Lainaus käyttäjältä: Sus - 13.10.08 - klo:17:02Lainaus käyttäjältä: Jaska - 13.10.08 - klo:16:21Sus: Kyllä Peppi Pitkätossulla oli ainakin paljon omia sanoja myös ruotsinkielisessä versiossa... Ai ruotsikskin voi keksiä omia sanoja? Voiks niin hyvin ku suomeks? No sen mä kyllä uskon, että PEPPI PITKÄTOSSULTA se onnistuu! Mähän oon muutes ihan armoton Peppi-fani! Peppi on mun suurin idoli! Mähän oon itte Peppi Pitkätossu... tai no ainaski noin suurinpiirtein, tää asuntokin on ku Huvikumpu. Ihan oikeesti. Peppi Sustossu. Sus Peppitossu. Ilkalle oon joskus sanonu, että mää oon OIKEA Peppi Pitkätossu ja se on jäänny meillä vähä semmoseks "lentäväks lauseeks" jota aina joskus vähä toistellaan. Jostaki kumman syystä... Olisit voinut laittaa nimimerkiksikin vaikka Peppi, tai vaikka yhdistää Peppiä ja Susua............PepSu
Lainaus käyttäjältä: Jaska - 13.10.08 - klo:16:21Sus: Kyllä Peppi Pitkätossulla oli ainakin paljon omia sanoja myös ruotsinkielisessä versiossa... Ai ruotsikskin voi keksiä omia sanoja? Voiks niin hyvin ku suomeks? No sen mä kyllä uskon, että PEPPI PITKÄTOSSULTA se onnistuu! Mähän oon muutes ihan armoton Peppi-fani! Peppi on mun suurin idoli! Mähän oon itte Peppi Pitkätossu... tai no ainaski noin suurinpiirtein, tää asuntokin on ku Huvikumpu. Ihan oikeesti. Peppi Sustossu. Sus Peppitossu. Ilkalle oon joskus sanonu, että mää oon OIKEA Peppi Pitkätossu ja se on jäänny meillä vähä semmoseks "lentäväks lauseeks" jota aina joskus vähä toistellaan. Jostaki kumman syystä...
Sus: Kyllä Peppi Pitkätossulla oli ainakin paljon omia sanoja myös ruotsinkielisessä versiossa...
Pepsus...hipsus...lapsus...tupsus...jne... No tää on maanantai, yrittäkää nyt kestää mua.
Pyris, Toivottavasti Evis on varovainen siellä hauskanpidossa
Kyl mää ainaskin kestän, mutta kestääkö PepSu
Lainaus käyttäjältä: Mesiangervo - 13.10.08 - klo:17:09 Kyl mää ainaskin kestän, mutta kestääkö PepSu Ei kestä.