Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: 18.10.2008.Lauantai  (Luettu 1939 kertaa)

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: 18.10.2008.Lauantai
« Vastaus #60 : 18.10.08 - klo:12:00 »

Täällä alkaa taivas hiukan kirkastua. Mutta melkoisen kylmä on, +5 astetta. Ja tuulista  [:-(]
Pyykit eivät ole vieläkään menneet koneeseen vaan mä olen pyörinyt siellä ja täällä saamatta mitään aikaiseksi.  [NUT]

Fasaani-naaras ja yksi poikanen pihalla  :-))
Iskä tuossa on pyörinyt jo toista viikkoa!

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #61 : 18.10.08 - klo:12:12 »

Vilukolle.  [:1]

Huomenta.  Mahoton keli ulkona.  Vettä ja lehtiä sataa.  Jonniverran myös tuulee.

Sanaton viesti Jarmolta. [:-)]  Olikohan tarkoitus et ite kukin saa toivottaa aamun tervetulleekisi omin sanoin? [:-I] [;-)]

Sus, toi sun nukkumattijuttu oli tosi hyvä.  Sait tämän päivän eka naurut!  :-))

Puolen kolmen kieppeillä kukku-matti herätti minutkin.
Ikinä en ole yöllä kopostellut laatikoita. 
Nyt sen tein.  Löytyi aarteita, joita olen vuosia etsinyt.  Voi mahotonta, millainen yö oli! :-))

Pesukone laulaa.  Pientä puuhastelua riittää koko päiväksi.

Leppoisaa lauantaita kaikille.  [:44] [:50] [:45]

Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #62 : 18.10.08 - klo:12:28 »

Pikapuoliin minäkin lähden pihahommiin, mutta täytyi vielä tulla kertomaan sellainen tuikitärkeä asia, että aamulla, kun olin koiran kanssa ulkona, niin pilvet kulkivat hurjaa vauhtia. Mahtaako tulla myrsky, tai ainakin kova tuuli? TOTT.  :-))
Kirjattu

Vilukko

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #63 : 18.10.08 - klo:12:38 »

On se edelleen harmaata ja + 4,1 astetta lämmintä. Mukavaa, kun sain aurinkoisia terveisiä täältä  [:45] [:45], kiitos!

Menen laittamaan tirpeille lisää siementä! Tilasin niitä ruokinta-automaatteja pöntön kaupasta, mutten tiedä menikö perille, toivossa eletään  [:-)]

Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #64 : 18.10.08 - klo:12:42 »

Minullakin on vielä tärkeä TOTT. En ole vielä ulkona koska olen sisällä. Olen vielä sisällä, koska iski kaamea nälkä. Piti jäädä syömään.

Vaan ihan just meen.

TOTT :-))
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #65 : 18.10.08 - klo:12:52 »

Mä en nyt osaa aloittaa mitään  [:´((]
Jos mä pilkon tomaatit ja sipulit ja sellaiset jo nyt, niin nehän on vetistyneitä/nahistuneita/mitä tahansa 3 tunnin päästä?  [:-I]
Eli kun mä olen kuitenkin jo suht koht siistinyt paikat, niin mähän voin hyvillä mielin pönttöillä, eikö vaan?  [;-)]

Miten Vilukon ISOT askareet ovat sujuneet? Oletko saanut paremmin aikaiseksi kuin tämä laiskamato?

Taina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kerava
« Vastaus #66 : 18.10.08 - klo:12:55 »

Olinpa reipas ja kävin kävellen kaupassa. Herkkuja tuli ostettua vähän liikaakin, puupäille ostin
oman koirien tv-mixpussin. Kauppareissulla näin nuoren pariskunnan, isä talutti rotikkaa, äiti
työnsi lastenrattaita, molemmat poltti tupakkia ja isä oli hirveessä kännissä. Ikävää.
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #67 : 18.10.08 - klo:12:58 »

Kauppareissulla näin nuoren pariskunnan, isä talutti rotikkaa, äiti
työnsi lastenrattaita, molemmat poltti tupakkia ja isä oli hirveessä kännissä. Ikävää.

Tähän aikaan päivästä? Tietty jossain paikallisessa kuppilassa Happy Hour kello 09-11  [:-//]
Oliko se äiskä kuitenkin kunnossa, että pystyy huolehtimaan pienestä?

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #68 : 18.10.08 - klo:13:01 »

Ruokatauolla ja päivänlehteä selaillaan/luetaan pönttöilyhetken aikana  [:-)]  tuulista ja aurinkoista on ulkona 7,5 lämpöä ja yön kylmin oli 1,1 plussaa ehkä oli maa härmassä. Pyykit pyörii koneessa ja petivaatteet on tuulettumassa. [:-)]

Ei ole yhtään kiva juttu kun vanhemmat polttelee tupakkaa lastenrattaita työnnellessä ja isä kaikenlisäksi jo aamulla kännissä  [:-(]  [:-/]
Kirjattu

Evis

• Vieras
« Vastaus #69 : 18.10.08 - klo:13:07 »

Alkuiltapäivää!
Tämänpäiväine  ikkunanpesu-yrakka suoritettu ja loppupäivän voi sitten mukavasti olla vaan  [:-)] [:-)]
Äsken pihalla käydessä suoritti monisatapäinen hanhiparvi ylilennon, etelään oli suunta. Kovasti kranklattivat mennessään.  [:-)] [:-)]

Kauppareissulla näin nuoren pariskunnan, isä talutti rotikkaa, äiti
[:-/] [:-/], tosi ikävää, toivottavasti äiti kunnossa, että joku edes huolehtii lapsesta.
Kirjattu

Taina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kerava
« Vastaus #70 : 18.10.08 - klo:13:22 »

Äiti näytti olevan ihan ok. Kaupassa ne ihan kyllä onneksi ruokaa osti että lapsi
saa ainakin syödäkseen. Sitä mäkin ihmettelin kun on kuitenkin näin aikaista.

Kirjattu

Taina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kerava
« Vastaus #71 : 18.10.08 - klo:13:24 »

Tähän aikaan päivästä? Tietty jossain paikallisessa kuppilassa Happy Hour kello 09-11  [:-//]

Happy Hour jututhan on jo tämän vuoden alusta ollut kiellettyjä! Jos alkoholijuomaa
on tarjouksessa, pitää tarjouksen olla voimassa vähintään kuukauden.
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #72 : 18.10.08 - klo:13:29 »

Happy Hour jututhan on jo tämän vuoden alusta ollut kiellettyjä! Jos alkoholijuomaa
on tarjouksessa, pitää tarjouksen olla voimassa vähintään kuukauden.

Tuo oli mulle uutta!  [:-I]
Hakaniemessä olen yhtä "räkälää" katsonut, minkä ovessa on ollut tuollainen mainos aamuvarhaisesta Happy Hourista. Se tuntui pahalta. Ettei ihmisillä ole aamulla yhdeksältä mitään muuta sisältöä elämässään kuin mennä baariin  [:´((]

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #73 : 18.10.08 - klo:13:32 »

Ulkona pilveilee, jospa sitten pyykkejä ulos ripustelemaan ja omenapuiden alle siivous hommeleihin ... heips  [:-)]
Kirjattu

Taina

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kerava
« Vastaus #74 : 18.10.08 - klo:13:33 »

Kesällä tuossa meidän lähipuistossa heti aamusta istui sekä miehiä että naisia kaljapussin
kanssa. Joskus mietin miten jonkun elämä voi ajautua tuohon pisteeseen?!
Onko se jotenkin huolettomampaa? Jos ei tartte miettiä asuntolainoja, töissä käyntiä ja
näitä muita elämän perusasioita. Mutta, jostainhan sitä rahaa kaljaan tarvii saada!?
Mekö ne kustannetaan verorahoilla?  :-O
Kirjattu

Sivu luotiin 0.055 sekunnissa. 17 kyselyä tietokannasta.