Huomenna sitten työpaikan Tallinnan retkelle,sadetta lupaavat meille sinne.
Lainaus käyttäjältä: Mesiangervo - 20.10.08 - klo:07:51Tällainen ylläri odotti minua, kun tulin töistä. Mahtoi heillä olla vähän ahdasta Miten ihmeessä ne ovat onnistuneet tuonne itsensä kummatkin yht'aikaa saamaan Muoks;Meillä vaan yksi kerrallan.Ja ovathan nuo ihania. Saisivat mokomat ollakin meillä elleivät tonkisi kaikkea eristystä lattian alta.
Tällainen ylläri odotti minua, kun tulin töistä. Mahtoi heillä olla vähän ahdasta
Hih, mie tuosta Mesiksen "ylläristä", kun näin pikkukuvan, niin eka ajatus oli, että Mesiksen mies on ostanu hälle yllätykseksi GERBIILEJÄ. Ihan oikeesti se oli mun eka ajatus (Mesis kun on gerbiileistä haaveillutkin), mut ajankohtaa vähän ihmettelin, että ne ois esillä, kun yhdessä (teil vissiin samat työvuorot...?) yövuorosta kotiin tullaan...
Mesiksen hiiret ovat varmaan hyvät kaverukset keskenään, eiks niiden ole pitänyt mennä loukkuun täsmälleen yhtaikaa? Loukkuhan laukeaa ja sulkeutuu heti kun yksikin sinne menee... Jos ne on identtiset kaksoset.
Herran tähen! Olen lukenut ton hiirulaisjutun aivan väärin. Siis loukkuko toi on?? Suloisia hiiretkin on!!!
Kotona taas piiiitkääään maanantain jälkeen, onneksi viikonloppu tulossa