Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tiistai 14.10.2008  (Luettu 2109 kertaa)

Rouva Hömötiainen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 7 645
  • Tallinn, Estonia
Vs: Tiistai 14.10.2008
« Vastaus #75 : 14.10.08 - klo:19:23 »

Onneksi on tämäkin päivä illassa. Palvelin noin 60 asiakasta tänään ja olin työreissulla  reilut 11 tuntia. Eikös tämänikäisen pitäisi jo olla kotosalla ja eläkkeellä?
Minusta ainakin pitäisi! [:-)]
Kirjattu

Jaska

  • Vieras
Vs: Tiistai 14.10.2008
« Vastaus #76 : 14.10.08 - klo:19:29 »

Onneksi on tämäkin päivä illassa. Palvelin noin 60 asiakasta tänään ja olin työreissulla  reilut 11 tuntia. Eikös tämänikäisen pitäisi jo olla kotosalla ja eläkkeellä?
Minusta ainakin pitäisi! [:-)]

Olen samaa mieltä !
Erityisesti tämän päivän jälkeen... [:-I]
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 921
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Tiistai 14.10.2008
« Vastaus #77 : 14.10.08 - klo:19:43 »

Sitten vain niitä eläkepapereita tekemään, ei kivaa jos kiireitä  [:-(]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Deb

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 24 855
  • ***Keiju***
Vs: Tiistai 14.10.2008
« Vastaus #78 : 14.10.08 - klo:19:54 »

Hieno kuva pilvikoirasta ja ihmeesti voikukka aukeamaisillaan sekä ihanasti vielä kukkia Mesiksen miljoonakellossa! [:-)]

Meillä juuri puhuttiin, että miljoonakellon saisi jo poistaa, kun ei enää oikein ole nätti. On ruskea ja lähes kukaton.
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

hippiäinen

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 22 419
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
Vs: Tiistai 14.10.2008
« Vastaus #79 : 14.10.08 - klo:20:30 »

Ulkona 6,5 lämpöä ja täysikuu järven takana mollottaa ja upea kuunsilta järvenpintaan heijastuu  [:-)]
ja kohta saunan lämpöön  [:-)]
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Tiistai 14.10.2008
« Vastaus #80 : 14.10.08 - klo:20:37 »

Hanki ihmeessä miljoonakello ensi kesäksi. Se on yksi kiitollisimmista kukkasista ja kukkii myöhään syksyyn. Vettä tarvii kesällä runsaasti.

Onpas kova kukkija tuo miljoonakello, miepä en oo edes semmosta kukan nimeä koskaan kuullut. Minkähän värisiä niitä on olemassa, vaiko vain yhtä väriä?
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 653
Vs: Tiistai 14.10.2008
« Vastaus #81 : 14.10.08 - klo:20:43 »

Tuon lisäksi ainakin valkoista ja jollakin oli keltainenkin. Sitä en tiedä, onko punaisen eri sävyjä.
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Tiistai 14.10.2008
« Vastaus #82 : 14.10.08 - klo:20:46 »

Mulla oli tässä pienet muistitikkutalkoot. Oon oppinut uuden asian: muistitikku. Aina sitä oppii jotaki uutta, ihan oon äimistynyt koko muistitikusta, jukrat. :-O Pienen alkusähläyksen jälkeen sain homman jopa toimimaan.

Pari päivää sitten kävi tietsikka-luottokorjaajani (tai hänen poikansa) tuomassa miulle välijohdon, johon saapi tökätä muistitikun, kun sitä ei voinu tökätä suoraan koneeseen. Nyt tuon johon päähän voi tökätä muistitikun ja kameran. Et silviisiin.

Oon menny lupaamaan puhtaakskirjoittamaan haastatteluja... Mitähä mie oikein oon menny lupaamaan...  :-O Ihan noin harrasteeksi rupeen puhtaakskirjottamaan haastatteluja sanasta sanaan, melekein. Kuulemma välilöpinät jätetään pois.

Mikä on välilöpinä...? [:-I]

Haastattelut menee museolle, ne on Kotkan musiikkielämästä.

Onks välilöpinä esim. semmonen, että: "Otatko lisää kahvia?".......... Ehkä se ei museota kiinnosta...... [:-DD]

Samassa syssyssä tuli seleväksi, että mun kone pitää formatoida, täsä ompi semmoset onkelmat, että formatoida pittää. Rupesin kyl jo harkitteen uutta konetta...
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Tiistai 14.10.2008
« Vastaus #83 : 14.10.08 - klo:20:50 »

Tuon lisäksi ainakin valkoista ja jollakin oli keltainenkin. Sitä en tiedä, onko punaisen eri sävyjä.

Muistuta mua ensi keväänä! :-)) Saattaisin haluta keltaisen. [:-)]

ja Pyriksen perinteinen duuni on muistuttaa mua ennen kovia pakkasia, että heitän eristeet kaivon päälle, ettei putket jäädy. Eristeet = matot + joitakin styroxeja. Näinköhän tuo Pyris muistaa... [:-I] Viime vuonna se MUISTI! [:-)] [:-)]
Kirjattu

Mesis

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 51 653
Vs: Tiistai 14.10.2008
« Vastaus #84 : 14.10.08 - klo:20:55 »

Tuon lisäksi ainakin valkoista ja jollakin oli keltainenkin. Sitä en tiedä, onko punaisen eri sävyjä.

Muistuta mua ensi keväänä! :-)) Saattaisin haluta keltaisen. [:-)]

Voi voi, ei passaa luottaa minun muistiini, koska se on niin niin lyhyt. Pyris vois muistuttaa. Keväällä miljoonakellosta ja syksyllä eristeistä  :-)). Helposti Pyris nuo muistaa  :-)).

Noista haastatteluista sen verran, että ne on monasti niin pitkästyttäviä, että tuollaiset "otatko lisää kahvia" saattaisivat kummasti piristää  [:-DD]
Kirjattu

Sus

  • Vieras
Vs: Tiistai 14.10.2008
« Vastaus #85 : 14.10.08 - klo:21:12 »

Voi voi, ei passaa luottaa minun muistiini, koska se on niin niin lyhyt. Pyris vois muistuttaa. Keväällä miljoonakellosta ja syksyllä eristeistä  :-)). Helposti Pyris nuo muistaa  :-)).

Tehhää Pyriksestä Pönttölän "muistutusvastaava. [:-)] :-))



Noista haastatteluista sen verran, että ne on monasti niin pitkästyttäviä, että tuollaiset "otatko lisää kahvia" saattaisivat kummasti piristää  [:-DD]

 [:-DD]

Toisaalta NÄÄ haastateltavat on suoraan sanottuna kaikki WARSINAISTA HJUUMORSAKKIA, oikein vanhoja veijareita hyvin värikkäine elämineen (muusikoita, lähinnä keikka-sellaisia, kyse siis enimmäkseen vähä niinku kevyemmästä musiikista tai sitte jazzista), että saattaa olla että itte nauran jossaki kohassa silmät vesissä täällä. [:-DD] No saa nähhä. Kauheen hidasta hommaahan tuo tulee olemaan. Oon luvannu vähän autella, koska työmäärä projektissa on aikas hirmuinen.
Kirjattu

Taina

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 5 171
  • Kerava
Vs: Tiistai 14.10.2008
« Vastaus #86 : 14.10.08 - klo:21:19 »

Voi jummi noi puupäät on saanut hirmu sotkun aikaan: riisiä, riisiä, joka paikassa riisiä!
Ruokakuppiin sen olen laittanut, mutta jostain syystä sitä on viljelty pitkin torppaa.
Ehkä he ovat aikeissa alkaa riisinviljelijöiksi.

Iltalenkki ei ollut kovin rauhaisa, juoksunen dalmis vikitteli poikia, molemmat meni ihan
sekaisin moisesta tyrkystä.  [:36] [:24] [:38]

Että muuten ärsyttää kun töissä tulee kahvia ostamaan ihmisiä, jotka heti nenä nyrpeenä
katsoo kahvipannua, ja alkaa kysellä onko se kauan seissyt, onko se tuoretta jne.
Mä harvemmin edes pidän kahvipannussa kahvia,  koska meillä se tulee automaatista napin
painalluksella. Ja silloin harvoin kun sitä on esillä, se on AINA tuoretta. Sit toinen kysymys jos
kahvia ei näy tai on vähän: onko kahvi loppunut? No ei, se ei lopu. Nää narisijat muuten
aina on naispuolisia, koskaan ei miehet kiukuttele. Mun mielestä ensin pitäisi tutkia (= ostaa
se kahvi ja juoda) ja sitten hutkia (=tulla valittamaan jos se maistuu vanhalta) kun kyse
ei kuitenkaan ole huoltoaseman baarista!
Kirjattu

annulix

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 14 455
  • Ylöjärvi
Vs: Tiistai 14.10.2008
« Vastaus #87 : 14.10.08 - klo:21:20 »

Hanki ihmeessä miljoonakello ensi kesäksi. Se on yksi kiitollisimmista kukkasista ja kukkii myöhään syksyyn. Vettä tarvii kesällä runsaasti.
Olen sitä ihaillut, kukkii niin runsaasti.  [:-)]
Tuo kastelu vaan on se ongelma, helteellä pitäisi olla kastelemassa, myös vesillä olemme helteillä.
Katsotaan jos jotenkin naapuriavulla homma hoituu.  [:-I]
Kirjattu

Jarmo

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 58 921
  • Säkylä ** älykäS
Vs: Tiistai 14.10.2008
« Vastaus #88 : 14.10.08 - klo:21:24 »

Mitenhän Taavi ja Leevi sitten "sekoaisivat" jos joku koiran ulkoiluttaja alkaisikin villitä kaksikon ulkoiluttajaa [:-I]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Liinu

  • Konkari
  • *****
  • Poissa Poissa
  • Viestejä: 639
Vs: Tiistai 14.10.2008
« Vastaus #89 : 14.10.08 - klo:21:27 »

Taina, eikös riisi tuota onnea. Pojat halusi sinulle kaikkea hyvää runsain mitoin.

Tuo ostajien etukäteismarina sais jäädä suun sisäpuolelle. Tulkoon ulos vasta jos oikeasti on aihetta. Toistuva turha marina ärsyttää.
Kirjattu
 

Sivu luotiin 0.198 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.