Nää irtokissat ja koirankakkkajututhan on ihan ikuisuuskysymyksiä josta vois vääntää kättä vaikka ikuisuuden.
Mä rakastan kissoja ja koiria ihan yhtäpaljon.
(ihmisiä en aina niinkään)
Sitä vaan en voi sietää että nää irtokissat käy sotkemassa mun pihaa tai että koiran ulkoiluttajat päästävät koiransa mun pihalle tekemään tarpeensa kun itse vaan kääntävät selkänsä eivätkä ole huomaavinaan kun hakkaan rystyset valkeina ikkunaa.
Mutta vikahan ei ole kissojen tai koirien vaan ihmisten.
Luonnoneläimet on ihan tervetulleita pihalle,vaikka tekeehän nekin tuhoja,jänikset syö omenapuita,myyrät kukkasipuleita,linnut marjoja ja omenia jne.
Mutta ne tekee sitä selvitäkseen ja saadakseen ruokaa.
Kun siivoan linnunkakkaa ulkotuoleilta ja ikkunalaudoilta,mua ei harmita yhtään,itsehän olen ne pihalleni ruokkkimalla kutsunut,mutta kun kissankakkoja siivoan kasvimaaltani niin näen punaista.
Mä en ikinä uskaltais laskea meidän kissaa ulos kun tässä on monta vilkasliikenteistä tietäkin mutta valitettavan moni näköjään uskaltaa
Kaikenlainen roskaaminen tai yletön meluaminen,mikä haittaa mua mun kotona/pihalla on ärsyttävää,oli kyse sitten irtokissoista,koirista tai naapurista.
Niin tai näin ihminen itsehän näissä syyllinen on välinpitämättömyydessään kun ei kunnioita toisen rauhaa ja omaisuutta tai välitä edes oman lemmikkinsä hyvinvoinnista.