Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Perjantai 31.10.-08  (Luettu 1600 kertaa)

inke

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Pohjanmaa
Vs: Perjantai 31.10.-08
« Vastaus #30 : 31.10.08 - klo:12:54 »

Pikakurkkaus,raparperipiirakka on uunissa.   :-))
Täällä sataa jalkarättejä,maa on ihan valkoinen.    :-O Asteita +1,1.
Kynttilöiden vienti jää huomiseksi.
Kohta maistamaan piirakkaa.    [:-P]   Saa tulla kahville.   :-))
Ajakaa varovovasti,turha kiire pois.    [NO]
Rattoisaa perjantaita.   [:-)]
Kirjattu

Deb

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • ***Keiju***
« Vastaus #31 : 31.10.08 - klo:13:20 »

Iltapäivää! [:-)]
Täällä satelee ja koko päivän on satanut. Aamulla tuli räntälunta ja nyt on maassa pieni lumikerros.
Mittarissa yön alin oli +0,0 ja nyt +0,2 astetta.

Lintujen ruokintaa täydennetty ja talipalloja ja rasva lisätty. Kuhina siellä on käynyt ja oravia käynyt kanssa ruokailemassa. Viherpeippoja on nyt runsaasti (n.20) muiden lintujen lisäksi.

Tiinalle ja Repelle Hyvää ja Rentouttavaa Lomaa! [:-)] [:-)]

Kaikille toivotaan Hyvää perjantaita!    [:44]  [:45]  [:44]
Kirjattu
Deb Keski-Suomesta

Evis

• Vieras
« Vastaus #32 : 31.10.08 - klo:13:21 »

Täällä myös mökki raivattu pyhäkuntoon ja pullaakin leivoin  [:-)] Samalla leivoin pari kauraleipää, ovat nyt uunissa paistumassa. [:-)] [:-)]
Kiitos Inkelle piirakkakahvikutsusta, mutta juuri tuli tuoreet pullakaffeet hörpittyä, joten tyydytään vain pullaan  :-)) :-))
Kohta taas vesijumppaamaan ja sitten kaupan kautta kotiin  [:-)]
Mukavasti tulee vettä jo lähes 10 mm nyt aamupäivän aikana. [:-)] [:-)]
Rattoisaa perjantain jatkoa !!
Kirjattu

telkkinen

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Lahti
« Vastaus #33 : 31.10.08 - klo:14:05 »

Kaikesta kurjasta säästä huolimatta toivottelen mukavaa viikonloppua ja pyhäinpäivää pönttöläisille.
On niin keljua kun saa pikku koiraa väkisin sateeseen raahata..toinen ei haluaisi millään..mutta kun ei tarpeita
kotiinkaan voi tehdä..ehkä ei enään osaisikaan.No pikkumurhe,kyllä myö pärjäillään..
just rupes aurinko paistamaan..piti lisäys laittaa..jee [:45]
Kirjattu
Minun elämäni yhtenä johtotähtenä on ollut: kun unohtaa sen, mitä ei voi muuttaa, on onnellinen.
Arvo Ylppö

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #34 : 31.10.08 - klo:15:19 »

Mukavaa viikonloppua ja pyhäinpäivää toivotellaan täältäkin.
Pidin muutaman päivän tietokonelakon, mutta nythän tässä vasta aikaa meneekin,
kun sähköposteihin vastailee  [:-I]

Sää on kurja, just tällä hetkellä ei sada, mutta muuten kyllä koko päivän.

Toissa päivänä lehtopöllö herätti ääntelemällä makuuhuoneen ikkunan takana  :-))
Ensin säikähdin, kun ajattelin jo täällä kummittelevan  [:-DD] Sais tulla useemminkin, oli hyvä herätyskello  [:-DD]
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #35 : 31.10.08 - klo:15:22 »

Ulkona taitaa olla monella muullakin pönttöläisellä tänään "vesijumppasää" kauppakierroksella kastuttu...
Ennalta ehkäisevään flunssalääkitykseen suositellaan Stroh 60% sopivissa annoksissa...

Taidan lopetta Idolsin seuraamisen, kun paras laulaja tippui eilen.  [:-I] [:-(]

Samaa mieltä, mutta Vesa ehkä menestyy toisilla areenoilla paremmin. Toivottavasti kuullaan hänestä vielä.

Tainalle Onnekasta avajaispäivää! Kaija otapa kamera mukaan, että pääsemme mekin nauttimaan uudesta myymälästä.

Kamera on mukana, mutta en tiedä, onko Taina vielä töissä, kun mä ehdin sinne asti!
Siellä voisi olla aika hämmentynyttä porukkaa, kun ventovieras ihminen tulisi kyselemään Nalle-puotia ja napsimaan kuvia  :-))
Mä olen miettinyt, että Tiinan ja Repen huoneessa olisi kiva joku ihan yksinkertainen hylly seinällä ja siinä monta Nallea istumassa  [:36]

Nallehylly sitten sopivan alas että Taavi & Leevikin saavat lelut itse alas  :-))

Anniinalla mukava herätys [:-)] [:-)] Täällä joskus herätellyt sarvipöllön poikaset, silloin kyllä herätysaika oli vähän väärä...
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

maketzu

• Täysjäsen
  • Poissa Poissa
  • Muistathan liittyä foorumilleni myös :)
    • Leffainfo
« Vastaus #36 : 31.10.08 - klo:15:23 »

Se on sitten muuten Haloween. Kuinka moni teistä aikoo viettää Halloweeniä jossain määrin? Itse ajattelin, josko tuossa yöllä katselisi John Carprenterin Halloween, eli se alkuperäinen vuodelta 1978.
Kirjattu
http://leffainfo.net/forum  leffoista ja TV-sarjoista keskustelua ja niihin liittyvää. Tervetuloa.

http://makevaario.net  Akvariosivustoni, jossa esittelen altaani, akvaariotietoa löytyy jne. Vastaathan kyselyyn.

Minni

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Itä-Uusimaa
« Vastaus #37 : 31.10.08 - klo:15:29 »

Se on sitten muuten Haloween. Kuinka moni teistä aikoo viettää Halloweeniä jossain määrin? Itse ajattelin, josko tuossa yöllä katselisi John Carprenterin Halloween, eli se alkuperäinen vuodelta 1978.

On mulla yks kurpitsannäköinen kynttilälyhty. Siihen kynttilä, niin siinä on Halloweeniä kerrakseen.  :-))
Tulee sieltä telkusta yöllä "Manaaja" mut siitä menee yöunet  [:67] elikkä en katso  :-))
Kirjattu
”Kuinka paljosta jäävätkään paitsi he, jotka eivät salli itsensä olla vähän outoja.”

— Alain de Botton -

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #38 : 31.10.08 - klo:15:32 »

Halloween niin kuin kaikki muutkin pyhäpäivät menevät täällä aivan tavallisesti ilman mitään juhlia tai koristeluja [:-)]
Kirjattu
    "Kissoja vihaavat ihmiset syntyvät seuraavassa elämässä hiiriksi."   (Faith Resnick)     

Jaska

• Vieras
« Vastaus #39 : 31.10.08 - klo:15:33 »

Mulle se on pyhäinpäivä, viettäkööt jenkit Halloweeninsä !  [:-)]
Kirjattu

Anniina

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #40 : 31.10.08 - klo:15:33 »

Tulee sieltä telkusta yöllä "Manaaja" mut siitä menee yöunet  [:67] elikkä en katso  :-))

Oi oi, tuon olin jo unohtanut. Hyvä, kun Minni muistutit.
Saattaa kyl jäädä katsomatta, kun huomenna aamulla olis klo. 06.00 lähtö
lapsenvahdiksi  [:67] No, mielelläänhän minä veljenpoikia vahdin  [:-DD]

En juhli Halloweenia mitenkään, niinkuin en juuri muitakaan juhlapyhiä  [:-I]
Kirjattu

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #41 : 31.10.08 - klo:15:50 »

Ruokinnalla nyt ainakin 3 järripeippoa ja tavallisia peippoja pitkästä aikaa ainakin 2 ehkä 3, olisivatpa vielä huomenna [:-)]

Sisällä nyt koneen vierellä 16,2 ja ulkona 6,4
Kirjattu

Henri

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Pirkanmaa
« Vastaus #42 : 31.10.08 - klo:16:19 »

Iltaa. [:-)] [:-)] [:-)]

Ulkona sataa edelleen. Lämmintä +5 astetta. Vettä on satanut eilisillasta lähtien. Nurmikko alkaa muistuttamaan suota.

Linnut on menneet nukkumaan. Toivottavasti tämä sade lakkaa ennenkuin se muuttuu lumeksi yön kylmetessä. Nämä sadepäivät ovat hieman tylsiä ja masentavia.
Muistakaa, että kaupat ovat huomenna kiinni. Huomenna alkaa marraskuu. Minusta kuukausista tylsin.
Kirjattu

Kaija

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Elimäki & Orihuela Costa
Vs: Perjantai 31.10.-08 *Nalle-Puoti*
« Vastaus #43 : 31.10.08 - klo:16:59 »

Nalle-Puoti on nyt kuvattu!  :-))

Mä laitan muutaman kuvan tähän esille, mutta kun tämän ei ole tarkoitus olla mainos tms, niin loput kuvat löytyy Photobucketista: http://s116.photobucket.com/albums/o8/kaijapasi/Nallet/

Aivan ihania  [:36] otuksia nuo pehmot! Yhtään en vielä ottanut mukaan, kun olisi ollut niin vaikea valita!

Jarmo

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Säkylä ** älykäS
« Vastaus #44 : 31.10.08 - klo:17:03 »

[:-)] [:-)] Mukavia kuvia [:-)] [:-)]

ja lisäkuvissa näkyy että valikoimaa on tarjolla vaikka kuinka paljon  [:-)] [:-)]
« Viimeksi muokattu: 31.10.08 - klo:17:07 kirjoittanut Jarmo »
Kirjattu

Sivu luotiin 0.196 sekunnissa. 24 kyselyä tietokannasta.