Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tiistai 14.10.2008  (Luettu 2126 kertaa)

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 921
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Tiistai 14.10.2008
« Vastaus #30 : 14.10.08 - klo:12:43 »

Aurinko melkein vilahtelee pilvien välistä jos hetkeksi ulkoilemaan
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Tiina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 16 556
  • Lahti
Vs: Tiistai 14.10.2008
« Vastaus #31 : 14.10.08 - klo:12:58 »

Iltapäivää Lahdesta! [:-)]

Tänään on sadellut vähän mutta suht lämmintä on kuitenkin ollut. [:-)]

Kesällä luin huippuhyvän kirjan, Khaleid Hosseinin Leijapoika, josta on tehty myös elokuva.  Eilen kävin katsomassa ko. elokuvan (kuntavaaleihin liittyen eräs puolue tarjosi ilmaisen näytöksen :-)) ) mutta kyllä se taas niin vaan oli, että ne hienot yksityiskohdat joiden takia kirja oli niin hyvä, eivät tulleet elokuvassa juurikaan esiin. Elokuva oli mielestäni suht keskinkertainen, ei lainkaan verrattavissa kirjan hienouteen. [:-(]

Ja asiasta kolmanteen, ei ole helppoa ameriikan julkkiksillakaan. Luin iltapäivälehdestä että erään näyttelijättären ruiskurusketus on pettänyt nilkoista, kroppa on muuten ruskea mutta jalat on nilkoista vaaleat. Eiks oo kauheeta! Tuo on kyllä niin tärkeä tieto että meidän suomalaistenkin on hyvä se tietää.

Mukavaa päivää pönttöihinne. [:-)]

Kirjattu
"Ehjimmät meistä on sirpaleista tehty"-Tommy Tabermann-

Sus

  • Vieras
Vs: Tiistai 14.10.2008
« Vastaus #32 : 14.10.08 - klo:13:04 »

Ruiskurusketus pettänyt!!! [:67]

Ois kaameeta, jos MULLEKIN kävis noin!

Onneks ei voi käydä, kun oon ihan tasaisen valkoinen ihan joka paikasta, ah, niin tasaisen valkoinen on hipiäni.

 :-)) [:-DD]
Kirjattu

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: Tiistai 14.10.2008
« Vastaus #33 : 14.10.08 - klo:13:04 »

http://www.youtube.com/watch?v=oRJttIIDuuw
          :-))
Tässä olisi Kummeleiden pilalle menneitä kohtauksia.
(Jos olet tosikko, älä avaa linkkiä)
Minua aina aina naurattanut nämä "pilalle menneet"

Minustakin noi ovat hauskoja, ainakin jonkun aikaa.  Lopussa tahtoo mennä överiks.

Päivää vaan.  Vettä sataa ja hämäryys vallitsee.

Ruuan sulattelua ja sit on mentävä asioille.

Hyvää päivän jatkoa. [:-)] [:45] [:45] [:45]
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Tiistai 14.10.2008
« Vastaus #34 : 14.10.08 - klo:13:21 »

Oon haravoinnissa jo niin pitkällä, että oon siirtynyt yöpaidasta päivävaatteisiin. Tiedoksi. :-))
Kirjattu

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: Tiistai 14.10.2008
« Vastaus #35 : 14.10.08 - klo:13:24 »

 :-))
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Tiistai 14.10.2008
« Vastaus #36 : 14.10.08 - klo:13:25 »

Mun hiiri toimii huonosti. [:-(] Jo kauan. Ongelma on luultavasti se, että tuo pallukka tuolla pohjassa pitäisi puhdistaa, mutta kun mä en saa sitä luukkua siitä auki! [:´((] Oon yrittänyt varmaan 7 kertaa, mutta se ei inahdakaan, aivan jumissa. Onhan siinä ne "pikkukuopat", ja niiden kohdasta pitäis niinku vääntää, mutkun ei liikahdakaan. Tosi ärsyä, kun liikuttaa ja liikuttaa hiirtä ja kursori näytöllä ei hievahdakaan. [:-(]

Siks en oikein voi pelata sitä omppupeliäkään, vaikka kuinka hiirellä vetelee, niin kursori liikahtelee vain jos sitä huvittaa... [:-I]
Kirjattu

Kaarin

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 20 286
Vs: Tiistai 14.10.2008
« Vastaus #37 : 14.10.08 - klo:13:41 »

Mullakin eli ekana sellainen hiiri, jonka masun alla oli mokkula.
Nykyisessä ei ole.  Valot on, enkä tänäpäivänäkään tiedä mitä järkee niissä on? [:-I]
Yöllä vaan killottaa silimiin, niin täytyy hiirulaisen valopeppu kääntää aina seinään päin.
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 921
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Tiistai 14.10.2008
« Vastaus #38 : 14.10.08 - klo:13:52 »

Takaisin ulos jos vaikka tulisi ekopinna [:-I]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

telkkinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 771
  • Lahti
Vs: Tiistai 14.10.2008
« Vastaus #39 : 14.10.08 - klo:14:20 »

Tiistai tervehdys..harmaata vaan ei vielä sada..odotellaan,ehkä sitä vielä saadaan..vaikka ei niin väliks olisi..siis vettä taivaan täydeltä.. [:-)]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Jaska

  • Vieras
Vs: Tiistai 14.10.2008
« Vastaus #40 : 14.10.08 - klo:14:22 »

Sataa, sataa. Kotona hetki, sitten takaisin työpaikalle koulutukseen.  [:-I]
Kirjattu

Henri

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 10 832
  • Pirkanmaa
Vs: Tiistai 14.10.2008
« Vastaus #41 : 14.10.08 - klo:14:31 »

Tänään piti sataa koko päivä, mutta ei ole satanut kuin muutama tippa. Aurinkokin näyttäytyi rannalla ja tuulikin on kohtalaisen pieni.

Ei ollut paljon uusia lintuja rannalla: sorsia, haapanoita, telkkiä, 2 lokkia, tukkasotkia, joutsenia, variksia, tinttejä, punarintoja ja merimetsoja. Nyt on pieni jalkojen lepuutustauko, kun tuli oltua ulkona yli 2 tuntia. [:-)] [:-)]
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Tiistai 14.10.2008
« Vastaus #42 : 14.10.08 - klo:15:54 »

Täällä kaatosataa. Tulipas kreivin aikaan...

Meinaan, kerkisin kaks tuntia tehdä pihahommia mukavassa säässä. Jees, happee, happee! Hetken aikaa jopa vähän kirkasti, aurinko ei kuitenkaan näyttäytynyt. On haravoitu se pikkupläntti, joka täällä ylipäänsä haravoidaan, ja kaikkee muutakin hyödyllistä tuli puuhailtua. Nyt saa kevät tulla! [:-DD]

Matto oli tuulettumassa, ja kun sen sisään olin kantanut, ni meniköhän viittä minuuttia kun alkoi sataa. Jess! Airi on vissiin lomalla... kop kop... :-)) En sisällä välttämättä ois huomannut koko sadetta, se kun alkoi pikkuhiljaa, matto ois kastunu...

Nyt on ruokatunti. Se kai tarkoittaa sitä, että saa pönttöillä tunnin sillä ehdolla, että ruokalautanen on vieressä. :-))

Tääll on tosi pimiää. :-O
Kirjattu

Anniina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 8 014
Vs: Tiistai 14.10.2008
« Vastaus #43 : 14.10.08 - klo:16:01 »

Oon vissiin vähän sekasin:
Äsken laitoin lautaselle makaroonilaatikkoa ja tarkoitus oli laittaa se mikroon lämpenemään.
Kohta havahduin siihen, että olinkin laittanut sen kotiloiden terraarioon  [NUT]  [NUT]  [NUT]
[:19] [:19] [:19]
No parempi näin päin, ettei mennyt kotilot mikroon  [:67]
Kirjattu

annulix

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 14 455
  • Ylöjärvi
Vs: Tiistai 14.10.2008
« Vastaus #44 : 14.10.08 - klo:16:07 »

Täällä paistaa   [:45] [:-)].
Tämä päivä kuluikin ihan tuolla kaikenlaisten asiointien kanssa. Lehdet pihassa saivat olla rauhassa. Huomenna taas tositoimiin. :-))
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.284 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.