Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 18.10.2008.Lauantai  (Luettu 1956 kertaa)

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
Vs: 18.10.2008.Lauantai
« Vastaus #30 : 18.10.08 - klo:09:33 »

Aamua ja teetä, nyt mittarissa 5,2 lämpöä
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
« Vastaus #31 : 18.10.08 - klo:09:34 »

Ne ei varmaan nää hommat edisty, ellen nyt lähde liikkeelle.  [:-I]
Sukkakaupassakin pitää käydä. Mä olen tällä viikolla kolmesti kuullut aviomieheni sanovan, että hän laittaa rikkinäiset sukat roskikseen. Vaimon velvollisuus on varmasti täydentää sukkavarastoa?  [:-DD]

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #32 : 18.10.08 - klo:09:49 »

Aurinko innostuu aina enempi ja enempi paistamaan ei kuitenkaan paljoa lämmitä nyt 3,9 lämpöä.
Aamukupposelle, muuten juutun pöntölle  :-))  ja sitten koirulin kanssa pihalle ulkoilmaan kun on poutaista, siellä ne omenapuunlehdet ja omenat odottavat pellolle kuljettamista [:-I]  onhan puuhastellessa samalla kiva seurailla tirppojen touhuja ja eihän sitä tiedä mitä muuta siellä näkyy ...
heips [:-)]
Kirjattu

Jaska

• Vieras
« Vastaus #33 : 18.10.08 - klo:09:55 »

Ne ei varmaan nää hommat edisty, ellen nyt lähde liikkeelle.  [:-I]
Sukkakaupassakin pitää käydä. Mä olen tällä viikolla kolmesti kuullut aviomieheni sanovan, että hän laittaa rikkinäiset sukat roskikseen. Vaimon velvollisuus on varmasti täydentää sukkavarastoa?  [:-DD]

No, mutta sehän on selvää[:-DD]
Kirjattu

Vilukko

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #34 : 18.10.08 - klo:10:02 »

Harmaana aamu on valjennut. Laitoin lintujen ruokinnan silleen, että voin katsoa tästä keittiön ikkunasta ja läppäriltä tilanteen..

tali- ja hömötinttejä jo herännyt, harakkakin näkyy lentelevän ja haaveilevan evästä
Kirjattu

mese

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • "Lintuja Sallasta -poimintoja bongarin päiväkirj."
« Vastaus #35 : 18.10.08 - klo:10:04 »

vähän tuollainen tuhnu olo  [:-(], sateista, vaan ei ihan sada. 2 astetta plussaa.

Mukavaa lauantaita!
Kirjattu
"Anch´io son pittore!" kotisivu

Evis

• Vieras
« Vastaus #36 : 18.10.08 - klo:10:10 »

Nyt pitäis alkaa ahkerasti kirjottelemaan loppulausuntoja, että sais ne käsistä kuljeksimasta. Mutta kun, ei hutsittais, vaan kai se pitää, mutta sitten taas toisaalta, onko pakko, no on, kön kerta työnantaja maksaa tästä ajasta palkan, tai on maksavinaan, ja mä oon tulevinaan toimeen sillä palkalla, tai joskus en oo tulevinaan, VAI MITEN SE MENI?   [NUT]
Juu niin se meni, että työnantaja on maksavinaan ja minä oon tekevinäni.  [:-)]
Ihan on tuttu lause meilläkin töissä  [:-)] [:-)]

Lauantai-aamua!
+3 lämmintä ja vettä sataa tuhnuttaa eli oikein lokakuinen ilma. Voi siis tehdä rauhassa sisähommeleita, eli ikkunanpesuun oikein sopiva sää ei tartte olla turhan tarkkana.  [:-)]
Ja sitä ikkunanpesua sitten taas riittääkin muutamaksi tuhnupäiväksi  :-)) :-)) Varsinkin tällä menolla, kun vaan istuskelen täällä, mutta kun tää on paljon kivempaa  [:-)] [:-)]
Lupsakkaa lauantaita!!
Kirjattu

Liinu

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #37 : 18.10.08 - klo:10:12 »

Hauskoja juttuja taas. Noilla Mesen pehmeillä hapsukkailla tekisi mieli sivellä poskea.
Kirjattu

Liinu

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #38 : 18.10.08 - klo:10:16 »

http://www.pulju.net/shop/product_details.php?p=2044 

Jos niinku Susin aika käy kiireiseksi  :-)) :-)) sekreterin hommissa.
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #39 : 18.10.08 - klo:10:20 »

Huomenta!
Olettepas laittaneet IHANIA kuvia tähän ketjuun. Ja hassunhauskoja nukku/kukkumattijuttuja  :-))

Noista kissajutuista tuli mieleeni, että eikö teidän kissat lainkaan ole aamuvirkkuja? Silloin, kun minulla oli kissa, se nousi aamuyöllä maukumaan ovelle tahtoen ulos. Asuin kerrostalossa, että ei yhtään kiva, kun pelkäsin, että naapuritkin herää. Sitä piti sitten käydä hakemassa aina pois ovelta.

Jokos Vilukolla on iloisempi mieli? Mikä oli mielen noin matalaksi vienyt?

Minäkin katselin tuota Jarmon tyhjää viestiä ja koitin päivittää sivua, että tulisi siihen edes joku kuva, mutta tyhjänä pysyi  :-)). Jarmo  [NO], ei nuin saa ihmisiä hämätä  :-))

Tänään olisi tiedossa pihan haravointia, kunhan tästä tokenen.

Leppoisaa lauantaita kaikille!

Kirjattu

Jaska

• Vieras
« Vastaus #40 : 18.10.08 - klo:10:45 »

Mesis: Pilvi pääsee vaikka yöllä kuistille oven kissaluukun kautta. Ei nau'u, jollei tarvitse muuta huoltoa, vettä, lisää muroja jne. Mutta auta armias, jos itse kuppelehdit yöllä vaikka vessaan, eiköhän kissakin huomaa tarvitsevansa vaikka ylimääräisen namipalan !  :-O
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #41 : 18.10.08 - klo:10:46 »

http://www.pulju.net/shop/product_details.php?p=2044 

Jos niinku Susin aika käy kiireiseksi  :-)) :-)) sekreterin hommissa.

:-O Jestas mikä kapine! Voikohan tuo tosiaan toimia, siis niinkuin tuossa näytetään, että ihan kaunokirjoituskäsialasta nappais tekstit tietokoneelle... ihmisillähän on NIIN erilaisia käsialoja. :-O

Onneks mun ei tartte KÄSIN kirjoittaa nuita haastatteluja kuiteskaan! [:-DD] Suoraan konehelle vaan. :-))

Siellä oli muitakin ihmekyniä. Yhellä voi kalastaa. [:-DD]
Kirjattu

Talvikki

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Pohjois-Karjala
« Vastaus #42 : 18.10.08 - klo:10:47 »

Huomenta idästä!  [:-)]

Vettä tulee kuin Esterin..., siis sataa aivan kaatamalla ja kylläpä on tintit ja käpytikka surkean näköisiä, kun käyvät lintulaudalta ruokaa hakemassa.

Eilen tulikin Kajaanin reissulla melkoisesti täydennettyä linnunruokavarastoja, jopa kuorittua auringonkukan siementä löytyi ja useamman pussin sitten ostinkin. Ajattelin etupihalle laittaa jonkinmoista ruokintaa ja kuoriroskaa en sinne kaipaa siivottavaksi.

Vielä olisi pari päivää jaksettava töissä ja sitten alkaakin viikon loma  :-))

Kivoja kuvia tässä ketjussa, samalla lailla se meidänkin Matti-kisu valtaa jonkun sängyn aamuisin kuten Kirsikkakin, nyt makoilee keskimmäisen pojan sängyssä, kun ei ole vielä pedattu.  [:-)]

Mukavaa Viikonloppua!  [:-)]

Kirjattu

Vilukko

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #43 : 18.10.08 - klo:10:52 »

Mesis, kiva kun huomasit ja huomioit viestini! On se täällä niin harmaata elo, mutta pakko alkaa piristyä ja iloita vaikka noista vikkelistä linnuista, Jarmon aloitukselle pitkä - (miinus). kun siinä ei ollut lauantaiaamulle pistettäkään iloa!  [:-(]

Hyvää viikonloppua pöntöille, kaikille tasapuolisesti näin vaalien alla !  :-))
Kirjattu

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #44 : 18.10.08 - klo:10:54 »

Meillä poutaa, mutta taivas paksussa pilvessä. Kauppareissu heitetty, mukaan tuli mm 25 kiloa auringonkukansiemeniä. Herra harakka ja Orre Kuravainen ovat vierailulla lintulaudoilla juuri.
Kirjattu

Sivu luotiin 0.06 sekunnissa. 17 kyselyä tietokannasta.