Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Maanantai 20.10 2008.  (Luettu 1495 kertaa)

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Maanantai 20.10 2008.
« Vastaus #30 : 20.10.08 - klo:15:05 »

Huomenna sitten työpaikan Tallinnan retkelle,
sadetta lupaavat meille sinne.  [:-(]

Miten mahtaa olla Keravalla; saako koirien pissittäjä myös sadetta niskaan?  [:-I]

Päivän työt tehty myös ja nyt kotona koitan vastustaa kiusausta mennä päiväunille!  [:-)]

Jaska

• Vieras
« Vastaus #31 : 20.10.08 - klo:16:05 »

Palokärki koulutien varrella ! Aika ISO !  [:-)]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #32 : 20.10.08 - klo:16:05 »

Tällainen ylläri odotti minua, kun tulin töistä. Mahtoi heillä olla vähän ahdasta  [:-)]

Miten ihmeessä ne ovat onnistuneet tuonne itsensä kummatkin yht'aikaa saamaan   :-O

Muoks;
Meillä vaan yksi kerrallan.
Ja ovathan nuo ihania. Saisivat mokomat ollakin meillä elleivät tonkisi kaikkea eristystä lattian alta.

Toinen yllätys odotti samassa paikassa kun päivällä heräsimme. Taas oli kaksi hiirulaista loukussa. Olivatkohan tulleet takaisin, vai onko meillä noin paljon hiiriä? Aamupimeässä en uskaltanut mennä viemään niitä pitkälle, vaan vein ne tien yli liiterin taakse.
Mies ehdotti, että laitetaan niihin maaliläikkä, että tunnistaa, mutta en ollut ollenkaan samoilla linjoilla hänen kanssaan. Tulkoot vaan loukkuun, kyllä minä niitä jaksan ulos kiikuttaa.  [:-)]
Minä tykkään hiiristä. Olen ihan lapsesta asti tykännyt.
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #33 : 20.10.08 - klo:16:09 »

Hih, mie tuosta Mesiksen "ylläristä", kun näin pikkukuvan, niin eka ajatus oli, että Mesiksen mies on ostanu hälle yllätykseksi GERBIILEJÄ. :-)) Ihan oikeesti se oli mun eka ajatus (Mesis kun on gerbiileistä haaveillutkin), mut ajankohtaa vähän ihmettelin, että ne ois esillä, kun yhdessä (teil vissiin samat työvuorot...?) yövuorosta kotiin tullaan... [:-I] [:-DD]

:-))  Kyllä saisi mies muutaman ylimääräisen  [:30] jos järjestäisi minulle gerbiiliyllärin  [:-)] [:-)].
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #34 : 20.10.08 - klo:16:10 »

Mesiksen hiiret ovat varmaan hyvät kaverukset keskenään, eiks niiden ole pitänyt mennä loukkuun täsmälleen yhtaikaa? Loukkuhan laukeaa ja sulkeutuu heti kun yksikin sinne menee... Jos ne on identtiset kaksoset. :-))
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #35 : 20.10.08 - klo:16:22 »

Alkuiltaa.  Koree aurinkoinen päivä oli.
Ajatukset ovat taas niin mitättömät, etten viitti niitä edes kirjoittaa.
Mukavaa illan kulua teille.  [:-)] [KIPPIS]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #36 : 20.10.08 - klo:16:28 »

Mesiksen hiiret ovat varmaan hyvät kaverukset keskenään, eiks niiden ole pitänyt mennä loukkuun täsmälleen yhtaikaa? Loukkuhan laukeaa ja sulkeutuu heti kun yksikin sinne menee... Jos ne on identtiset kaksoset. :-))

Tuo loukku on sellainen, että sinne voi mennä eri aikaan. Se sulkeutuu aina, kun hiiri on sinne mennyt.
Saattaapi ne silti olla identtiset kaksoset  :-))
Kirjattu

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #37 : 20.10.08 - klo:16:48 »

Kotona taas  [:-)]  ja ihan mukavasti ja uusin haastein  [:-I]   aherrusviikko käyntin pyörähti. Pilvistä ja tuulista on nyt ilma ulkona ja hiukka vettä tihuttaa, 8,5 lämpöä ja aamun kylmin oli 1,4 plussaa ja auton ikkunat oli aivan jäässä kun aamulla lähdin aherrukseen.
Tinteillä kiirettä ennen pimiää pihapiirissä. [:-)]

Komeat hiirulaiset Mesiksen loukkuun on mennyt  [:-)] :-))
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #38 : 20.10.08 - klo:17:04 »

Olikin oikein mukava syysretki meren rantaan. Happimyrkytykset ja kaikki. Eikä kotiin tullessa KUKAAN ollu valmistanut mulle sitä kuuluisaa PURJO-PERUNASOSEKEITTOA. :-O Ois kyl maittanu... huutava nälkä. Kilometrejäkin oli kertynyt vaikka kuinka. Ei etes Kirsikka ollu mulle sitä valmistanu. Kaikki ainekset on kyllä onneksi etelleen tallessa, hyvin järjestettynä ja eriteltynä... jääkaapissa. [:´((] Söisin ne kyl mieluummin samana sosemössökeittona lämpimästä kattilasta! [:´((] :-))

Lähtiessä olin vähä pessimistinen, mitä sitä nyt kuvailisi, kun lehdetkin on jo melkein kaikki irronneet puista ja aurinkokin vetäytyi yhtenäiseen pilviverhoon. Mut kuinka ollakaan, rannalla ollessa aurinko alkoi pilkistellä, ja "joku"... joku otti mun kameralla 330 kuvaa... :-O

[:16]

Miten se ny niin... Jokunen saattaa ilmestyy jossaki vaiheessa Pöntöllekin omaan ketjuunsa, kunhan joku nyt ensin tekis sen purjo-perunasosekeiton...

[:-I] :-))
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #39 : 20.10.08 - klo:17:06 »

Voi voi tuota Mesiksen onnea!!  Suloisella tavalla kultasi on sinua muistanut. [:-)] [:19]  [:38]
Söpöjä ovat gerbut. :-)) Aivot heräs, kun join kahvia ja söin suklaakakkua, nam!!  :-))
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #40 : 20.10.08 - klo:17:10 »

Herran tähen!  Olen lukenut ton hiirulaisjutun aivan väärin. [:17]
 :-O Siis loukkuko toi on?? 
Suloisia hiiretkin on!!!  [:-DD]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #41 : 20.10.08 - klo:17:15 »

:-))

Hiirulaisiahan ne. Mut on ne niin söpöjä hiirulaisetkin. [:-)]
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #42 : 20.10.08 - klo:17:21 »

Kotona taas piiiitkääään maanantain jälkeen, onneksi viikonloppu tulossa [:-I]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #43 : 20.10.08 - klo:17:22 »

Herran tähen!  Olen lukenut ton hiirulaisjutun aivan väärin. [:17]
 :-O Siis loukkuko toi on?? 
Suloisia hiiretkin on!!!  [:-DD]

Joo, nää oli ihan ulkoa tulleita hiirulaisia, muuta JOS mies toisi minulle muutaman gerbun, niin ah, se olisi onnea  [:-)]
Kirjattu

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #44 : 20.10.08 - klo:17:26 »

Kotona taas piiiitkääään maanantain jälkeen, onneksi viikonloppu tulossa [:-I]
:-)) :-))
Kirjattu

Sivu luotiin 0.055 sekunnissa. 17 kyselyä tietokannasta.