Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Maanantai 13.10.2008  (Luettu 1897 kertaa)

Jaska

  • Vieras
Vs: Maanantai 13.10.2008
« Vastaus #60 : 13.10.08 - klo:16:21 »

Voi teitä pilkunviilaajia, täähän on ihan normaalia koulussa:"Eksä nyt tajuu, mähän tarkotin just sitä, mitä piti, tuli vaan pieni kirotusvihre !"  [:-DD] Evikselle : [:1]
Sus: Kyllä Peppi Pitkätossulla oli ainakin paljon omia sanoja myös ruotsinkielisessä versiossa... :-))
Kirjattu

Pyryharakka

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 532
Vs: Maanantai 13.10.2008
« Vastaus #61 : 13.10.08 - klo:16:22 »

Pollopuu, ilman ö-pilkkuja...



 [:-DD]
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Paikalla Paikalla
  • Viestejä: 58 921
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Maanantai 13.10.2008
« Vastaus #62 : 13.10.08 - klo:16:23 »

Taas kotona piiiiitkäään työpäivän jälkeen
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: Maanantai 13.10.2008
« Vastaus #63 : 13.10.08 - klo:16:25 »

Sus: Kyllä Peppi Pitkätossulla oli ainakin paljon omia sanoja myös ruotsinkielisessä versiossa... :-))

Juu, muistan kun Peppi etsi pitkään pönkkiä (ruots. vissiin spönk) mutta ei tainnut sitä löytää. [:-DD]
Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

hippiäinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 419
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
Vs: Maanantai 13.10.2008
« Vastaus #64 : 13.10.08 - klo:16:36 »

Kotona taas  [:-)] ja siinähän se aherrusviikko jo on hyvällä mallilla kun maanantaista on selvitty  [:-I] 
Pilvistä ja tuulista on ulkona ja jokunen tip tip tip taivaalta tipahtelee ei taida tulla hyvää ulkoilu ehtoota  [:-(]  Tinteilla kiirettä puidenoksilla ja ruokinnalla ja oravakin vilahti pihamännikössä  [:-)]
Kirjattu

Jaska

  • Vieras
Vs: Maanantai 13.10.2008
« Vastaus #65 : 13.10.08 - klo:16:36 »

Sus: Kyllä Peppi Pitkätossulla oli ainakin paljon omia sanoja myös ruotsinkielisessä versiossa... :-))
Juu, muistan kun Peppi etsi pitkään pönkkiä (ruots. vissiin spönk) mutta ei tainnut sitä löytää. [:-DD]

Spunk: Kun Tommi ja Annika kysyivät, mikä se oli, Peppi vastasi: "Kunpa tietäisin, ainakaan se ei ole pölynimuri."
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 653
Vs: Maanantai 13.10.2008
« Vastaus #66 : 13.10.08 - klo:16:53 »

Kysyin oraakkelilta, mikä on pollopuu ja se sanoi jotta hauskanpitäminen, eli Evis meni vaan hauskaa pitämään  [:-DD] [:-DD] -pollopuidensa kanssa.  [:-DD]
Kirjattu

Liinu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 639
Vs: Maanantai 13.10.2008
« Vastaus #67 : 13.10.08 - klo:16:56 »

Kysyin oraakkelilta, mikä on pollopuu ja se sanoi jotta hauskanpitäminen, eli Evis meni vaan hauskaa pitämään  [:-DD] [:-DD] -pollopuidensa kanssa.  [:-DD]

Järjestäen sitä samalla meillekin. :-))
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 653
Vs: Maanantai 13.10.2008
« Vastaus #68 : 13.10.08 - klo:17:01 »

 :-)) joo.

Kysyin oraakkelilta ihan päivänpolttavan kysymyksen:Tykkäätkö kärpäsistä? Se vastasi:Rakastan niin että tärisen.  [:-DD]
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Maanantai 13.10.2008
« Vastaus #69 : 13.10.08 - klo:17:02 »


Sus: Kyllä Peppi Pitkätossulla oli ainakin paljon omia sanoja myös ruotsinkielisessä versiossa... :-))

Ai ruotsikskin voi keksiä omia sanoja? :-)) Voiks niin hyvin ku suomeks? No sen mä kyllä uskon, että PEPPI PITKÄTOSSULTA se onnistuu! Mähän oon muutes ihan armoton Peppi-fani! Peppi on mun suurin idoli! Mähän oon itte Peppi Pitkätossu... tai no ainaski noin suurinpiirtein, tää asuntokin on ku Huvikumpu. Ihan oikeesti. [:-DD] Peppi Sustossu. Sus Peppitossu.  [:-DD] Ilkalle oon joskus sanonu, että mää oon OIKEA Peppi Pitkätossu ja se on jäänny meillä vähä semmoseks "lentäväks lauseeks" jota aina joskus vähä toistellaan. Jostaki kumman syystä... [:-I] [:-DD]
Kirjattu

Pyryharakka

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 532
Vs: Maanantai 13.10.2008
« Vastaus #70 : 13.10.08 - klo:17:03 »

Minulle oraakkeli vastasi kun tiedustelin mikä on pollopuu. "Se josta äitisi sinua varoitti".  [:-DD]
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Maanantai 13.10.2008
« Vastaus #71 : 13.10.08 - klo:17:04 »

Sus: Kyllä Peppi Pitkätossulla oli ainakin paljon omia sanoja myös ruotsinkielisessä versiossa... :-))
Juu, muistan kun Peppi etsi pitkään pönkkiä (ruots. vissiin spönk) mutta ei tainnut sitä löytää. [:-DD]

Spunk: Kun Tommi ja Annika kysyivät, mikä se oli, Peppi vastasi: "Kunpa tietäisin, ainakaan se ei ole pölynimuri."

 [:-DD] [:-DD] [:-DD]
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 653
Vs: Maanantai 13.10.2008
« Vastaus #72 : 13.10.08 - klo:17:05 »

 Pyris, :-))  Toivottavasti Evis on varovainen siellä hauskanpidossa  :-))
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 653
Vs: Maanantai 13.10.2008
« Vastaus #73 : 13.10.08 - klo:17:07 »


Sus: Kyllä Peppi Pitkätossulla oli ainakin paljon omia sanoja myös ruotsinkielisessä versiossa... :-))

Ai ruotsikskin voi keksiä omia sanoja? :-)) Voiks niin hyvin ku suomeks? No sen mä kyllä uskon, että PEPPI PITKÄTOSSULTA se onnistuu! Mähän oon muutes ihan armoton Peppi-fani! Peppi on mun suurin idoli! Mähän oon itte Peppi Pitkätossu... tai no ainaski noin suurinpiirtein, tää asuntokin on ku Huvikumpu. Ihan oikeesti. [:-DD] Peppi Sustossu. Sus Peppitossu.  [:-DD] Ilkalle oon joskus sanonu, että mää oon OIKEA Peppi Pitkätossu ja se on jäänny meillä vähä semmoseks "lentäväks lauseeks" jota aina joskus vähä toistellaan. Jostaki kumman syystä... [:-I] [:-DD]


Olisit voinut laittaa nimimerkiksikin vaikka Peppi, tai vaikka yhdistää Peppiä ja Susua............PepSu  :-))
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Maanantai 13.10.2008
« Vastaus #74 : 13.10.08 - klo:17:07 »

Jestas noita oraakkelin vastauksia. [:-DDD]

Ja mainion pyriön taas löysi Pyris poll... pöll...pollopuuhun ilman ö-pilkkuja. [:-DD]
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.236 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.