Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tiistai 21.10.2008  (Luettu 2166 kertaa)

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Tiistai 21.10.2008
« Vastaus #30 : 21.10.08 - klo:15:58 »

Terveisiä Taavilta ja Leeviltä!  [:-)] Mä kävin kotimatkalla moikkaamassa niitä. Ihan mukavan, tuulisen pikkulenkin teimme. Eiköhän ne nyt pärjää siihen asti, että Taina tulee kotiin!
Nyt pitäis koittaa vältellä päiväunia  [:60] [:56] [:34]

Sus

• Vieras
« Vastaus #31 : 21.10.08 - klo:16:00 »

JEE, nyt se pikkutikka tuli takas. :-)) Olin ihan täpärällä saada kuvan, kun se söi talitankoa käpytikan kanssa yhdessä, silleen vastakkaisilla puolilla olivat jukra molemmat tikat. Juoksin hakee kameran ja kun keittiöön ehdin, niin samalla käpytikka lensi pois. [:´((]

Täst ei nyt millään meinaa saaha lähettyy sinne äänestämään, mut onhan tää nyt tärkeempää ku äänestäminen, vai mitä? [:-DD]
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #32 : 21.10.08 - klo:16:00 »

Voi että kun on sateinen ja harmaa ilma. "Taivas harmaa, sataa, syksy on" sanotaan jossain ihanassa runossa. Ai niin, se oli se "Kaksi vanhaa, vanhaa varista...". Eikös olekin tuo hieno runo?

Arvatkaas mitä..................Olen jo NELJÄ kertaa vienyt hiiriä loukusta. Kolme kertaa siellä on ollut kaksi hiirtä, tänään päivällä oli yksi hiiri. Sus sanoi jossain ketjussa, että jos ne ovat kaksosia, ja minä uskon, että ovat, koska kolme kertaa peräkkäin tulivat loukkuun yhdessä. Ihan varmaan ovat samat hiirulaiset, kun tulevat aina takaisin  [:-)]. Mutta ei se mitään, kyllä minä jaksan niitä kiikuttaa ulos  :-)).

Meillä kävi tänään nuohooja, enkä ehtinyt nukkua kuin kolme ja puoli tuntia. Pitäisi illalla nukkua vähän pidempään, mutta vielä ei nukuta lainkaan.

Lueskelen vähän ketjuja. Mukavaa iltapäivää!
Kirjattu

Mesis

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #33 : 21.10.08 - klo:16:02 »

Noinhan se usein käypi, että kun saa kameran kuvausvalmiiksi, niin kohde onkin häippässyt.
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #34 : 21.10.08 - klo:16:21 »

sadetta ja harmaata mutta kotona taas  [:-)]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #35 : 21.10.08 - klo:16:35 »

Alkavaa iltaa! Täällä oli pilvistä aamulla ja nyt on sadekuuroja esiintynyt päivästä alkaen. Kovia tuulen puuskia on myös.
Mittarilukemia, yön alin oli +6,0 ja päivän ylin +10,4 sekä nyt +9,4 astetta.

Luen nyt hetken aikaa viestejä täällä ennen kuin on ruokailun aika.

Mukavia juttuja oli tässä ketjussa! :-)) :-))

Mukavaa tiistaita kaikille!   [:45]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

hippiäinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • pieni kunta Satakunnasta ruots.Kjulo
« Vastaus #36 : 21.10.08 - klo:16:35 »

Kotona taas  [:-)]  harmaata, tuulista ja sataa sataa ropiseen 8mm tänään vettä vesimittariin kertynyt, vuodenaikaan nähden ilma on lämmintä kuitenkin 10,1 astetta.
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #37 : 21.10.08 - klo:16:38 »

Mä taidan sittenkin antaa periksi ja  [:60]     :-)) :-)) :-))

Kaksi tuntia aikaa ennen Pasin tuloa!

iipa

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Aina tonttuna
« Vastaus #38 : 21.10.08 - klo:17:48 »

Synttärisankari meni nokosille ja sitten kukkuu yömyöhään.  [:-)]

Vettä tulee ja on kohta ihan pimeetä. Koirakaan ei halua ulos.
Vielä pari päivää töitä ja sitten pidennetty viikonloppu. Lähdetään vaunulla liikenteeseen.
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #39 : 21.10.08 - klo:18:28 »

Nonnii tulihan käytyä äänestämässä ja samalla tekemässä heräteostoksia... No emmie paljoo... (mie en oo koskaan ennen ollu niin tonttu, että tonttuilen jo lokakuussa... ostokset liittyivät siis jouluun. No ettei jää viime tippaan... [:-DD] )

Siitä tään päivän valokuvauksesta, onnee oli matkassa sikäli, että olin JUURI vaihtanut kameraan paristot ja tyhjentänyt muistikortin. (N. minuuttia aikaisemmin) Eilen tuli napsittua kuvia aika lailla... Että sikäli valmiina oli kamera ja sain ne kuvat ja varmistettuu pikkutikan. [:-)]

Sitten se harmitti, kun käpytikka ehti lentää pois enkä saanut heitä samaan kuvaan, mut sain mää neljän lintulajin kuvan: Pikkutikka, pikkuvarpunen, sinitiainen ja talitiainen. Vain se käpytikka - harmi - puuttui.

Onnellinen silti. [:-)]
Kirjattu

Sus

• Vieras
« Vastaus #40 : 21.10.08 - klo:18:39 »

Ai nii, kert miekii kävin äänestämässä, niin käykää työkin äänestämässä täällä:
http://www.ponttokamera.net/foorumi4/index.php?topic=12558.30

Lähes yhtä tärkeää! [:-DD] Parhaiten epäonnistunut valokuva! Huomiseen klo 18 asti aikaa. [:61]
Kirjattu

-muru-

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Kotka
« Vastaus #41 : 21.10.08 - klo:18:40 »

Voi että kun on sateinen ja harmaa ilma. "Taivas harmaa, sataa, syksy on" sanotaan jossain ihanassa runossa. Ai niin, se oli se "Kaksi vanhaa, vanhaa varista...". Eikös olekin tuo hieno runo?

Arvatkaas mitä..................Olen jo NELJÄ kertaa vienyt hiiriä loukusta. Kolme kertaa siellä on ollut kaksi hiirtä, tänään päivällä oli yksi hiiri. Sus sanoi jossain ketjussa, että jos ne ovat kaksosia, ja minä uskon, että ovat, koska kolme kertaa peräkkäin tulivat loukkuun yhdessä. Ihan varmaan ovat samat hiirulaiset, kun tulevat aina takaisin  [:-)]. Mutta ei se mitään, kyllä minä jaksan niitä kiikuttaa ulos  :-)).

Meillä kävi tänään nuohooja, enkä ehtinyt nukkua kuin kolme ja puoli tuntia. Pitäisi illalla nukkua vähän pidempään, mutta vielä ei nukuta lainkaan.

Lueskelen vähän ketjuja. Mukavaa iltapäivää!

Oletko jo vienyt ne kauemmas? Tulevat aivan varmasti takaisin jo pihaan tyhjennät  [:-DD]

Sitä vaan että kannattaa viedä nyt kauemmas että ehtivät löytää talveksi lämpimän pesän ja
varastoida ruokaakin.
Kun tulee talvi, et raaskikaan niitä viedä kauas.

Minähän vein yhtenä talvena pähkinää ja auringonkukkaa vanhan autionavetan nurkan alle. Sinne kun vein monen monta metsähiirtä ja vähän liian myöhään. Talvi yllätti.
Aina ne siemenet oli viikon aikana jonnekin rahdattu.

Kirjattu

luscinia

• Vieras
« Vastaus #42 : 21.10.08 - klo:19:06 »

Tervehdys luontokoulusta! Koululaiset ovat kasvaneet ja huomenna aloitan taas koulutuksen.

Tuttavalla lankapuhelin meni mykäksi ja viaksi paljastui hiirien syömät/pureskelemat johdot. Onneksi kyseessä eivät olleet sähköjohdot, tuolloin vahingotkin varmaan olisivat saattaneet olla aivan toisenlaiset.

Meillä eksyy yläkerrassa useita hiiriä kräpsään. Rotanmyrkkyä on kulunut jo myös sievoinen määrä. Nythän tänä syksynä onkin paljon hiiriä ja myyriä ja rottia liikenteessä. Tosi yllättäviä vahinkoja on todettu näiden jylsijöiden tekeminä.....
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #43 : 21.10.08 - klo:19:22 »

hidastelee
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #44 : 21.10.08 - klo:19:25 »

Synttärisankari meni nokosille ja sitten kukkuu yömyöhään.  [:-)]

Sitä ei parane tehdä, koska herätys on kuitenkin aamulla ennen viittä  [:-(]
Sain kuitenkin nukuttua ihan hyvin, sillä Pasi tuli vasta seitsemältä kukkakimpun kanssa töistä! Ihania Gerberoja, eri värisiä!  :-))

Sivu luotiin 0.259 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.