Suokaatten anteeksi, ystävät... Minä kyllä, kun kuvat näin, pidin vaistomaisesti kaikkia noita manipuloituina kuvina... Eli vitsinä Luppikselta.
Noooh, shar pein tai tuon keskimmäisen koiran kohdalla en vuorenvarma olisi, mutta tuon kissan... Vaan mistä Luppis sitten kuvat on tänne löytänyt...? Kas, siinäpä se pointti ehkä.
Kuvista kun nykyisin siis saa lähes millaisia itse haluaa. Jos mieheni haluaa kuvassa pitää minua ilmassa vain minun pikkuvarpaastani kiinni pitäen, sellainenkin kuva onnistuu nykyisin vallan mainiosti. Plus, että minut laitettaisiin kuvaan kaksisataakiloiseksi keijukaiseksi...
Mutta myös tosiasia valitettavasti vielä nykyisinkin on, että aivan liian paljon näkee liian lihavia koiria. Vaikka... Olen ikävä kyllä nähnyt päinvastaisiakin tapauksia... Nämä asiat taas olisivat puheenaiheita erikseen... Eli vitsinä minä TÄTÄ ketjua alunperin ajattelin...
Ja heitetääs samaan viestiin... Olikos se niin, että sinä, Ansku, vaikutat juuri täälläpäin...? Siis Turkkuses...? Jotenkin jostakin jäänyt sellainen mielikuva...