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     
 

Sivu luotiin 0.233 sekunnissa. 29 kyselyä tietokannasta.