Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 18.10.2008.Lauantai  (Luettu 1953 kertaa)

kati

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ahmattitoukka Kymenlaakson perukoilta
Vs: 18.10.2008.Lauantai
« Vastaus #15 : 18.10.08 - klo:08:15 »

Huomenii työpöntöltä.
Susulla on ollut melkosen vilosohviset mietinnät heti aamutuimaan. Nosti ihan hymyn huulille, vaikka työpöntöllä oonkin  :-))

Nyt pitäis alkaa ahkerasti kirjottelemaan loppulausuntoja, että sais ne käsistä kuljeksimasta. Mutta kun, ei hutsittais, vaan kai se pitää, mutta sitten taas toisaalta, onko pakko, no on, kön kerta työnantaja maksaa tästä ajasta palkan, tai on maksavinaan, ja mä oon tulevinaan toimeen sillä palkalla, tai joskus en oo tulevinaan, VAI MITEN SE MENI?   [NUT]
Kirjattu
Syödä vai nukkua? Kas siinä pulma.

Vilukko

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #16 : 18.10.08 - klo:08:16 »

Huomenta Koillismaalta!

Aamu alkaa valjeta, +3,7 astetta ja pilvistä, aamun Kaleva luettu..

Huonolla tuulella herätty, Jarmokin ihan tyhjää pyöritti ja mitä ne on ne Jennan pienet askareet, kun mulla olis eessä vain isoja  [:-/]

No, hyvää lauantaita ja viikonloppuva joka pönttöön, yritän tuulta parannella  [:45]  [:45]
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #17 : 18.10.08 - klo:08:20 »

Kirjattu

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #18 : 18.10.08 - klo:08:21 »

Onpa mahtava jäkäläkuva Pyrikseltä!
Kirjattu

Taina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kerava
« Vastaus #19 : 18.10.08 - klo:08:23 »

Huomenta. Pilvistä on, mutta ainakaan just nyt ei sada.
Puupäät on kanssa sängyssä vielä, Leevi käväisi ylhäällä mutta sitten tuli taas väsy.
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #20 : 18.10.08 - klo:08:23 »

Mutta kun, ei hutsittais, vaan kai se pitää, mutta sitten taas toisaalta, onko pakko, no on, kön kerta työnantaja maksaa tästä ajasta palkan, tai on maksavinaan, ja mä oon tulevinaan toimeen sillä palkalla, tai joskus en oo tulevinaan, VAI MITEN SE MENI?   [NUT]

Olen vain tekevinäni työtä, josta työnantaja on vain maksavinaan palkkaa... [:-I]
Kirjattu

Vilukko

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #21 : 18.10.08 - klo:08:29 »

Pyris ja kati! varokaa puheitanne, työnantaja voi olla nurkan takana  [:-DD]  [:-DD]
Kirjattu

luscinia

• Vieras
« Vastaus #22 : 18.10.08 - klo:08:30 »

Hyvää huomenta sateiseen lauantaipäivään!
Tuulista, linnut ovat jo ovaraystävänsä kanssa aamupalallaan, sinitiaisia ei ole olleskaan näkynyt.

Virkistävästä hoitolomasta on hyvin selvitty. Hyvä tapa viettää lomansa hoidoissa leväten, vesissä lilluen ja hyvien ystävien kanssa skippoa pelaten, tanssien ja kaunista ruskaa katsellen aivan ihastuttavassa Pärnun-kaupungissa. Merenaallot kuuluivat taustalla ja olivat tavattavissa pienen puistokävelyn päätteeksi hiekkaiselle rannalle vyöryessään.

Pihan syyshommat parhaimmillaan, vaahteran lehdet on jo osaksi kuljetettu kompostiin, harmi, että omenapuiden lehdet ovat niin tiukas, että vielä kestää aikoja, ennenkuin putoavat ja antavat mahdollisuuden niiden keräilyyn ja poiskuljettamiseen.
Isäntä läks hirvimettään hankalaa hirvikärpäsenpuremaa potien! Pakkasessa onkin jo metsästyssaalista viime viikon vaihteen jahdin tuloksena tallessa.

Iloa päiväänne, aurinkoa lienee turha uotella.
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #23 : 18.10.08 - klo:08:53 »

Meille ei luvattu sadetta täks päiväksi, pilvee vaan. Hyvä. Voipi ulkonakin jotakin pientäkin ollakin tekevinään. :-)) Vaikkei kukaan olekaan maksavinaan siitä palkkaakaan. [:-DD] Lämpömittari on sanovinaan, että plussaa on olevinaan 6 astetta. [:-)]
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #24 : 18.10.08 - klo:08:54 »

Huonolla tuulella herätty, Jarmokin ihan tyhjää pyöritti ja mitä ne on ne Jennan pienet askareet, kun mulla olis eessä vain isoja  [:-/]

Mulla on edessä keskikokoisia askareita: autoon on pakattu tyhjiä tölkkejä, sanomalehtiä, tavaraa UFF:lle, pahveja ja sellaista. Eli kierrätyskierros edessä.
Apteekissa pitää käydä.
Ja ilmeisesti kaupassakin: mä ostin eilen 3 rasiaa broilerinsuikaleita ja jääkaapissa on vain kaksi  [:-I] Kolmas on varmaan jäänyt siihen kassalle, kun olin hiukan pulassa isojen ostosten kanssa. Ilmeisesti Alepa ei ole isojen viikonloppuostosten kauppa: siinä kassan perässä on aivan liian vähän tilaa ja paniikki iskee, kun seuraavan asiakkaan ostokset alkavat vyöryä hihnaa pitkin  [:18]

Kämpän raivaus on jo aloitettu. En mä sen kummemmin aio siivota, mutta oudosti tota tavaraa kertyy kaikki tasot täyteen vaikka jokaisella tavaralla on oma paikkansa  [;-)]

Vieraille tarjotaan tänään kana-feta-tortillaa. Ne täytyy valmistella. Pilkkoa ja paistaa ja laittaa nätisti kulhoihin. Niin, Pasi lähti töihin. Siellä ei tarvii murehtia näitä kotihommia  [:-DD]

Pst. Kun oikein tarkkaan katsoo, Jarmon viestin alaosassa on yksi piste  [:-I]

Sus

• Vieras
« Vastaus #25 : 18.10.08 - klo:08:58 »

Laittoipa Pyris nättiä palleroporonjäkälää. [:-)] Nyt ei puutu enää kuin poro. Laittaiskohan mese sen... :-))

(p.s. Mikä muutes on palleroporo? :-)) )
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #26 : 18.10.08 - klo:09:07 »

Pihassa mellastaa orava ja harakka.... Mä taidan mennä hiukan juttelemaan niiden kanssa  [;-)]

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #27 : 18.10.08 - klo:09:10 »

Huomenia  [:-)]
Herätty on hyvin nukutun yön jälkeen  [:-)]  poutaiseen lauantai aamuun ja aurinko hiukan paistelee  [:-)] viileää on kuitenkin vain 1,8 lämpöä.
Tinteillä ja viherpeipoilla kiirettä ruokinnalla  [:-)] oravia ei nyt näy ovat varmasti jo käyneet varhain aamusella kun olen nukkunut.

Sanattomasti Jarmolla lauantai alkanut  [:-I]  mutta pulinaa on pöntöllä senjälkeen riittänyt ...  :-))

Ihanat kuvat Susun Kirsikasta  [:-)] [:-)]   ja kaunis jäkäläkuva Pyrikseltä   [:-)]

Leppoisaa lauantaipäivää kaikille  [:-)] [:-)]          [:45] [:45] [:45] [:45] [:45]
Kirjattu

Henri

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Pirkanmaa
« Vastaus #28 : 18.10.08 - klo:09:30 »

Huomenia. [:-)] [:-)] [:-)]

Ulkona on pilvistä, tuulista ja +6 astetta. Satanut on yöllä.

Hiiri valvotti mua viime yönä, se mokoma rapisteli telkkarin takana. Onneksi se hävisi sitten johonkin. Ehkäpä alakerran loukkuun. Tintit on aamupalalla.
Ihanasti Kirsikka nukkuu Susun sängyssä [:35] [:35] ja kiva kuva Pyrikseltä! [:-)] [:-)]
Hyvää lauantaita kaikille! [:45] [:45] [:45] [:45]

Kirjattu

Jani

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #29 : 18.10.08 - klo:09:32 »

Huomenta Oulusta!

Pilvinen ja kolea sää, Lämpötila +3 asteessa...
eilen sateli vettä pitkin pvää, ja sademäärä kohosi 17 milliin, joka on aika paljon..

Mukavan Leppoisaa Lauantaita Kaikille!
 [:9] [:44] [:44] [:45] [:45]
Kirjattu
#Jani#

Sivu luotiin 0.077 sekunnissa. 17 kyselyä tietokannasta.