Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Pönttölän positiivisin ihminen  (Luettu 1152 kertaa)

Hilu

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • - moro -
Vs: Pönttölän positiivisin ihminen
« Vastaus #15 : 24.10.08 - klo:22:03 »

Samoissa mietteissä kuin Parus Major...
Kirjattu

puppu

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #16 : 24.10.08 - klo:22:06 »

Voihannenä. Kati yritti laittaa pönttölään positiivisen viestiketjun ja nyt tästä tuli tämmöinen. Tarkoituksena oli vain keskustella positiivisista pönttölän henkilöistä.
Jokaisella on ihan varmasti oma "tykkyy"henkilö, joka minulla on ylinpänä Kaarin. Kaarinilla on todella positiivinen ja upea asenne kaikkien sairauksienkin keskellä. Tietty minulla on mielessä muitakin pönttöläläisiä jotka ovat upeita persoonia... Pyris  :-)) , Kaija ja Pasi  :-)) , Tiina ja Repe :-)) , Muru  :-)) , Sus :-)) yms yms.

Elkää nyt hyvät ihmiset tästä ottako herneitä nenuun ...pliis
Kirjattu

puppu

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #17 : 24.10.08 - klo:22:07 »

Ai niin.En ole lukenut kissaketjua yms. Olen vain ajatellut positiivisia henkilöitä  [:-I]
Kirjattu

kati

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Ahmattitoukka Kymenlaakson perukoilta
« Vastaus #18 : 24.10.08 - klo:22:08 »

Hei! Mie en ajatellut mitään kissaketjua tätä laittasessani, en todellakaan. Murusta tykkään ihan todella, mutta kun ajattelin,että pönttölä on ollut niin vakava viime aikoina, siksi tään laitoin. En tosiaankaan halunnut loukata ketään!
Muru, sie oot aivan ihana! Ja niin kaikki muutkin pöntöllä! Mutta halusin vain jotain positiista tänne!
Meillä oli kerran kerran töissä (mun aloitteesta) kahvipöydällä vihko, johon sai kirjotella vaan positiisia juttuja työkavereista, tän ajattelin samanlaiseksi  [:-)] . Ja se  vihko oli tosi tykätty, toivon, että tääkin ketju olisi!
Kirjattu
Syödä vai nukkua? Kas siinä pulma.

Kaarin

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #19 : 24.10.08 - klo:22:14 »

Mitä!!! Meikä, joka olen "suuna" joka asiaa sorkkimassa ja vaivojani valittamassa!! [:-DD]
Oikeesti - pikkasen tuli Paruksen kirjoituksesta paha mieli, eikä ole ekä kerta.
Kiitos kaikille nimeämisestä.  En kuitenkaan ota titteliä vastaan.
Ite ehdotan Jarmoa ja toista jään miettimään. [:-I] [:-)]
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #20 : 24.10.08 - klo:22:17 »

Kuka saa äänesi ja miksi?

Gallupia en tästä tee, enkä ääniä laske. Haluaisinpa vaan kuulla positiivista ihan jokaisesta  :-))

Tuohon punaiseen moni kompuroi [:-I]

Meillä oli kuntoutuksessa samanmoinen tehtävä: laittaa paperille jokaisesta kuntoutujasta jokin positiivinen piirre, ja tulihan niitä vaikka aikaa tutustumiseen ja kanssakäymiseen olikin noin pari viikkoa. Mutta kyllä siinä ajassa joitakin persoonallisuuden piirteitä tuli havannoitua.  Olihan se mukava lukea sitten A4:lta pelkkiä positiivisia mainintoja [:-)] kun kuitenkin ne miinuksetkin on olemassa [:-)] [:´((] [:-DD]

Huumorilla mää...
Kirjattu

Parus Major

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Pori
« Vastaus #21 : 24.10.08 - klo:22:18 »

Mitä!!! Meikä, joka olen "suuna" joka asiaa sorkkimassa ja vaivojani valittamassa!! [:-DD]
Oikeesti - pikkasen tuli Paruksen kirjoituksesta paha mieli, eikä ole ekä kerta.
Kiitos kaikille nimeämisestä.  En kuitenkaan ota titteliä vastaan.
Ite ehdotan Jarmoa ja toista jään miettimään. [:-I] [:-)]

Tuo vaatisi jo kyllä paremman selityksen [?]

Ps. No nyt luulit, että tarkoitin sinua suuna päänä kirjoittajaksi. No en todellakaan ketään, vaan positiivinen voi olla henkilö, joka ei niin aktiivisesti kirjoita, siis ole äänessä, onhan niitäkin. Sitä tarkoitin.
Ikävää jos olen pahoittanut mielesi, eikä ole edes eka kertakaan. [:-(]

Ja kati, viittasit vahvasti negatiivisiin kirjoituksiin tämän ketjun avatessasi ja niin moni muukin asian ymmärsi, valitettavasti. Sinänsä aihe on tuttu ja kiinnostava minunkin työpaikaltani. Siinä vaan jaettiin kaikille mitä hyvää ja positiivista jokaisessa työntekijässä on. Ero ehkä siinä.

Ja mitä me voitamme, jos arvioimme ihmisiä täällä ja jaamme hymypatsaita?

Minun osaltani loppuu kirjoittelu nyt täällä tähän. Täällä on mukavia ihmisiä niitä mitenkään luettelematta, kaikilla omia vahvuuksiaan ja taitoja.
Ystävyydellä kuitenkin [:-)]

« Viimeksi muokattu: 24.10.08 - klo:22:34 kirjoittanut Parus Major »
Kirjattu
- tartu hetkeen -

Hilu

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • - moro -
« Vastaus #22 : 24.10.08 - klo:22:23 »

Tässä oon lueskellu pöntöllä ja huoh... vakavaksi on mennyt tarinat. Ennen meillä oli niin hauskaa, tuli herjaa ja hauskaa juttua. Nytpä peräänkin mielestäsi pönttölän positiivisinta ihmistä. Kuka saa äänesi ja miksi?

Gallupia en tästä tee, enkä ääniä laske. Haluaisinpa vaan kuulla positiivista ihan jokaisesta  :-))

"Tässä oon lueskellu pöntöllä ja huoh... vakavaksi on mennyt tarinat. Ennen meillä oli niin hauskaa, tuli herjaa ja hauskaa juttua."

Mikä täällä nyt on niin erityisen kurjasti?
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #23 : 24.10.08 - klo:22:26 »

No täällä ainakin on niin kurjan pimeää ja tuulee sekä sataa [:-/]
Kirjattu

puppu

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #24 : 24.10.08 - klo:22:28 »

Tässä oon lueskellu pöntöllä ja huoh... vakavaksi on mennyt tarinat. Ennen meillä oli niin hauskaa, tuli herjaa ja hauskaa juttua. Nytpä peräänkin mielestäsi pönttölän positiivisinta ihmistä. Kuka saa äänesi ja miksi?

"Tässä oon lueskellu pöntöllä ja huoh... vakavaksi on mennyt tarinat. Ennen meillä oli niin hauskaa, tuli herjaa ja hauskaa juttua."

Nyt tästä tehdään kärpäsestä härkänen. Haloo... elekee kehatko ettiä rivien välistä vääriä viestejä...jookos. Ku ei siellä oo niitä.
Kirjattu

Marleena

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #25 : 24.10.08 - klo:22:29 »

Luulen tietäväni tai ainakin niin uskon, ettei ketjun aloittajan tarkoitus ollut suinkaan tämä. Valitettavasti vastakohdat usein kohtaavat toisensa. Kun tuodaan esiin positiivisia asioita, niin ne negatiivisetkin ilmaantuvat jostain. Minusta ja Pyrystä me kaikki, koko pönttölän väki ollaan AIVAN IHANIA IHMISIÄ ja LEMMIKKEJÄ. Eihän tämä koko pönttölä pysyisi muuten pystyssä. Jospa siis sopisimme, että se POSITIIVISEN PÖNTTÖLÄISEN ARVO kuuluu meille kaikille. Varsinkin Arvolle!!!  [:-)] [:-)] Toivottavasti ei kukaan tästä nyt pahoittanut mieltään. Mielenaurinkoisia kaikille!
Toivoo Pyry ja Marleena  [:44] [:44]
Kirjattu
Perjantai on viikon paras päivä.

puppu

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #26 : 24.10.08 - klo:22:29 »

No täällä ainakin on niin kurjan pimeää ja tuulee sekä sataa [:-/]

Joo, ja sunnuntaiksi luvattiin tosi kurjaa keliä  [:-DD]... tiijä vaikka tulis lumsade
Kirjattu

puppu

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #27 : 24.10.08 - klo:22:30 »

Hienoo Marleena  [:72]
Kirjattu

Hilu

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • - moro -
« Vastaus #28 : 24.10.08 - klo:22:36 »

Nyt tästä tehdään kärpäsestä härkänen. Haloo... elekee kehatko ettiä rivien välistä vääriä viestejä...jookos. Ku ei siellä oo niitä.

Nimenomaan en halua etsiä rivien välistä mitään, vaan kysyn asiaa ihan suoraan.

Enempää en kommentoi tähän ketjuun  [:-)]
Kirjattu

Marle

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #29 : 24.10.08 - klo:22:42 »

No mutta, eihän kati ole sanallakaan maininut "erityisen kurjasta"  [:-I] ´ Vakavasta tarinoinnista´ kati haastoi  [:-)] Vakavahan ei välttämättä ole kurja.

Hämmentääpi soppaa...
Kirjattu

Sivu luotiin 0.2 sekunnissa. 25 kyselyä tietokannasta.