Pönttöfoorumi

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  

Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Oli mennä hermo...  (Luettu 226 kertaa)

mummeli

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vantaa/varisto
Oli mennä hermo...
« : 09.11.08 - klo:18:14 »

...tämän kannettavan kanssa..huuh!!! Oon tietysti väärässä paikassa, mut nyt vaan ker
eron, oon tehny hommii tään vehkeen kanssa monta tuntii ja vihoin ja viimein sain toimimaan, ja jos nyt virheitä on kauhiasti ni suotakoon anteeksi, ei ollu helppoo saada tätä vaunulla toimimaan..hiki on otsalla.. [NUT] toimiipahan vaan, tai sit ei.. :-))..mut kuitenkii...täällähän nyt näppäilen ihan oikeesti vaunulla ja ihan soffalla istuen...nyt mie huokasen ja otan yhen "ölyen"... [KIPPIS] ja laitan tään lataukseen..moikkelis!
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
Vs: Oli mennä hermo...
« Vastaus #1 : 09.11.08 - klo:18:36 »

...tämän kannettavan kanssa..huuh!!! Oon tietysti väärässä paikassa, mut nyt vaan ker
eron, oon tehny hommii tään vehkeen kanssa monta tuntii ja vihoin ja viimein sain toimimaan, ja jos nyt virheitä on kauhiasti ni suotakoon anteeksi, ei ollu helppoo saada tätä vaunulla toimimaan..hiki on otsalla.. [NUT] toimiipahan vaan, tai sit ei.. :-))..mut kuitenkii...täällähän nyt näppäilen ihan oikeesti vaunulla ja ihan soffalla istuen...nyt mie huokasen ja otan yhen "ölyen"... [KIPPIS] ja laitan tään lataukseen..moikkelis!

Jos on vähänkin epävarmuutta, mihin viestin voi lätkäistä, niin päivän ketju on aina varma paikka.  [:-I]
Kirjattu

mummeli

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vantaa/varisto
« Vastaus #2 : 09.11.08 - klo:19:08 »

AHAA, jälleen väärä paikka...voi-voi...nyt mie meen "kauas kaukoitään"...mutta, pikkune selvitys, kun en tahtonut päästä millään lailla tänne pönttöön niin hätäpäissäin laitoin tänne vapaaseen...seli-seli....sori!
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #3 : 09.11.08 - klo:19:11 »

Pönttö oli tänään jumissa tunnin verran, ei tänne päässyt kukaan toinenkaan.
Kirjattu

Pyryharakka

• Konkari
  • Poissa Poissa
« Vastaus #4 : 09.11.08 - klo:19:11 »

AHAA, jälleen väärä paikka...voi-voi...nyt mie meen "kauas kaukoitään"...mutta, pikkune selvitys, kun en tahtonut päästä millään lailla tänne pönttöön niin hätäpäissäin laitoin tänne vapaaseen...seli-seli....sori!

Niin en sanonut.
Kirjattu

Risto

• Vieras
« Vastaus #5 : 09.11.08 - klo:19:52 »

Minulla lankaliittymä ei toimi, mutta tämä "mokkula" toimii.  [KIPPIS] [KIPPIS]
Kirjattu

mummeli

• Konkari
  • Poissa Poissa
  • Vantaa/varisto
« Vastaus #6 : 09.11.08 - klo:20:29 »

Mokkulan kanssa olen huseerannu ja anteeksi pyydän, jos olen l
loukannut...mutta, töitä tein kunnes sain tämän kannettavan toimimaan....nyt tiitulin kanssa iltapisulle...hei-hei... [:59]
Kirjattu

Jaska

• Vieras
« Vastaus #7 : 09.11.08 - klo:21:01 »

Ei toiminut meilläkään, edes palvelin...älä välitä mummeli !  [:-)]
Kirjattu

Sivu luotiin 0.05 sekunnissa. 17 kyselyä tietokannasta.